• Ik weet dat veel mensen hier bi-sexueel zijn, waaronder ik. Veel van jullie weten dat waarschijnlijk ook, als jullie me kennen.
    Anyway, op school heb ik het niet gezegd, vanwege de haat tegen homo's enzo, komt opeens zo'n meid uit mijn klas allemaal vragen stellen, ik heb wel eerlijk antwoord gegeven, en nu gaat het dus rond. De meningen zijn verdeelt. Maar ik had al een klote dag, dus ben ik huilend naar huis gegaan met een vriendin die me steunde. Ik zie best wel op tegen morgen, de afdelingsmanager zei dat als de opmerkingen te rascistisch o.i.d. zouden worden dat ik naar haar moet, dan doet ze er wat aan. Mijn vrienden onmin chill reageren, net als mijn ouders maar toch ben ik best bang voor morgen. Alleen, vandag trok ik het me aan en morgen niet, tomorrow I don't care.

    Maar dus mijn vraag eigenlijk.
    Hoe reageerde jouw omgeving erop? En hebben jullie tips voor me om de dag door te komen? :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Iedereen reageerde heel goed.
    Ze namen het echt vet normaal op.
    Het was zo van: Ja, het verandert niks aan jouw als persoon.

    En nu ben ik blij.
    Alleen zo'n grafkind uit mijn klas, dat me eerst haatte en nu soort van lijfwacht is, beschuldigd mijn échte vrienden, die me gister troostten en één ging zelfs mee naar huis.
    En nu beschuldigd die 'lijfwacht' die twee ervan gelult te hebben. Ik was echt pisnijdig toen ik me realiseerde dat zij en nog een 'vriendin' van me het waren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    gelukkig dat iedereen goed reageerde ;D


    -

    Ik heb het alleen tegen mijn BF's verteld, dus nog niet tegen iedereen. Ik zou eigelijk niet weten. Maar zoiezo aplausje dat je er zo open over bent op school. And what do you care about the orther ones? Zoals xGORGEOUS als zei; Er zijn vast wel meer bij jou op school, die er helemaal niks over durven te zeggen. Dus, blijf gewoon jezelf =]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Blijf gewoon lekker jezelf.

    In het begin gingen ze mij ook uitschelden en al die shit. En ze doen het nog steeds, maar mij boeit het niet meer en ik ben mezelf gebleven. Ik ging er niet eens op in en ik antwoord ook gewoon eerlijk en normaal op vragen. Hoe lomp ze ook kunnen zijn, maarja.. Gewoon lekker jezelf zijn! Het is toch hoe JIJ bent? en als ze het niet kunnen accepteren is het jammer dan !

    xxx


    &#9829; I am Satan's Angel.

    Ik ben hetero,
    maar ik vind andersgeaarde mensen, echt respect.
    Ik vind hun echt lief.
    En ik vind het belachelijk dat je wordt uitgesloten/uitgescholden of whatever door je geaardheid.

    Ik weet van mij op school eigelijk niemand die bi is :O Maakt mij ook eigelijk niks uit, t gaat een beetje langs me heen.

    Mooi dat ze het goed opnamen ^^

    ik ben hetero.
    Maar n vriendin van mij had al eens tege me gezegd dat ze gevoelens voor me heeft, maar ik niet voor haar vond het moeilijk om het haar te vertellen. Ze was ook heel verlege geworde omdat ze het me had verteld en ze durfde zelfs niet meer in mijn buurd komen. Ik vertelde haar dan dat ik geen gevoelens voor haar heb en dat ik hetero ben en blijf maar dat ik natuurlijk vriende wil blijve. Ze vond dat goe en nu zijn we nog steeds beste vriendinnen.
    Ik vind het gewoon stom als sommige het woord bi-sexueel horen da ze dan stomme opmerkinge gaan geve. Ik vind het juist heel lieve mense!

    ik ben pas achter gekomen dat ik bi ben ,maar ik het pas vandaag tegen een iemand gezegd en die vraagt meteen aan mij , val je op mij .

    maar ik durf het niet tegen mijn ouders te vertellen , ik ben bang hoe ze zouden reageren .

    Nah, ik hang dat niet zomaar aan de klok. dus de meeste weten dat niet ;)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Mijn ouders en broer weten het niet. Mijn nichtje wel, ze was er best cool mee. Mijn beste vriendinnen steunen me er in. Ze zijn er echt cool mee.
    De school weet het ook, maar pfff, dat doet me niks.


    death to the one at the end of the serenade.

    Ehm, alleen mijn beste vrienden weten dat, ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen.
    Maar mijn vrienden reageerde allemaal wel normaal, en ik denk dat als ik het in de klas zeg, dat ze niet normaal reageren.
    Ze hebben nu al een teringhekel aan mij. :'D


    You move me ......... Kurt

    Das kut :/
    Nja ik ben niet bi, dusja ;o


    I don't need words to feel those lips.

    ik ben het niet maar als jij het bent, moet je gewoon blij mee zijn, boeiend wat de rest vind

    Hetero, maar ik snap wel dondersgoed waar je doorheen gaat. Die sociale controle blijft en het is makkelijk om te zeggen 'schijt eraan' maar het daadwerkelijk geloven is lastiger.
    Ik denk dat je er op den duur immuun voor wordt en het gezeik dan afsterft. Bovendien zijn er een heleboel mensen bi dus het wordt een steeds algemener verschijnsel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hetero, maar ik snap wel dondersgoed waar je doorheen gaat. Die sociale controle blijft en het is makkelijk om te zeggen 'schijt eraan' maar het daadwerkelijk geloven is lastiger.
    Ik denk dat je er op den duur immuun voor wordt en het gezeik dan afsterft. Bovendien zijn er een heleboel mensen bi dus het wordt een steeds algemener verschijnsel.
    je hebt ook mensen die denken dat ze bi zijn =P.
    Meestal in de puberteit , experimenteert iedereen best wel graag, je moet het echt geprobeerd hebben voordat je zoiets met zekerheid kan zeggen. Als je zegt dat je Bi bent moet je toch eens met iemand van hetzelfde geslacht zijn geweest om het zeker te weten.


    Niet geschoten is altijd mis..