• Heey allemaal!

    Ik wil hier even m'n mening uiten dus begrijp me zeker niet verkeerd!

    Eerst en vooral wil ik even zeggen voordat ik dingen naar m'n hoofd krijg van Th-Focker! ofzo zeggen dat ik zelf Th-fan ben!

    Het zit dus zo :

    Ik vind eerlijk gezegt dat Th doordat ze naar Amerika zijn geweest 'braver' zijn geworden.
    Ik bedoel, kijk maar alleen maar naar de kleding van Bill!
    Die is super hard verandert sins ze in Amerika zijn geweest!
    Hij draagt toch echt van die kleding waarvan je denkt van 'Omg dat verkopen ze toch niet in een 2dehandswinkel?'
    Hij had toch zelf gezegt dat hij al z'n kleren in een 2de handswinkel kocht?!
    En dan zijn haar enzo!
    Mijn moeder zegt dat dat allemaal de schuld van Amerika is omdat ze in Amerika heel wat 'braver' moeten zijn da hier in Europa.


    Dit is mijn mening erover!
    Ga nu niet zitten zeiken van:
    Jij bent geen echte fan of
    Och kind!
    En van die comentaar want ik trek me
    er toch niet van aan!

    Xxx-Mii(H)


    Ik denk dat ze bedoelt dat sommige kinders van die leeftijd vaak al uitspraken doen die je op die leeftijd gewoon nog niet hoort te doen. Ze heeft het niet (volgens mij) over de leeftijd. Want kinders van 10/11/12 mogen natuurlijk ook fan zijn. Maar wat meestal (naar mijn mening) fake is aan sommige van die kinders is dat ze meteen uitspraken gaan doen. Zoals: Bill ik wil een kind van je! (Dat heeft een 10-jarige een keer geroepen) En dan denk ik, ben je dan fan omdat je ze zo goed vind of omdat het een "rage" is? Snap je?

    xoxo


    Maar je moet zeker NIET
    Denken dat ik Th maar een
    "rage" vind!
    Ik vind ze echt zo goed!
    En zeker ben ik niet
    een wannabe fan!
    Echt niet als je dat moes denken....
    Dan dacht ik niet. Maar er zijn wel mensen die zo denken.


    Why don't you break my heart


    Ik denk dat ze bedoelt dat sommige kinders van die leeftijd vaak al uitspraken doen die je op die leeftijd gewoon nog niet hoort te doen. Ze heeft het niet (volgens mij) over de leeftijd. Want kinders van 10/11/12 mogen natuurlijk ook fan zijn. Maar wat meestal (naar mijn mening) fake is aan sommige van die kinders is dat ze meteen uitspraken gaan doen. Zoals: Bill ik wil een kind van je! (Dat heeft een 10-jarige een keer geroepen) En dan denk ik, ben je dan fan omdat je ze zo goed vind of omdat het een "rage" is? Snap je?

    xoxo


    Maar je moet zeker NIET
    Denken dat ik Th maar een
    "rage" vind!
    Ik vind ze echt zo goed!
    En zeker ben ik niet
    een wannabe fan!
    Echt niet als je dat moes denken....

    Dan dacht ik niet. Maar er zijn wel mensen die zo denken.

    Jaa owk ik weet dat je dat niet dacht hoor ;)
    En ik vind het stom at mensen zeggen van
    Jij ben zo jong dus jij mag geen fan zijn -_-'

    Wel zoals EvaViolence zei: fan zijn heeft geen grenzen. En ach als men dat zegt dan snappen zij zelf misschien niet precies wat fan zijn inhoudt;)


    Why don't you break my heart

    Hoooi.<3

    Barbarasprak^^. Nee okay, serieus; Ik sluit me er bij aan, het begon denkik sinds ze achtien zijn geworden. Ongeveer toen, zijn ze pás égt gaan roken, ze rookte daarvoor al maar niet zo erg als nu...:| En Jumbie? ik zie hem nu niet meer zo vaak enthousjast. Hij word ouder ja, dát is te merken, eigelijk wel aan de hele band. zé worden sereuser. Of ik dat jammer vind? Ja, eigelijk wel.

    :) x3

    Enuh, even over dat fan zijn^^

    Ik zelf ben 12, én ben al bijna een jaar fan. Ik kén ze niet lang okay. ik ben niet zo als de meeste hier^^. Maar goed, deze naam, is gewoon bedacht in meligheid van een vriendin zij zelf heet dan ook : Billneuker. Please, denk nu geen rare dingen van ons. Want wij vinden het geen rage, wij vinden ze cuul, behandel ons niet als 10 jarige, wij zijn 12! énuh... wat wou ik nou zeggen?! XD Naja, dat komt nog wel.

    Ik hoop jullie begrip R.I.P.>>

    x3

    Hoooi.<3

    Barbarasprak^^. Nee okay, serieus; Ik sluit me er bij aan, het begon denkik sinds ze achtien zijn geworden. Ongeveer toen, zijn ze pás égt gaan roken, ze rookte daarvoor al maar niet zo erg als nu...:| En Jumbie? ik zie hem nu niet meer zo vaak enthousjast. Hij word ouder ja, dát is te merken, eigelijk wel aan de hele band. zé worden sereuser. Of ik dat jammer vind? Ja, eigelijk wel.

    :) x3


    Ze worden idd veel serieuser, Bill met Jumbie, Bill die huppelend de kamer in rend enzo, heb ik al lang nietmeer gezien :|

    En Tom dan vroeger veel grapjes, enzo, heb ik ook al lang nietmeer gezien

    En georg en Gusti vind ik nog wel kinderachtig xD


    Let the Night embrace you

    Enuh, even over dat fan zijn^^

    Ik zelf ben 12, én ben al bijna een jaar fan. Ik kén ze niet lang okay. ik ben niet zo als de meeste hier^^. Maar goed, deze naam, is gewoon bedacht in meligheid van een vriendin zij zelf heet dan ook : Billneuker. Please, denk nu geen rare dingen van ons. Want wij vinden het geen rage, wij vinden ze cuul, behandel ons niet als 10 jarige, wij zijn 12! énuh... wat wou ik nou zeggen?! XD Naja, dat komt nog wel.

    Ik hoop jullie begrip R.I.P.>>

    x3


    Wel ik ga akkoord met jou ;)

    Ik benzelf ook nog geen jaar fan mar wel bijna :P

    maar dit is toch opeen een hele andere 'stelling'
    het ging over hoe bill zijn uiterlijk veranderd
    nu gata het over dat kinderen van 10/11/12 of jonger geen fan mogen zijn
    ok tijd en fan is neit aan elkaar verbonden daar zijn we het allemala mee eens
    maar nu gaat het over een soort discussie dat TH ook opeens een rage is geworden
    TH is op dit moment wel een hype, razend populair, maar er zijn natuurlijk ook échte fans, die houden van hun muziek de sfeer und so weiter
    hier zijn we het denk ik ok allemaal mee eens:P
    opgelost
    dan hebben we het nu toch weer over het heel bill-veranderd-zijn-stijle-omdat-hij-naar-amerika-is-gegaan
    toch:P?

    Allerreerst, kappen met die discussie over leeftijd. Dat slaat nergens op, en zorgt alleen maar voor ruzie.

    Verder nog:

    ik denk neit dat dat door america komt
    bill is altid bezig zijn stijl te veranderen
    eerst had hij stekels en een schuine pony,
    toen ging zijn haar groeien
    het werd steeds langer
    het is in verschillende stijlen geweest
    en ook zijn kleding veranderd mee
    ik denkdat hij steeds meer zijn echte ik vind
    jij veranderd toch ook, naarmate je ouder wordt
    mijn smaak veranderd ook
    ik vind hem er nog steeds goed uitzien
    Top Bill!
    xx

    Naast het niet abn ben ik het hier volledig mee eens.

    Iedereen zeikt zo dat hij zijn stijl verandert, maar dat deed hij al langer. In 2005 konden we nog dagelijks zijn mooie boxers aanschouwen en die zag je eind 2006 ook niet meer. Hij verandert zijn stijl en dat boeit me niets.
    Die 2e hands jasjes droeg hij eind 2006 ook al niet meer, en dat is vrij logisch. Ik vind dat hij best wat mooist mag kopen voor zijn geld, hij werkt er hard genoeg voor.
    En trouwens, hij heeft de permissie van universal alles te kopen wat hij wilt, kwa kleding, en dan betalen zij het voor hem. Wie zou dan goedkope dingetjes gaan kopen? o.o



    (bericht aangepast door een moderator)

    God, ik kan niet goed uit mijn woorden komen, maar ik ga het toch proberen. ;)

    Oke.
    Iedereen veranderd van stijl. Vorig jaar liep mijn bf nog in knalroze shirtjes rond, en in rokjes. Nu loopt ze met vans en bandshirts.
    Daar is niks mis mee, maar het is gewoon een voorbeeld van dat mensen veranderen.
    En dat doet Bill ook. Logisch.
    En ook iedereen word sirieuser. Iedereen word ouder.
    Mensen van 15 en 35 zijn toch ook niet hetzelfde kwa gedrag? Dat is gewoon zo.
    En bij sommige mensen zijn het positieve veranderingen, maar bij sommige ook niet.
    En daar heeft iedereen een mening over.
    Dus of je het nou leuk vind of niet dat Bill veranderd. ALs het niet nu was gebeurd, dan wel over een paar jaar..


    AAP

    Dood? :O


    AAP

    Mijn moeder zegt dat dat allemaal de schuld van Amerika is omdat ze in Amerika heel wat 'braver' moeten zijn da hier in Europa.
    Sorry ik vond dat even heel typisch XD
    ontopic: ze halen hun kleding al jaren niet meer uit tweedehands dumpstores... en zijn haar is allang geëlectrocuteerd. Loop je achter of snap ik je punt niet?


    BAM!

    XD Wat een discusiie mensen.
    ik vind,
    Ja barbara vind^^
    DAT BILL BEST VAN LOOK MAG VERANDEREN, HIJ MOET DOEN MET ZICHZELF WAT HIJ WILT, HET IS ZIJN LEVEN.
    Okay,
    ér zijn grensen. Jullie weten wel^^.

    x3

    XD Wat een discusiie mensen.
    ik vind,
    Ja barbara vind^^
    DAT BILL BEST VAN LOOK MAG VERANDEREN, HIJ MOET DOEN MET ZICHZELF WAT HIJ WILT, HET IS ZIJN LEVEN.
    Okay,
    ér zijn grensen. Jullie weten wel^^.

    x3


    JAAA MEE EEEENS!! :D


    AAP

    ik heb gewoon 1 ding te zeggen ; AMERIKA ZUIGT !
    toch als we over th praten ..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.