• al opgelost.

    Greetz Cissy ^^




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ff bericht van cissy1993)

    OMG!!!

    wat erg!!!

    Hij ziet er niet uit zo!!!

    nee het is een jongen en die foto is fucking nep



    Schatzen, als je die foto gezien hebt piep je wel anders

    fotoshoppen misschien ooit daaraan gedacht

    tuurlijk wel, maar ooit aan gedacht dat het wel héél goed gedaan is dan??

    Dat kost veel te veel moeite, waarom zou iemand dat doen??


    liberae sunt nostrae cogitationes

    fotoshoppen misschien ooit daaraan gedacht



    SCHATJE daar GAAT HET OM =.=


    Dat is Ciss' dr werk! Om zulke mensen op te pakken, (vandaar de lekkre salaris XD)

    En dat gaat dr lukken ook.

    fotoshoppen misschien ooit daaraan gedacht


    ben je jaloers ofzo dat je die foto's nietkunt zien?

    ik ben niet jaloers. ik vindt gewoon dat het een keer op moet houden

    Ey meis !
    je bent gedist! op je profiel staat:

    fotoshoppe dat je daar goed in bent dus:|
    jij bent gewoon geen echte fan.WY FANS ZIJN TEGEN JOU BITCH! :| Fock gewoon nie met th. jezus en bill is geen meisje!:@ Bill heeft tog een mannestem(L)? en nog niet zo'n domme ook:) En hij heeft een knobbel ding ofz.:P hoe noemd ge da xD? in zijn keel dus hou je bek over hem SCEITWEIJF! ps : Fans voeg me maar toe:) Als ik apart doe .. dan ben ik het niet maar Lysan nouhier de msn:) GEEN HATERS !! : tokiohotel.chicks@hotmail.com


    || | ||| | ||| |

    wat boeit het nou of het een meisje is of niej???

    jezus, wat zitten hier een aanstellers zeg!!

    ik zou het heel vreemd vinden als hij een meisje blijkt te zijn om de simpele reden:

    hij is eeneiige tweeling met Tom. dat kun je zien omdat ze zo fucking veel op elkaar lijken het enige verschil aan hun gezicht is de moedervlek. en het is onmogelijk om bij een eeneiige tweeling een jongen én een meisje te krijgen...

    misschien is het een look-a-like ofsow. er wass een Duits meisje die fucking veel op m leek met het zelfde haar en zowat hetzelfde gezicht...

    en ik kan de fotow's niet zien, en ik ben OOK niet jaloers...

    maar al was het een meisej, wat boeit t?? de muziek blijft hetzelfde en een ECHTE fan gaat het om de muziek...

    en Ciss, ook al heb je m gefotoshopt, dan moet je wel HEEL goed zijn ;) dus ga maar gerust door howr ;) (zowiezo doorgaan :P)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jullie doen echt sneu tegen Ciss,, ZIJ heeft het niet bewerkt,, jullie weten nog steeds niet waar ze voor werkt XD

    bill is bill en geen andeR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jullie doen echt sneu tegen Ciss,, ZIJ heeft het niet bewerkt,, jullie weten nog steeds niet waar ze voor werkt XD


    waar werkt ze voor dan?? (ik ben gewoon geintresseerd, niks lulligs ofsow ;)

    ze deed die Bill-vampire plaatjes echt goed!! lijkt kei echt!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    menseuh, geloofde nu echt da Bill zwanger is? -_-'
    ik beodle: HALLO!! tis ne jong en zo ver da ik wee kan ne jong nie zwanger worde xD


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik kan ze nie zien ma ik wil ze wel es sien hoowr..ookal geloof ik er nix van :P ka emand mss n andere site doorsture?

    Jullie doen echt sneu tegen Ciss,, ZIJ heeft het niet bewerkt,, jullie weten nog steeds niet waar ze voor werkt XD


    waar werkt ze voor dan?? (ik ben gewoon geintresseerd, niks lulligs ofsow ;)

    ze deed die Bill-vampire plaatjes echt goed!! lijkt kei echt!!



    Dank je, jij blijft ten minste aardig, en blijft denken ^^

    Ze werkt bij Ravii® :D:D:D ZOOO VET (cool) Ik mocht een keer mee :D:D:D (cool) Maar je moet dit niet doorlullen, want ze werken tegen Hackers etc en vervalsers, dus als die hun bedrijf ontdekken (wa nogal groot is :| ) werkt het dus niet meer =.=


    xx