• En toen kwam er opeens kei veel bloed over mijn schouder lopen! Ö
    Dus ik helemaal schrikken, want ik dacht dat het van mijn nek af kwam.
    *Voelt nek* Niks.
    *Voelt mond* Bloed.
    *Voelt neus* DAMNIT.
    En toen had ik dus een bloedneus.
    Ik schrok wel man, heel mijn gezicht was rood. Toen had ik een rode snor en baard. ^^
    Hebben jullie ook wel eens zo'n:
    AAH!
    Owh.
    moment? ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    He gatver, mensen doe niet zo eng xD Jullie vertellen dat zo heel droog, xD

    Ik heb bijna nooit een bloedneus, maar wanneer ik er 1 heb is het altijd dat ik het niet merk :p


    -

    Ik heb eigenlijk geen last van bloedneuzen. Maar ik heb wel een spannend " AAAH!... owh." moment:D
    Ik lag dus in mijn bed, en ineens hoor ik mijn deur opengaan (dat hoor je op het tapijt). Ik zet mij recht en zie ze nog een klein stukje opengaan, elke keer maar enkele cm. Ik denk dat het mn broertje is die niet kan slapen ofzow, dus ik zeg zijn naam. Geen antwoord, en weer gaat mijn deur verder open. Ik kijk door de kier die ontstaan is en.. ik zie niemand staan!! Ondertussen ging mijn hart ongeveer uit mijn borstkas springen, tot ik opeens..
    ^^
    ^^
    ^^
    ^^
    ^^
    ^^
    ^^
    ^^

    De staart van mijn kat boven mijn bed zie uitkomen xD (die mag normaal niet boven komen)


    And the wheels just keep on spinnin'

    Ik veegde 1 keer met mijn hand over mijn voorhoofd en toen zat mijn hand opeens onder het bloed.
    Ik gelijk helemaal in shock!
    Kijk in de spiegel, en was gewoon een klein wondje die ik van weet ik veel wat heb gekregen. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik heb eigenlijk geen last van bloedneuzen. Maar ik heb wel een spannend " AAAH!... owh." moment:D
    Ik lag dus in mijn bed, en ineens hoor ik mijn deur opengaan (dat hoor je op het tapijt). Ik zet mij recht en zie ze nog een klein stukje opengaan, elke keer maar enkele cm. Ik denk dat het mn broertje is die niet kan slapen ofzow, dus ik zeg zijn naam. Geen antwoord, en weer gaat mijn deur verder open. Ik kijk door de kier die ontstaan is en.. ik zie niemand staan!! Ondertussen ging mijn hart ongeveer uit mijn borstkas springen, tot ik opeens..
    ^^
    ^^
    ^^
    ^^
    ^^
    ^^
    ^^
    ^^

    De staart van mijn kat boven mijn bed zie uitkomen xD (die mag normaal niet boven komen)

    Dude
    Daat moet je een horrorfilm van maken Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    oja,nog een enge. :P mijn zus had dus net een slang gekocht, een boa constrictor, slang van 2-3meter. xD
    ik werd op een dag opeens wakker en toen zag ik een "illusion" van die slang bij mijn voeten! ik schrok me dood en sprong mijn bed uit en rende mijn kamer uit!
    Toen ik terug kwam zag ik die slang nergens en vermoede ik dat het een "illusion" was. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Hooikoorts = snel bloedneuzen krijgen.
    Als ik slaap, als ik net naar school wil, als ik op school ben, op de kermis, in de auto... waar eigenlijk niet? En in de zomer is al helemaal met die warmte, dan spuit het er zowat uit X'| gelukkig heeft ik nu zo'n hele leuke neussspray...


    BAM!

    ik viel ooit s een bijna heel me knie (die huid tot op het bot zo ongeveer) was er af en toen dacht ik dat ik dood bloede :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    Ik ben trouwens ook met mijn domme kop 3 keer op een zelfgemaakte ijsbaan op mijn stuitje gevallen.. Heb er nu nog steeds last van, was 3 jaar geleden x]
    En ook 5 keer op 1 dag tegen dezelfde lamp aangelopen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hooikoorts = snel bloedneuzen krijgen.
    Als ik slaap, als ik net naar school wil, als ik op school ben, op de kermis, in de auto... waar eigenlijk niet? En in de zomer is al helemaal met die warmte, dan spuit het er zowat uit X'| gelukkig heeft ik nu zo'n hele leuke neussspray...


    Ik heb ook hooikoorts, maar ik heb eigenlijk nooit bloedneuzen :p


    -

    omg precies hetzelfde had ik een paar weken geleden :')
    net zown horror film actie :')


    dream, dare, fly!

    Ik was aan het skieen en viel net voor een bocht, ik stopte echt letterlijk 1cm met mijn voeten van de rand af, dus 1 meter verder en ik leefde misschien niet meer :P
    (ik was aan het skieen in de bergen. :P)


    One who knows nothing can understand nothing.

    IEHIEEEEWWW, precies een horrorsenario x]. Ik werd een keer wakker terwijl ik half stikte. En toen zag ik dat mijn handen en mijn hele laken onder het bloed zaten, dus.. toen begon ik ook nog te hyperventileren o_O Voor zover mijn horrorsenario. Net zoals jij dus gewoon een bloedneus ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    nee Dude n_n


    All was well.

    Meeh, laatst bij thaiboksen gaf zo'n dude een elleboog op mn neus. Dat heeft ie geweten ^^ K.O.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.