• ALLES WAT JE WEET OF KWIJT WILT OVER ANDREAS KAN DUS HIER!

    Hoelang is Andreas al vrienden met Bill & Tom? Hoe oud is Andreas? Hoe heet Andreas met zijn achternaam? etc.

    En wat vinden julie van de vriendschap van de twins & Andreas?


    Geen idee. En ik denk ook nooit dat Bill en Tom dat zullen gaan vertellen. Ik bedoel ik denk dat ze hun privé leven gewoon privé houden. En dat betekent dus ook dat ze niet alles over hun vrienden gaan vertellen. Het gaat immers om hun en niet om de aanhangselen van hun.

    ja idd.


    don't Worry...Be gay.

    Andreas.. heet Andreas. en dat is het enige dat ik van hem weet ;3 veel hé? xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik weet ook dat ie blond is, klopt dat? xD =3


    Let the Night embrace you

    Is hij lekker? =)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Blond..? weet ik veel |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nou, ik denk ook prive=prive. Maar goed ik wet wel van hem dat hij de officiele fanclub-site beheerd (die duitse) en dan hij daat FlowerKiller op heet.


    You'd took my breath but I'll survive.

    En wat ik van hun vriendschap vind?
    Het is toch gewoon normaal dat hun vrienden hebben. Ze zijn echt niet zo verschillend als wij zijn. Ze zijn net zo mens als jij en ik, en de rest natuurlijk ook:)
    Dus wat moet ik er eigenlijk tegen hebben?

    Hij is KeiBlond/wit, hij heeft haar tot ongeveer boven zijn schouders,en een Bles,en overlaatst was hij samen met de twins weg in Frankrijk of erges anders:P
    Hij had een Pet op & Zonnebril en zn bles bijna helemaal voor zn ogen Hange:D
    xx


    everybody needs a song.

    En wat ik van hun vriendschap vind?
    Het is toch gewoon normaal dat hun vrienden hebben. Ze zijn echt niet zo verschillend als wij zijn. Ze zijn net zo mens als jij en ik, en de rest natuurlijk ook:)
    Dus wat moet ik er eigenlijk tegen hebben?

    euhm niks dus ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik Vind Hem Niet Mis Eigenlijk!!


    A Shipwreck In The Sand

    Ik weet dat ik hem knap vind:P


    Why don't you break my heart

    Ik heb geen foto gezien van hem =)
    link..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Mwuahaha, tuurlijk si prive prive maar was gewoon benieuwd, en heey, er zijn al zoveel topics over de band zelf hier en wat z edoen, dus dan akn deze er nog wel bij!