• Nou heel simpel:P
    Kennen jouw ouders quizlet??
    Mijne niet(A)


    hou je mond joh =')

    nou neeejj..(A) ik denk aan dat se me voor gek zouden klaren als se zien wat voor dingen ik lees (A) XD whaaa
    dikke kus


    dat is bij mij hetzelfde:P

    Neuj, ze weten niets van wat ik uitvoer hier achter de pc. 'T boeit ze ook vrij weinig.

    Mijn ouders kennen het wel.. Ze weten dat het een TokioHotel fan-site is.. Waar je fan fictions op zet.. Of hoe dat ook mag heten x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nee

    kwet ze zien me er wel opzitte ma das ook alles denk ik (puh)

    Ja, ze kennen het.
    Ze weten wat het is, en weten dat ik serie's schrijf. Me moeder vind dat wel leuk^^ verder weten ze dat het barst van de th fans hier, en dat ik .. nou ong. verslaafd ben aan deze site.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik woon alleen met mijn mama en zij kent het wel maar meestal vraagt ze gewoon wat ik aan het doen ben. x

    NEE XD IK ZOU ME DOOD SCHAMEN ALS ZE MIJN VERHALEN LAZEN O.O

    ??
    WTF BEN JIJ AAN HET DOEN JIJ ZEGT OVERAL ?? -_- XD

    Hahaha x'D
    Lol ^^


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    ik doe lekker vaaag, ik zeg gewoon altijd ''dat ene forum'' XD

    Als ik eens iets moet opzoeken/vragen over Tokio Hotel van hun doe ik dat meestal hier en dan zeg ik 'Wacht even vragen op dat Tokio Hotel forum' xD

    Dus bij mij kennen ze quizlet als een Tokio Hotel forum met verhaaltjes (A)


    Let the Night embrace you

    NEE XD IK ZOU ME DOOD SCHAMEN ALS ZE MIJN VERHALEN LAZEN O.O


    Ik ook! Ze weten dat ik ze schrijf, maar ze hebben het nog niet gelezen, en dat hoeft ook niet O.O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ja maar ze mogen mijn quizen nie lezen of anders ben ik de lul:S


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    Nee, ze kennen quizlet niet. =)

    Mijne ook niet maar als me ma achter me staat en er zit bij zo'n uitkomst een plaatje van Bill dan zegt ze zo: Wie is die enge homo?
    Ik lich dan helemaal plat wnat dat zegts ze echt op z'n Amsterdam's

    ik heb mijn ouders nog nooit over quizlet verteld o.o gaan ze alleen maar zeuren dat het onzin is -.-