• Sinds kort ben ik terug in nederland =)
    Ik kijk rustig op een pak melk, En ik zie Arabisch staan, Ik kijk in de school, Ze dragen hoofddoeken in de klas, WTF is er gebeurt?


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Is het ook niet racistisch om iemand een racist te noemen? ><


    Neen, want je vind niet dat die persoon zich naar andere mensen moet gaan zetten, een racist is van het principe iedereen dat niet van mijn land komt hoort hier niet en moet weg, of dood!
    Wij vinden niet dat Joey dood moet of zo, we vinden enkel dat hij racistisch doet!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Joey ís een racist. Kijk eerst en vooral al eens naar zijn forumsignature 'eigen volk eerst' Like, een racistische uitspraak las je het mij vraagt ><


    Dat is helemaal niet iets racistisch, als je het eens op een kleinere schaal leest: "Vrienden eerst" Dan is dat toch ook niet racistisch.


    One who knows nothing can understand nothing.

    ochja ik ken wel meer mensen die racistisch zijn ik heb er geen moeite mee omdat ik het opvat als een mening van iemand.

    negeer het gewoon en maak er geen punt van
    waarom zou je je tijd verdoen aan dit soort topic's?

    (...)

    Dat is helemaal niet iets racistisch, als je het eens op een kleinere schaal leest: "Vrienden eerst" Dan is dat toch ook niet racistisch.
    Het is niet alleen uit die uitspraak gebleken...
    Maar hoe zou jij he dan noemen?


    Your Butt is Mine!

    (...)

    Dat is helemaal niet iets racistisch, als je het eens op een kleinere schaal leest: "Vrienden eerst" Dan is dat toch ook niet racistisch.


    Neen, vrienden eerst niet nee want dan ga je geen 'volk' of 'cultuur' minder vinden, enkel mensen waar je het nit zo mee hebt of niet kent!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)Het is niet alleen uit die uitspraak gebleken...
    Maar hoe zou jij he dan noemen?


    mening.

    (...)

    Neen, want je vind niet dat die persoon zich naar andere mensen moet gaan zetten, een racist is van het principe iedereen dat niet van mijn land komt hoort hier niet en moet weg, of dood!
    Wij vinden niet dat Joey dood moet of zo, we vinden enkel dat hij racistisch doet!

    Wat? Racisten willen mensen van een andere huidskleur helemaal niet dood, ofzo. --'
    Een racist is iemand die discrimineert op grond van iemands ras, en jij discrimineert hém ook, misschien dan niet om zijn ras, maar dan nog, dat is even erg.

    (...)

    Erg grappig, ik ben ook tegen racisme, maar ik heb ook meen hekel aan die schijnheilige mensen die zeggen dat alles en iedereen gelijk hebben, terwijl ze zelf ook soms een beetje racistisch zijn alleen uiten ze dat dan niet.


    waarom zou ik racistisch zijn als het me pijn doet als mensen zo denken? dat vind ik pas een domme opvatting. ik heb altijd op een zwarte school gezeten heb geleerd dat iedereen gelijk is en dat kleur er niet toe doet dus dan ben ik een schijnheilig kutwijf?!


    We can only learn to love by loving.

    ochja ik ken wel meer mensen die racistisch zijn ik heb er geen moeite mee omdat ik het opvat als een mening van iemand.

    negeer het gewoon en maak er geen punt van
    waarom zou je je tijd verdoen aan dit soort topic's?



    weetje waarom ik der op reageer
    omdat ik zelf een MOSLIM ben.

    Kijk Joey is een typisch voorbeeld van iemand die heel nationalistisch is. Hij kinda 'leeft' voor zijn volk om het even zo te zeggen. Maar samen met dat 'volk eerst', krijg je sowieso racisme, aangezien ze hun eigen beter gaan voelen dan andere volken en dat ook zullen uiten in de meeste gevallen.


    Your Butt is Mine!

    (...)
    ligter aan wat je een ras vind ik zie het hele manselijke ras als eeen volk maar ik dank(weet het zeker) dat zij blanke nederlanders ald het volk ziet

    -knikt-
    Laat ik even heel eerlijk zijn, ikzelf zie het menselijke volk ook verdeeld in verschillende rassen. En ik heb ook steriotype beelden van bepaalde rassen in m'n kop zitten. Ik heb meerdere keren ruzie gehad met een groep Turken. Je hoefde ze alleen maar aan te kijken en de vlam was aangewakkerd. Note: Ik heb vrijwel nooit ruzie. Ik ben het soort persoon dat ervoor wegloopt om erger te voorkomen.
    Maar dat betekent niet dat mijn oordeel over een heel volk negatief wordt. Nederlanders zijn precies eender.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    mening.

    Dat noem ik geen mening meer?


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Wat? Racisten willen mensen van een andere huidskleur helemaal niet dood, ofzo. --'
    Een racist is iemand die discrimineert op grond van iemands ras, en jij discrimineert hém ook, misschien dan niet om zijn ras, maar dan nog, dat is even erg.

    Nou er zijn er genoeg die dat wel denken hoor.

    @Skitt

    Oftewel hijs kinda triest.


    We can only learn to love by loving.

    en Joey, wij kunnen der niks aan doen dat je jaloers ben op ONS

    (...)
    Wat? Racisten willen mensen van een andere huidskleur helemaal niet dood, ofzo. --'
    Een racist is iemand die discrimineert op grond van iemands ras, en jij discrimineert hém ook, misschien dan niet om zijn ras, maar dan nog, dat is even erg.

    rasisities is als je iemand discrimineert op uiterlijk kleur geloof land van afkomst en nog heel wat dingen(ken de grond wet niet uit mijn hoorfd)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;