• En toen kwam er opeens kei veel bloed over mijn schouder lopen! Ö
    Dus ik helemaal schrikken, want ik dacht dat het van mijn nek af kwam.
    *Voelt nek* Niks.
    *Voelt mond* Bloed.
    *Voelt neus* DAMNIT.
    En toen had ik dus een bloedneus.
    Ik schrok wel man, heel mijn gezicht was rood. Toen had ik een rode snor en baard. ^^
    Hebben jullie ook wel eens zo'n:
    AAH!
    Owh.
    moment? ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Whahaha :'D. Dat lijkt me wel eng. Ik heb nog nooit een bloedneus gehad, als je dat bedoelt :'D. Echt nog nooit. Ik heb wel een paar kinderen een bloedneus geslagen, maar ik heb er nog nooit een gehad.


    rules don't stop me

    Had ik laatst ook met een bloedneus. Ik zat op de fiets [handigheid ><] en toen voelde ik iets over mijn wang stromen. Vast een traan. Ik haalde het zo weg. Mn vinger was rood o-o' Ik meteen voelen waar het vandaan kwam, had ik een bloedneus. En dat op de fiets ><


    SimplePlanLove<3

    Hmm, nee niet echt ?

    Wuashie,
    klinkt vet akelig O.O

    OMG, ik zou me dood schrikken ><
    Hmmm,, nu kan ik er ff geen bedenken.. ;P


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    En ik had vroeger een maand aan een stuk bijna elke dag twee keer een bloedneus, zo uit het niets.
    Ik was echt bang dat ik ziek was ofzo..

    Weet je wat wel heel vervelend is? Als je je teen stoot tegen de tafel, dan moet je echt heel hard je gil inhouden omdat je anders de hele buurt bijeen schreeuwt.


    rules don't stop me

    Jha :O
    een vrindin & ik haakten bijna in elkaar op de fiets, maar ze raakte een andere vrindin :P
    De 1e reed in de gracht x] Mijn eerste reactie : OOOHHH nee :O
    de 2e : *strijkgaan*

    Doe ik nu nog steeds x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Toen ik 7 werd was mijn hele gezicht bewerkt met bloed; ik was geflikkerd.
    Op mijn verjaardag was ik met mijn hoofd tegen de muur gevallen; gelúkkig geen hechtingen. ^^ Ze gingen het lijmen fzeu.


    -

    Whahaha :'D. Dat lijkt me wel eng. Ik heb nog nooit een bloedneus gehad, als je dat bedoelt :'D. Echt nog nooit. Ik heb wel een paar kinderen een bloedneus geslagen, maar ik heb er nog nooit een gehad.

    Ghehe.
    Per ongeluk of 'Per ongeluk'?
    Ik heb zoo vaak bloedneuzen x]
    Toen ik 7 was ofzo en ik kreeg midden in de nacht een bloedneus, dan ging ik gewoon een handdoek halen en wachten tot het over was ><
    Ik heb een keer een hele les wiskunde gemist door een bloedneus [H]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Weet je wat wel heel vervelend is? Als je je teen stoot tegen de tafel, dan moet je echt heel hard je gil inhouden omdat je anders de hele buurt bijeen schreeuwt.

    Haha x] Jha die ken ik :P & i kben dan nog zo dom om elke dag ergns tege te lope :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    Ghehe.
    Per ongeluk of 'Per ongeluk'?
    Ik heb zoo vaak bloedneuzen x]
    Toen ik 7 was ofzo en ik kreeg midden in de nacht een bloedneus, dan ging ik gewoon een handdoek halen en wachten tot het over was ><
    Ik heb een keer een hele les wiskunde gemist door een bloedneus [H]


    Soms per ongeluk en soms de andere 'per ongeluk' :'D. En een vriendin van mij krijgt altijd een bloedneus tijdens een pw wiskunde of Latijn. En dan zit heel haar pw altijd onder :'D.


    rules don't stop me

    x]

    ongveer om 4 uur van ochtend als ik op zaterdag pas naar bed ga kijk ik in de spiegel en schrik ik van mezelf >.<'

    Lijkt me wel eng als je het opeens hebt.
    Ik heb eigenlijk nooit last van bloedneuzen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heb ook al een bloedneus gehad door een vriendin xD We waren aan het base-ballen en ze sloeg nr de bal me de bat en hij vloog uit haar handen,, bats op m'n neus seg ! x]


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.