• Heeyy, ik had een vraagje: wie van jullie is wel eens flauwgevallen tijdens een concert van TH of moest huilen?
    Zoja, wrm viel je flauw of moest je huilen? x] Ben daar wel ff benieuwd naar.

    xx


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Huilen je ziet ze niet elke dag ofseu. En ik was bij me ouders toen ze daar stonden aan het einde van het concert flauwgevallen ik moest gwn eten

    Ik moest huilen toen ik Bill zag. x)


    -

    nog niet gebeurd gelukkig me zus wel byna maar ze had weinig gedronken
    maar als ik ooit vooraankom staan weet ik wel zeker dat ik ga flauwvallen door en al dat gedruk en omdat ik ze van zo dichtbij zie


    <3

    ik ben pas 1 keer geweest en ben toen niet flauwgevallen... ik stond namelijk achteraan, want mijn "vriendin" wild even gaan zitten en ik moest met haar mee. kmoest toen bijna huilen omdat ik het halve concert gemist had.

    Ik huilde bij In Die Nacht .
    Ik word altijd een beetje emotioneel bij dat liedje .
    Nu ik eraan terugdenk is 't eigenlijk wel stom ; mijn BF en ik in elkaars armen staan huilen terwijl Bill & Tom vrolijk 'In Die Nacht' spelen .. =D
    x


    /

    Nee ik huil daar niet |: Gil ook niet
    en ik val zeker niet flauw x'D [/kan er tegen ofzo]

    Zou behoorlijk zonde zijn denk ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een vriendin van me wel x] maar ik niet :P

    ik viel bijna flauw, en een vriendin van me viel ook bijna flauw. En het enige wat ik toen nog kon denken was: ik ga hier helemaal vertrappeld worden als ik flauwval en toen ben ik toch maar lekker rechtop blijven staan! (A)

    ik ben bijna flauwgevallen door de emoties en gewoon omdat het stikheet was.. en ik heb ook geweent gewoon de week voor het concert (als het al niet langer is) at ik bijna niets meer en kon ik niet slapen max.2 uurtjes per nacht.. ik had enorm veel zenuwen en het werd steeds meer en meer en als je ze dan ziet op het podium ween je gewoon maar dan duurt dat niet lang meer en dan begin je nog harder te schreeuwen en rondtespringen en van die toestandenxD


    Come to the dark side...We have cookies..

    T is vet raar bij mij. Ik kan dagen van te voren al niks meer wegkrijgen van de misselijkheid [ van de zenuwen, I guess ] en dan in de rij gaat het altijd mis. En dan onder het concert, eerst helemaal hyperheid enzo en losgaan ofzeu, en dan daarna, ben ik altijd echt op, dan kan ik niet stevig meer op mn benen staan en dan jank ik vanbinnen. [ En nee dat is niet fijn, zowieso omdat ze er dan eindelijk zijn en je t gevoel hebt dat je elk moment neer kan storten, en je jankt maar het komt er niet uit. ]
    En na het concert is het altijd wel even m'n moeder knuffelen voor de kaartjes, en dan is het ook wel even huilen ja.

    Zo ja,
    ik zag Tom, begon te huilen, en viel flauw.
    Dat was het x)

    Zij viel flauw, mijn nicht ging weg en ik stond alleen tussen een massa onbekende, gillende, duwende, trekkende freaks.

    JA IK WAS BANG JA!
    Huilen deed ik niet, maar het scheelde niet veel (:


    rules don't stop me

    FLAUWVALLEN?

    HELL NO!
    Ik bedoel? ; Het zijn ook maar gewoon mensen, Alsof ik ga flauw vallen als ik een beroemd iemand zie? HUILEN?

    HELL NO!
    Ik huil alleel als, W8 ik huil haast nooit! En anders huil ik door het lachen. Wat best wel vaak is.

    KWIJLEN?

    Alleen 26 Oktober 2008 bij Fall out Boy!

    Pete Is Gewoon Fucking Cool xD


    hope it, gives you hell&#9829;

    4maart heb ik bij bijna elk liedje gehuild ;$
    ik kon het gewoon niet geloven dat ze werkelijk voor me stonden (:
    maar ik ben nogal klein en ik kon het niet zien.
    ik hoorde de muziek wel maar ik zag ze niet.
    dus ik huilde eerst omdat ik niets kon zien x'D
    en later zag ik georg en huilde ik van blijdschap :')

    14juni heb ik niet gehuild. ik was toen geen fan meer x'D


    -

    Allebei nope ;3

    Kvint het eigenlijk nogal...

    uhm

    raar x3


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D