• Als hier al een topic over is?
    Nou goed, hoe ben jij in de klas? :Y)
    Like, ik zit dus helemaal achteraan, en mijn vriendin waar ik naast zit, scheld altijd de gast die voor ons zit uit, want die is heeel vervelend.
    Maar ik ben heel lief, hang mijn haar over mijn gezicht en ben altijd stil. (:
    En dan ga ik gewoon verder werken/tekenen en sluit ik me af terwijl ik naar mijn iPod luister. (:
    Jullie?


    You move me ......... Kurt

    Nouu,,

    ik zit dus in een klas vol mensen van wat de anderen klassen zeggen ''soort''

    en omdat we allemaal tzelfde vakkenpakket hebben (op misschien paar vakken na) zitten we altijd bij elkaar x'D

    dus ik ben best wel op mn gemak
    en
    doe ook altijd mee in de klas.

    ofzo


    i'll swim the ocean for you.

    IK BN ZOO FUCKING DRUK IN DE LES,,!!

    Niet normaal gwn,,
    Die leraren denken allemaal dt ik gestoord bn ofzo,, XD


    =3

    Ik... zit wel vooraan. Ik doe niks. En met wiskunde luister ik naar een jongen die liedjes voor mij en me vriendin zingt. onder nederlands zit ik te vloeken... thats about it?


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik ben best wel stil ,mij hoor je nooit alleen als het nodig is

    Ik zit halverwegen in de klas, midden in de vuurlinie --"
    Ze gooien nog met propjes bij ons, en dat voor een 3e klas VMBO TG, kleuters --"
    Meestal ben ik best wel stil maar soms... Oeh x'D


    -

    Dat scheelt per vak, maar meestal ben ik beetje druk en ben ik aan het stoeienmet een vriendin terwijl de docent het niet ziet. Men vriendin is nogal vervelend x]
    Ik zit vaak spelletjes te doen tijdens de les als het saaaaaaaaaai is.

    Oh ja, pas op voor mij in de pauze want dan ben ik een melige bom!!! xD

    ik ben massaal druk , teister men buur en bekras de banken ... maar voor de rest ben ik een heel braaf meisjes (lol)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik volg mee in de klas.


    When words fails, music speaks

    Ik doe meestal normaal in de klas. Maar als ik melig ben, ben ik drukker :'D

    madenavilla schreef:
    d r u k d r u k d r u k.
    gewoon erg d r u k dus.


    (Be)lieve in (you)rself

    Het hypersctiefe kind dat nooit stil kan zitten en altijd maar praat.
    en zelfs als k stil ben krijg ik nog aandacht, omdat ik alleen stil ben als ik zit te tekenen, en dan kijkt iedereen altidj mee., ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mardukas schreef:
    ik ben erg dood....stil. :P

    Zwart schaap.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Goh, als ze mij naast een vriendin zetten (wij krijgen plaatsen toegewezen), dan ga ik heel veel praten, maar tegelijk ook opletten. Eigenlijk babbel ik heel veel, maar dat is niet zo erg, want ik heb toch best goeie punten, haha :3
    O, en omdat ik goeie punten heb en er lief uitzie, zijn de leerkrachten nooit boos op mij, maar wel altijd op mijn vriendinnen. En dat is grappig en handig :'D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 11:54 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Eerst was ik stil en nogal verlegen, maar nu ben ik best druk. Maar ik let wel heel goed op. :'DD


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.