• Heeyy, ik had een vraagje: wie van jullie is wel eens flauwgevallen tijdens een concert van TH of moest huilen?
    Zoja, wrm viel je flauw of moest je huilen? x] Ben daar wel ff benieuwd naar.

    xx


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nog niet Flauwgevallen
    Maar toen ik in de auto zat heb ik beginne te wenen omdat gedaan was..
    En omdak zo blij was dat ik Bill heb kunnen aanraken!


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Zij viel flauw, mijn nicht ging weg en ik stond alleen tussen een massa onbekende, gillende, duwende, trekkende freaks.

    JA IK WAS BANG JA!
    Huilen deed ik niet, maar het scheelde niet veel (:


    Huilen om eva,haha!


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    heb wel eens moeten hulken omdat tom naar me knipoogde ik denk er nu nog steeds aan ^^


    http://nl.youtube.com/watch?v=BimJXuWhuEw&eurl=http://l

    ik heb onder het concert alleen maar mijn longe uit m'n lijft gescheeuwt dat ik de dag daarna geen stem meer had..
    en na het concert had ik het wel ff moeilijk dat ik van het gebouw weg liep waar th dan stond maar heb niet gehuild ofzo:P

    xxilse

    kvind mensen die flauwvallen wel fcking overdreven.
    Huilen snap k dnn nog wel als je het over Spring nicht hebt. :P
    kben geen TH fan maar kging erheen voor Tom.
    x.


    damn. :$

    Ik moest janken omdat ik mijn grote idolen eindelijk zag, omdat ze zo mooi waren en omdat ik hun muziek als achtergrondmuziek had xD

    x Robin


    Träume sind wirklich!!

    Op Werchter Boutique ben ik flauwgevalle .
    Maar da kwam nie door Tokio Hotel ofzo, gewoon door de hitte en de drukte, ik had zware hoofdpijn en ik had nog niet gegeten.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    4 maart was ik flauwgevallen.. door de drukte enzoo ik stond 11e rij van voor ofzo en iedereen drukte erg dus kreeg ik geen lucht meer en viel ik flauw..

    maarja ik heb gelukkig alleen t 2e nummer gemist:)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Ik heb niet gzhuild tijden een optreden zelf, ik ben volgens mijn ouders dan ook nog te jong maar volgende keer mag ik gaan :D

    Maar ben wel naar Werchter Boutique geweest men eerste keer dat ik ze in het echt zag,
    en toen ik ( een kwartier ervoor ) hoorde dat we daar naartoe gingen ben ik wel beginnen huilen :D

    nee... nee... had ik allebij geen last van..xD

    Op Werchter Boutique ben ik flauwgevalle .
    Maar da kwam nie door Tokio Hotel ofzo, gewoon door de hitte en de drukte, ik had zware hoofdpijn en ik had nog niet gegeten.


    ik was Toen helemaal verbrandt in men gezicht x')
    maar dat heb ik er wel voor over xD

    Ik moest janken omdat ik mijn grote idolen eindelijk zag, omdat ze zo mooi waren en omdat ik hun muziek als achtergrondmuziek had xD

    x Robin


    Ken ik xD

    4 maart, het einde. Gusti's wave gemist, en de confetti-zooi bij 'Ich bin da'

    Na E.H.B.O post wel mooi Georg in de bus zien lopen ;D whoehoeee.

    -

    Flauwvallen was omdat een 1 of ander stom kind me sloeg tussen mijn ribben. >_<

    vind je het gek, dat ik dan flauwval xD

    naja. gebeurde me geen tweede keer.


    ;D


    ...
    Ik heb nog nooit gehuild, bij geen enkele artiest ofzo.


    EXACTLY.

    ik vind het maar eng mensen zien flauwvallen zeker als ze hun hand voor hun mond houden, net of ze moeten spuwen, en dan over jou hoofd worden gedragen xD (kzeg niet dat die mensen daar iets aan kunnen doen hoor ^^)


    LA LA LA ... LIKE U CARE !