• Vandaag had ik een feestje, maar ik heb teveel gedronken dus kwamen mij ouders mij halen.
    Maar het schijnt dat ik een meisje heb geslagen.

    Ik kan echt niet meer met mezelf leven nu, het liefst van allemaal wil ik dood, ik zie het echt niet meer zitten en weet niet wat ik nu moet doen :(


    Niet geschoten is altijd mis..

    Overdrijven kan ook ><.

    Lieeeefuuuurd, daar ben jij inderdaad het levende bewijs van :'D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Gebeurd is gebeurd.
    Niets aan te doen. Eigenlijk schandalig dat je het hebt gedaan maar het is nu toch gebeurd, dus let it go.
    Je eigen domme schuld, moest je maar niet zoveel drinken enal.

    Weet je, get over it. It's not such a big deal!
    Oké toegeven, je hebt iets gedaan wat eigenlijk niet door de beugel kan -vind ik persoonlijk- maar je was zat, dus je had waarschijnlijk een zwak moment.
    laat het gewoon gaan, je kan het toch niet veranderen.
    En je zal toch met jezelf moeten blijven leven, zorg gewoon dat je die fout niet meer maakt en excuseer je bij dat meisje.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben vandaag naar haar toe geweest, ze heeft me vergeven. Ik zat gisteravond echt met zelfmoordneigingen. De meeste zullen dat niet begrijpen , maar ik was er trots op dat ik nooit een meisje heb geslagen. Het kwetst mijn eergevoel heel erg hard.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik heb gistere SM gedaan xD
    en ja ik kan nog leven met mezelf xD

    Whahaaa xD ook dan ^^
    Ik had haar een bloedlip geslagen, en op haar gezicht.
    Ik wou dat ik het kon terugdraaien :(


    Niet geschoten is altijd mis..

    (cat)je was dronken dus kan je der eigenlijk niets aandoen, misschien kan je eens naar dat meisje toestappen om je eigen geweten te sussen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gebeurd is gebeurd.
    Niets aan te doen. Eigenlijk schandalig dat je het hebt gedaan maar het is nu toch gebeurd, dus let it go.
    Je eigen domme schuld, moest je maar niet zoveel drinken enal.

    Weet je, get over it. It's not such a big deal!
    Oké toegeven, je hebt iets gedaan wat eigenlijk niet door de beugel kan -vind ik persoonlijk- maar je was zat, dus je had waarschijnlijk een zwak moment.
    laat het gewoon gaan, je kan het toch niet veranderen.
    En je zal toch met jezelf moeten blijven leven, zorg gewoon dat je die fout niet meer maakt en excuseer je bij dat meisje.

    helemaal mee eens.


    ik hoop voor jou trouwens ook dat je haar niet 'zo maar' geslagen hebt -_-

    Ik ben vandaag naar haar toe geweest, ze heeft me vergeven. Ik zat gisteravond echt met zelfmoordneigingen. De meeste zullen dat niet begrijpen , maar ik was er trots op dat ik nooit een meisje heb geslagen. Het kwetst mijn eergevoel heel erg hard.


    je kan er best trots op zijn dat je nog nooit een meisje hebt geslagen maar zelfmoord er om moeten plegen is nogal onzin (cat) but, wie weet is dat voor jou wel super belangrijk ofzeu ..


    -

    (...)
    helemaal mee eens.


    ik hoop voor jou trouwens ook dat je haar niet 'zo maar' geslagen hebt -_-

    De reden is best wel beschamend eigenlijk.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)

    je kan er best trots op zijn dat je nog nooit een meisje hebt geslagen maar zelfmoord er om moeten plegen is nogal onzin (cat) but, wie weet is dat voor jou wel super belangrijk ofzeu ..
    Heel erg belangrijk.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Overdrijven is ook een kunst. --' Als je dur nou vermoord had, oké..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    aii.. agressief door alcohol?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ben vandaag naar haar toe geweest, ze heeft me vergeven. Ik zat gisteravond echt met zelfmoordneigingen. De meeste zullen dat niet begrijpen , maar ik was er trots op dat ik nooit een meisje heb geslagen. Het kwetst mijn eergevoel heel erg hard.


    Gast weet hoe je je voel en ik snap je trots voor het nog nooit een meisje geslagen te hebben..Ik heb zelf ook het principe om nooit een meisje te slaan (of het is speels/ze vind het lkkr) en als je zo'n principe breekt dan voelt da gewoon kut..*ervaring -_-* maar goed er zijn altijd situaties waarin het kan gebeuren..(waar dit er 1 van is) je kan er weinig aan verandere dus leer ermee leven. Tuurlijk zal je je voorlopig kut voelen maar da gaat over. Zolang je het maar niet weer doet is er niets aan de hand.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    je kan ook overdrijen er zijn wel erge dingen in het leven als idereen dood wil als hij/zij iemand zlaat dan zijn er nog maar wijnig mensjes op deze aarde


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    je kan ook overdrijen er zijn wel erge dingen in het leven als idereen dood wil als hij/zij iemand zlaat dan zijn er nog maar wijnig mensjes op deze aarde
    Voor mij is eergevoel erg belangrijk.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik heb gistere SM gedaan xD
    en ja ik kan nog leven met mezelf xD

    Whahaaa xD ook dan ^^

    SM? -dom-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.