• En toen kwam er opeens kei veel bloed over mijn schouder lopen! Ö
    Dus ik helemaal schrikken, want ik dacht dat het van mijn nek af kwam.
    *Voelt nek* Niks.
    *Voelt mond* Bloed.
    *Voelt neus* DAMNIT.
    En toen had ik dus een bloedneus.
    Ik schrok wel man, heel mijn gezicht was rood. Toen had ik een rode snor en baard. ^^
    Hebben jullie ook wel eens zo'n:
    AAH!
    Owh.
    moment? ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb in mijn hele bijna 14 jaar nog nóóit een bloedneus gehad ;d
    Ik heb wel eens van doe 'Aah!'-'oh' momenten, maar dan met andere dingen [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ieh ö


    I don't need words to feel those lips.

    Zo vaak. Paar jaar terug was het eens zo koud dat we hout hakten voor de open haard. Het vroor en m'n handen waren dood. Pas in de woonkamer had ik door (door het bloed) dat ik op de een of andere manier het vel van m'n vinger had 'gehakt'...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb nog nooit een bloedneus gehad.. maar ik had een keer een AAH! owh... moment:
    Ik wou zo m'n laptop opstarten.. toen ging die ineens uit tijdens het opstarten, toen dacht ik dus dat ie kapot was, dus ik helemaal in paniek. waren gewoon de batterijen op x'3.


    Als je maar een ananas hebt..

    Zo vaak. Paar jaar terug was het eens zo koud dat we hout hakten voor de open haard. Het vroor en m'n handen waren dood. Pas in de woonkamer had ik door (door het bloed) dat ik op de een of andere manier het vel van m'n vinger had 'gehakt'...

    Gatver hou op! -bibbert-


    Als je maar een ananas hebt..

    ja..weetje nog toen bij mij, op mijn kamer?
    eigenlijk was dat ook best wel vet..;D


    your eyes are like stars in the night.

    Zo vaak. Paar jaar terug was het eens zo koud dat we hout hakten voor de open haard. Het vroor en m'n handen waren dood. Pas in de woonkamer had ik door (door het bloed) dat ik op de een of andere manier het vel van m'n vinger had 'gehakt'...


    Dat is geen AAH! Owh. moment, dat is een Owh. AAAH! moment. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    :O Lijkt me erg als dat gebeurt als je je aan het douchen bent, maar dat is mij nog nooit gebeurt:P


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ja, meestal zit ik dan te zoeken en dan blijkt gewoon mijn vinger te bloeden. :')

    Jup. Ik had dat ook eens uit de douche. Ik was genaaid geweest aan mijn arm en dat was weer wat open gegaan fso en heel mijn arm was in bloed. Vraag me niet hoe dat kwam, ik heb geen idee oO


    Walkin' in line.

    ik had vroeger eens een bloedneus, midden in de nacht, ik was 5 of 4, Ik gillend naar beneden, na een uur, niet gestopt. wij naar de docter, kreeg ik watten in mijn neus XD heerlijk...


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ja. Maar dat was toen ik achter mijn broer aanrende, ik was klein, en toen ging hij zijn kamer in en deed zijn deur dicht. Ik knalde er tegenop >.<

    Lijkt me echt eng!
    neeh, ik heb zoiets nog niet meegemaakt x'd


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik heb heel veel last van Bloedneus, bij mij duurt het 3 uur voordat het over is

    Ik heb het nog nooit in mijn hele leven gehad. (:
    Maar LilGoofy/Hajar (hierboven) heeft het ook weleens in de les, hè hajar. 8D


    -