• Ik weet dat veel mensen hier bi-sexueel zijn, waaronder ik. Veel van jullie weten dat waarschijnlijk ook, als jullie me kennen.
    Anyway, op school heb ik het niet gezegd, vanwege de haat tegen homo's enzo, komt opeens zo'n meid uit mijn klas allemaal vragen stellen, ik heb wel eerlijk antwoord gegeven, en nu gaat het dus rond. De meningen zijn verdeelt. Maar ik had al een klote dag, dus ben ik huilend naar huis gegaan met een vriendin die me steunde. Ik zie best wel op tegen morgen, de afdelingsmanager zei dat als de opmerkingen te rascistisch o.i.d. zouden worden dat ik naar haar moet, dan doet ze er wat aan. Mijn vrienden onmin chill reageren, net als mijn ouders maar toch ben ik best bang voor morgen. Alleen, vandag trok ik het me aan en morgen niet, tomorrow I don't care.

    Maar dus mijn vraag eigenlijk.
    Hoe reageerde jouw omgeving erop? En hebben jullie tips voor me om de dag door te komen? :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nahh..
    Alleen de mensen om me heen weten het.
    Ik ben niet zo van: Hallo, ik ben Bi!
    Als ik met een vriendin rondloop.. mss dan zeg ik wel dat ik Bi ben.. als ze er om vragen.. anders zeg ik nog niks..
    Het moet geen verschil zijn als hetero-zijnde.
    Je zegt toch owk niet: Hallo, ik ben hetero..


    TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Bwa,
    Bij me is het niet overdreven erg,
    Ik wordt sowieso al doodgepest dus het raakt me niet zo direct,
    Een vriendin die altijd al een vriendje had om de week ofzo,(die vriendin was eerst een fan van me, heel raar maar ik heb echt fans en ze doen me vrijwel in alles na --')vroeg ineens bent ge echt bi? en ik zei ja.
    En na een tijdje een uur ofzo vroeg ze het gewoon met mij aan.
    Ik kende haar niet echt en in de vakantie hebben we elkaar gemeet (ook de BFF van haar is fan van mij x])
    en nu na 2 weken zei ze: ik heb het met...
    een jongen en het raakt me meer dat ze gewoon eens met een meisje wil zijn dan gewoon recht te zeggen dat ze het met iemand anders heeft.
    Dus, tja, me moeder, die weet het maar gelooft het niet x)
    Voor de rest tja, me internet friends weten het allemaal op school me ma...
    Maar in dit stadje of hoe het hier ook noemt, is iedereen totaal fake en hetzelfde, ik dus niet.
    x]
    Voila xD
    <333 ilu' x Yumi

    bi of niet. Voor mij maakt het niet uit. het zijn echt aardige mensen. (:


    It even took me by surprise