• Vandaag had ik een feestje, maar ik heb teveel gedronken dus kwamen mij ouders mij halen.
    Maar het schijnt dat ik een meisje heb geslagen.

    Ik kan echt niet meer met mezelf leven nu, het liefst van allemaal wil ik dood, ik zie het echt niet meer zitten en weet niet wat ik nu moet doen :(


    Niet geschoten is altijd mis..

    Als je zo'n gentleman bent had je ook niet dronken moeten worden, dat is ook niet bepaalt eervol...

    En ik ben het wel eens met de jongen mag geen meisjes slaan, maar dan niet al te streng, en al helemaal niet zo erg als jou...
    Ik werd echt pissig toen je zei dat je zelfmoord wou plegen omdat je een meisje had geslagen o_O dat vind ik echt dik overdreven...


    Ja, Toen was ik echt er zwaar door omdat ik een meisje had geslagen. Ik denk dat ik het ook nog gedaan zou hebben als er iets scherps in de buurt lag =|, Maar idd, ik had niet dronken moeten worden.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Mensen weten wel wanneer je dronken bent, en aangezien je dit deed terwijl je dronken bent vergeven die mensen je vast wel.

    En je weet toch wel dat je nu de meisjes heel erg discrimineert? :P


    Idd! Ik voel me nu fucking gediscrimineert! Alsof wij niet terug kunnen slaan ofzo! :Y)

    xD


    Scream for mercy!

    (...)

    Idd! Ik voel me nu fucking gediscrimineert! Alsof wij niet terug kunnen slaan ofzo! :Y)

    xD
    ZE had me niet teruggeslagen omdat ik sterker ben. =/
    eigenlijk hoopte ik dat ze mij ook geslagen zou hebben.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)ZE had me niet teruggeslagen omdat ik sterker ben. =/
    eigenlijk hoopte ik dat ze mij ook geslagen zou hebben.


    dat klopt niet. ze had je heus wel kunnen slaan, of het pijn zou doen is punt 2 (cat)


    -

    Joey, ik weet hoe erg je het vind als jongens meisjes slaan.
    Maar als meisje [gevoelig meisje] zijnde, weet ik dat het niet de hel is. Ze slaan gewoon terug ;)
    Nee maar ff serieus, doe normaal.
    Je leven is heus niet voorbij als je per-ongeluk [nadruk op per-ongeluk] een meisje slaat.



    Eva ^^
    '
    mee eens
    XX


    /