• Heey allemaal!

    Ik wil hier even m'n mening uiten dus begrijp me zeker niet verkeerd!

    Eerst en vooral wil ik even zeggen voordat ik dingen naar m'n hoofd krijg van Th-Focker! ofzo zeggen dat ik zelf Th-fan ben!

    Het zit dus zo :

    Ik vind eerlijk gezegt dat Th doordat ze naar Amerika zijn geweest 'braver' zijn geworden.
    Ik bedoel, kijk maar alleen maar naar de kleding van Bill!
    Die is super hard verandert sins ze in Amerika zijn geweest!
    Hij draagt toch echt van die kleding waarvan je denkt van 'Omg dat verkopen ze toch niet in een 2dehandswinkel?'
    Hij had toch zelf gezegt dat hij al z'n kleren in een 2de handswinkel kocht?!
    En dan zijn haar enzo!
    Mijn moeder zegt dat dat allemaal de schuld van Amerika is omdat ze in Amerika heel wat 'braver' moeten zijn da hier in Europa.


    Dit is mijn mening erover!
    Ga nu niet zitten zeiken van:
    Jij bent geen echte fan of
    Och kind!
    En van die comentaar want ik trek me
    er toch niet van aan!

    Xxx-Mii(H)

    Misschien heeft het ook te maken dat hij ouder word. nu even een heel stom voorbeeld stel jij als moeder van 3 kinderen over 20 jaar zal tog ook niet in een skinny jeans rond lopen xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik denk niet dat het door america komt..

    ik vind wel dat ze wat meer ruige muziek mogen maken.. dat tom bijvoorbeeld is een gitaar solo doet ofzo:O
    dat lijkt me wel cool!
    gewoon iets meer rock;)


    <3

    het komt denk ik ook doordat ze ouder worden en daarmee verandert ook zijn kleding stijl.. maar het blijft nog altijd bill's stijl en hij moet het ook helemaal zelf weten!
    maar je hebt idd wel gelijk dat komt ook deels door amerika hoor! iedereen gaat zich anders gedragen door amerika.. de hele wereld neemt amerika als voorbeeld, bijna alle programma's op de nederlandse tv hebben we van amerika gepikt.. de grootste onzin hebben we van amerika. dus vind je het gek dat amerika invloed op ze heeft..


    Je moet worden wie je bent.

    ze zijn wel veranderd nu dat ze naar amerika zijn geweesd maar ik vind het niet minder ofzo maar kijk iedreen word ouder volwassen hun ook. niet alleen wij hun blijven niet eeuwig zo . wij toch ook niet? of wel soms?
    kortom wij veranderen hun ook. toch?


    x


    http://dwergiie.blogspot.com/

    kvin van nie


    - -

    Ik denk ook niet dat het door Amerika komt. Ik denk dat het komt omdat hij ouder word, en dus volwassener. Denk je werkelijk dat hij zijn hele leven eruit blijft zien alsof hij 15 is? Hij veranderd ook hoor! En Bill blijft Bill, en er is niks mis met 2ehandswinkels trouwens..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En zo braaf is Bill helemaal niet, want hij rookt steeds meer, en zuipt meer, en dat kan ik niet braaf noemen..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Kweeni!!!
    Maar Volgens Mij Heeft Het Ok Te Maken Met Het Feit Dat Bill Een Maand Rust Heeft Moeten Nemen!!
    En Hij Een Come Back Wou Maken
    Bij De Comet Awards Was Zijn Haar Toch Ineens Zwart Enzo!!
    Volgens Mij Wou Hij Gwn Laten Zien Dat Hij Er Trog Klaar Voor Is Met Een Nieuwe Start xD
    Dat is Mijn Mening!!!


    A Shipwreck In The Sand

    Hmm, ik snap je punt. Maar ik ben het niet met je eens. In Amerika zijn ze zéker niet een stuk braver. Dat is (naar mijn mening) een achterlijk land. En ja Bill wordt volwassen en daar gaat hij zich denk ik meer naar gedragen.
    xoxo


    Ik denk ook dat het daar mee te maken heeft.
    En dan nog, het is toch niet erg alsze 'braver' zouden worden. Trouwens met Tom in de buurt lukt dat toch niet

    xD

    Bwoa ik vin eigenlijk van ni marja XD

    Fan zijn heeft geen grenzen


    Héélemaal mee eens. En dat gezeik dat je geen fan kunt zijn als je onder de 14 bent? Waar slaat dat op? -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hte komt niet door amerika denk ik het komt gewoon omdat Bill ervan houd zijn stijl te veranderen maar het is wel jammer ik vond hem ruig ook wel heel secksie owr!(H)(H)(H)


    Sick and tired of needing your affaction

    ik denk dat het komt omdat Bill volwasener wordt net zoals Tom,
    bijna niemand gelooft me maar Tom is echt veranderd,
    sinds zijn 16e ongeveer was hij een erge player maar hij wordt bijna 19 en is ontzettend veranderd,
    mensen geloof me Bitte Tom is vervanderd;)
    net zoals Bill en zijn nieuwe look is best wel gaaf(Y)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ??


    - -

    Fan zijn heeft geen grenzen


    Héélemaal mee eens. En dat gezeik dat je geen fan kunt zijn als je onder de 14 bent? Waar slaat dat op? -.-


    Tsja. Anke is over 2 uurtjes en 54 minuten 13. ^^


    AAP