• Nou heel simpel:P
    Kennen jouw ouders quizlet??
    Mijne niet(A)


    hou je mond joh =')

    Mijn ouders wel, maar ze vinden het toch wel eng dat ik erop zit...maar dat kan mij niks schelen.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Nope :]


    Twincest Dominated our world. x'3

    nee en da hou ik liever zo of ik heb weer gezaag an mijne kop van is da wel veilig en zo(lol)

    neej
    ik klik hem altijd weg als ze binnen komen,
    quizlet is iets alleen(naja) van moi(A)


    I am an idiot, I move.

    Nee,, en da moetn ze ook ni ^^

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Wahaa, ja!
    Ik zit er heel de tijd over te vertellen tegen m'n moeder, en m'n vader is altijd nieuwsgierig naar wat ik doe op de pc dus komt hij altijd kijken.. Echt irri -.-"

    ze zeggen dat ik heel erg verslaafd ben ;)

    Nee, mijn moeder weet geen eens hoe je een pc aanzet, en als je dan iets uit probeert te leggen snapt ze het toch niet. ;'D


    blame the bully.

    neej, meestal klik ik het snel weg, maar me moeder vraagt soms aan me wat ik de hele tijd op de pc doe, volgens haar ben ik pc verslaaft xD

    men moeder denkt dat het een fansite van TH is , maar als ik over de verhalen zou beginnen,zou ze het vast zielig vinden ofzo x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    die van mij weet ik niet zou best is kunnnen

    Nop x]


    Tanya is de beste.

    mn ouder zijn gescheiden dus mn vader weet er zoiso niks van, wat goed is anders mocht ik er nooit meer op wedde?
    en mn moeder heeft me wellis quizen zien maken maar verder weet zo ook nii wat het is X)


    Love Rock, Rock Love.

    mijn vader wel maar hij zegt altyd waarom dit waarom da dus ik hou het half geheimen(hoera)


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    myn moeder heeft daarover is iets gevraagd omdat ik dat altijd weg klikte als zij langs kwam en toen heb ik iets gezged maar ik niks gezegd over de fanfictions,, want wss zou die daar moeilijk over doen.
    en nu klik ik dat ook weg,, maar wss gewoon een beke subtieler ^^
    Ik wil niet dat die daar terug over begint...