• Nou heel simpel:P
    Kennen jouw ouders quizlet??
    Mijne niet(A)


    hou je mond joh =')

    Ze denken alleen dat je er quizjes op kan doen


    Think before you act.

    mijn moeder wel, maar mijn vader niet, en als dat krijg ik zo een programma die deze site blockt omdat mijn vader zulke sites waar je ook klesten kunt niet goed vind.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    jah , de mijne kennen quizlet (':
    maar gelukkig lezen ze mjn verhalen niet want xd


    Some people make the world special just by being in it

    hahahahahahah xD
    ja, want ik was boos geworden op mijn broertje omdat hij het geblokkeerd had xD dus zo kwamen ze er voor 100% achter, eerst gwoon een beetje:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    maar nu wil mijn moeder mijn verhalen gaan lezen:|
    ze was me gaan googlen:| erg hea... en da krijg ik dan achteraf te horen, mijn moeder heeft gewoon stalkgedrag


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Nee, de mijne kennen het niet :')


    Tanya is de beste.

    Neeh , maar ze weten dat ik verhalen schrijf :D

    Nope (A)


    007

    Jah ze vindden dat ik verslaafd ben x33


    A. ikmisje.

    Me moeder wel (denk ik)me vader niet

    jaa xd ze vinden het maar stom

    Jaa, tenminste ze weten dat ik er mensen leer kennen en dat ik er heel vaak op zit >< maar ze hebben nooit gekeken wat het inhoud :P alleen mn ma heeft een x een SA van me gelezen op Quizlet omdat mn zusje keihard moest janken toen ze het las:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ze komen soms is in mn kamer binnenvallen en dan zien ze wat ik aan ht doen ben, vragen ze even wat zeg ik dat het een site is waar je quizjes kan maken en dan hoepelen ze weer op... (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    de mijne wel me moeder vindt het zelfs leuk om te helpen met een quiz me vader intreseerd het niet egt wat ik doe

    nee en dat mogen se ook niej xD