• Ik heb de trailer van 17 Again gezien en ik zag er een bekend gezichtje in voorkomen: Zac Efron! Oké, ik ben niet zo een geweldige fan en ik wil geen haatreacties van fans, maar onze Zac is weer actief heur :].

    Trailer ; http://www.youtube.com/watch?v=CW9TkWY6Cng
    Website ; http://17againmovie.com/

    ps; ik weet nog niet of er een topic hier over is. dus als er wel eentje van is: sorry..

    x


    we've only said goodbye with words

    WANNEER KOMT DIE FILM HIER??


    In april, maar volgens mij deze week donderdag.
    Weet niet zeker.


    we've only said goodbye with words

    de film is dan officeel verneukt.


    Ja, zeker wel. Dat ze Johnny Depp vervangen door een meisjehem! :X


    we've only said goodbye with words

    Kommop stop nu met die haatreacties over Zac!
    Waarom haten jullie hem?
    Omdat hij meespeelt in een Disney film?
    Of omdat je hem spuuglelijk vind?
    Je kan hem niet eens haten of een hekel aan hem hebben want je kent hem niet persoonlijk!
    Dit is ook niet leuk voor de fans van Efron om al deze haatberichtjes te lezen.
    Jullie zouden compleet uit jullie dak gaan als ik bv zo iets hatelijks over jullie lievelings band/ster/acteur/whatever zou typen.
    Dus stop daar gewoon mee laat de fans lekker en hou jullie hatelijke mening voor jezelf!


    I found myself in Wonderland.

    (...)

    Ja, zeker wel. Dat ze Johnny Depp vervangen door een meisjehem! :X


    idd

    @Mistake
    Ik haat hem niet
    Ik vind hem gewoon niks aan.
    en ik maak geen haat reactie ik geef mijn mening : ik denk dat pirates dan verneukt word. Punt uit.


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    idd

    @Mistake
    Ik haat hem niet
    Ik vind hem gewoon niks aan.
    en ik maak geen haat reactie ik geef mijn mening : ik denk dat pirates dan verneukt word. Punt uit.


    Neen jij maakt er geen haatreactie van maar sommige hier wel!
    Je mag gerust je mening zeggen maar doe dat dan op een manier dat je de fans niet kwetst doe het gepast in de plaats van hem direct uittekakken.


    I found myself in Wonderland.

    (...)

    Neen jij maakt er geen haatreactie van maar sommige hier wel!
    Je mag gerust je mening zeggen maar doe dat dan op een manier dat je de fans niet kwetst doe het gepast in de plaats van hem direct uittekakken.

    Ik wil niet lullig doen ofzo. Maar als fans hierdoor al gekwetst zijn.. dan gaan ze nog een zwaar leven krijgen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Er komt waarschijnlijk niet eens een PotC 4...
    Keira en Orlando willen niet meespelen, Johnny speelt alleen mee als ze een superscript hebben.


    Your make-up is terrible

    Die film ga ik zkr kijken..!!!

    Kommop stop nu met die haatreacties over Zac!
    Waarom haten jullie hem?
    Omdat hij meespeelt in een Disney film?
    Of omdat je hem spuuglelijk vind?
    Je kan hem niet eens haten of een hekel aan hem hebben want je kent hem niet persoonlijk!
    Dit is ook niet leuk voor de fans van Efron om al deze haatberichtjes te lezen.
    Jullie zouden compleet uit jullie dak gaan als ik bv zo iets hatelijks over jullie lievelings band/ster/acteur/whatever zou typen.
    Dus stop daar gewoon mee laat de fans lekker en hou jullie hatelijke mening voor jezelf!


    Neen jij maakt er geen haatreactie van maar sommige hier wel!
    Je mag gerust je mening zeggen maar doe dat dan op een manier dat je de fans niet kwetst doe het gepast in de plaats van hem direct uittekakken.


    @Mistake.

    1- Ik zei tog dat ik geen haatreacties wilde.
    2- Ik heb geschreven dat ik geen fan van hem was, dus ben ik nu een hater?
    3- Iedereen heeft een eigen mening.
    4- Van mij mag je best die film kijken.
    Maar 5- Dat doe ik niet. (A)


    we've only said goodbye with words

    Ik hoorde dat Zac misschien de rol van Jack Sparrow ging spelen in pirates of the caribbean 4XD. Het stond wel op zo een officiele site, maar ik hoop maar dat t niet waar is..x]

    Als ze dat zouden doen dan zou de film floppen.
    Hij zal waarschijnlijk de rol van de broer van Jack spelen.
    En Keira Knightley gaat er waarschijnlijk uit.

    ik ben niet echt een Zac Effron fan.. maar wel een 'friends' fan en omg ik hou gewoon van Matthew Perry!! (de acteur die de 37-jarige speelt) ^^

    Ik hoorde dat Zac misschien de rol van Jack Sparrow ging spelen in pirates of the caribbean 4XD. Het stond wel op zo een officiele site, maar ik hoop maar dat t niet waar is..x]


    Dat dachten ze, was eerder een dreigement, en johnny depp heeft een contract getekend voor de 4de :p

    Dat dachten ze, was eerder een dreigement, en johnny depp heeft een contract getekend voor de 4de :p


    Als Johnny Depp blijft is het wel goed heur, alleen vervangt iemand Keira Knightley?


    we've only said goodbye with words

    Die gast z'n Disney-imago is veel te groot om in een film als POTC mee te doen. Ik bedoel; voor mij is hij en zal hij altijd dat vervelende basketballertje uit High School Musical blijven. En wat doet die in Potc?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    EDDYaddict schreef:
    (...)

    @Mistake.

    1- Ik zei tog dat ik geen haatreacties wilde.
    2- Ik heb geschreven dat ik geen fan van hem was, dus ben ik nu een hater?
    3- Iedereen heeft een eigen mening.
    4- Van mij mag je best die film kijken.
    Maar 5- Dat doe ik niet. (A)


    1- Er staat toch haatreacties.
    2- Ik heb niet gezegd dat je een hater bent.
    3- Ik weet iedereen een eigen mening heeft maar hou dat dan fatsoenlijk.


    I found myself in Wonderland.