• Nou heel simpel:P
    Kennen jouw ouders quizlet??
    Mijne niet(A)


    hou je mond joh =')

    nope kdenk het niet en is ook niet nodig ze zien het weleens staan quizlet en an vragen ze wat is dat maar verder niks

    xx

    niet dat ik weet (A)


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    niet dat ik weet (A)


    en die gaan da niet wete ook (A) :P


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    whaha ja:P ze zitten meestal te zeiken dat ik er te vaak achter zit:P en dat het toch onzin is

    Neen.
    En maar goed ook. (:
    Mag er niet aandenken. ><

    Bwa Ze Weten Alleen Dat Het Een Site Is Waar Dat Ik Verhalen Lees Over Tokio Hotel xD
    Das Alles !!
    Maar Das OK Genoeg!!


    A Shipwreck In The Sand

    Ik heb het mijn moeder heel vaak uitgelegt, en ze blijft het niet snappen xD


    Sweet dreams will come true.

    Mijn ouders weten dat ik erop zit xD.. allejaa.. mijn mama toch !:P
    Ma ze kent niks van pc :P dus jah xD
    Ze weet dat ik op QL zit xD maar vraag er niet achter xD.
    Alleen mijn grote zus weet dat ik op QL zit --'
    Ik heb haar niet eens moeten uitleggen wat dat is en ze weet dat allemaal! :S
    x

    nee

    gwn ze weten da 'k vaak op quizlet ziit maar ze wete niit wa da iis maja onze computer staat iin de keuken dus kome ze daar tlekens vrby en de laptop kan niit op myn kamer want daar eb iik gn internet

    xMiix


    A. ikmisje.

    whaha ja:P ze zitten meestal te zeiken dat ik er te vaak achter zit:P en dat het toch onzin is


    WHAHAXD by my ook da iis gwn onziin en iik iies tog op wa da 'k wiil


    A. ikmisje.

    Nee! Als ze weten dat ik op een site met vreemden zit wordt ze gek :S


    Only losers can act the way you do

    NOPE!
    Ze moge da ni wete! Ik vin da wa belachelijk als die leze wa ik schrijf :S:P


    007

    Ze weten dat ik er elke dag op zit, maar ze weten niet wat voor site het is.


    it's ok to be gay!

    jap men moeder, ze heeft bewondering voor het jonge schrijverstalent ip uze site. doarom een boek over allemaal verhalen van ip quizlet


    xX_tink_Xx