• Als hier al een topic over is?
    Nou goed, hoe ben jij in de klas? :Y)
    Like, ik zit dus helemaal achteraan, en mijn vriendin waar ik naast zit, scheld altijd de gast die voor ons zit uit, want die is heeel vervelend.
    Maar ik ben heel lief, hang mijn haar over mijn gezicht en ben altijd stil. (:
    En dan ga ik gewoon verder werken/tekenen en sluit ik me af terwijl ik naar mijn iPod luister. (:
    Jullie?


    You move me ......... Kurt

    Ik zorg er altijd voor dat ik bij leuke mensen in de buurt zit en voer het grootste gedeelte van de les niks uit, maar ik ga niet heel opstandig doen tegen leraren (behalve die scheikundekerel dan) en maak soms m'n huiswerk wel.
    Volgens leraren: 'Heeft een goed stel hersens (een echt vwo-meisje, daar was ik best trots op), maar haalt zeker niet het maximale eruit'.


    It's time to be happy again.

    ongelofelijk stil


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Vakken met een zeer strenge leerkracht of vakken waar ik moeite mee heb:
    Hier probeer ik altijd goed op te letten en naast iemand te zetten die goed is in dat vak, zodat die mij uitleg kan geven (slim hé ;D). Ik haal het helemaal niet uit bij deze vakken en leer er goed voor.

    Vakken die ik goed kan en waar ik een gemakkelijke leerkracht voor heb:
    Bij deze vakken haal ik het enorm uit. Samen met nog vier vrienden van me. We zijn nooit gemeen of arrogant tegen de leerkracht, maar gewoon erg luidruchtig en dan lachen we met alles.


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik ben gewoon dood op school:S


    I lost my dreams when I learnd how to fly!

    Ik ben luid en druk. Ik praat altijd, want ik kan nooit stil zijn. Maakt niet uit bij welke les, de helft van de leraren mag toch me niet. Maar verder doe ik wel mijn best, meestal dan. (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 13:23 ]

    Stil en ik let goed op:$


    Happy Birthday my Potter!

    meestal gewoon stil. maar soms mag ik ook graag de hele les kwekken.


    Everything is worse without music.

    Hangt er vanaf welke les, eigenlijk.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben een schijnheilig kut kind. :'D
    Ik kan ontzettend irritant zijn, maar omdat ik toch beleefd blijf, mogen de leraren me alsnog, dus krijg ik meestal geen straf.
    Maar bij leraren die relaxed zijn, ben ik gewoon normaal. (:

    - Weet je dat ook weer, he, Yuara. :P

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 17:54 ]


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    ik ben niet stil
    ik ben altijd melig,
    maar probeer tussendoor tog te doen wat ik moet doen, lukt best


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hangt van de leerkrachten af. Maar meestal ben ik vrij rustig, iets té rustig eigenlijk want ik steek amper een poot uit.
    Bij enkele leerkrachten ben ik dan weer niet rustig maar niemand is daar rustig bij dus ;D

    Zet me naast Jeppe, en je wilt niet weten hoe vervelend ik ben.
    Zet me naast Fabris, en dan heb je hetzelfde.
    Zet me naast iemand anders, dan ben ik best oke. : D


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Vorig jaar, was ik de luidruchtigste van allemaal, ik kon mijn mond niet houden en schepte overal actie zegmaar ;p maar sinds 2009 zit ik op een nieuwe school, en daar hoor je me niet. Dat lag dan ook weer aan de klas.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ben eerder een rebel.

    Ik ben er niet vies van om tegen de leerkrachten in te gaan en de hele tijd opmerkingen te maken. ;D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik en een vriendin naast wie ik meestal zit gaan altijd praten met lauwe mensen die dicht bij ons zitten haha. & we luisteren meestal stiekem muziek. -justinbieber-(krul)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 18:10 ]


    Smiling but close to tears.