• Ik heb de trailer van 17 Again gezien en ik zag er een bekend gezichtje in voorkomen: Zac Efron! Oké, ik ben niet zo een geweldige fan en ik wil geen haatreacties van fans, maar onze Zac is weer actief heur :].

    Trailer ; http://www.youtube.com/watch?v=CW9TkWY6Cng
    Website ; http://17againmovie.com/

    ps; ik weet nog niet of er een topic hier over is. dus als er wel eentje van is: sorry..

    x


    we've only said goodbye with words

    LALALALALA schreef:
    (...)
    Ik wil niet lullig doen ofzo. Maar als fans hierdoor al gekwetst zijn.. dan gaan ze nog een zwaar leven krijgen.


    De TH-fans zijn toch ook al gekwetst door de TH-haters?


    I found myself in Wonderland.

    Ik ben niet een grote fan van Zac Efron,maar het idee van de film lijkt me wel leuk!!


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    die film 17 Again lijkt me echt hartstikke leuwk, alleen die Zac maakt het iets minder want ik vind hem niet bepaald knap or whatevah (A)


    dream, dare, fly!

    Ik vond Zac Efron eerst een kwal x)

    maar de film lijkt me best wel leuk :$

    en ik ga der heen !:p


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    LALALALALA schreef:
    Ik hoorde dat Zac misschien de rol van Jack Sparrow ging spelen in pirates of the caribbean 4XD. Het stond wel op zo een officiele site, maar ik hoop maar dat t niet waar is..x]


    Hij gaat het jongere broertje Jonathan van Jack Sparrow vertolken.

    <3'


    Let's do this poo

    Mistake schreef:
    Kommop stop nu met die haatreacties over Zac!
    Waarom haten jullie hem?
    Omdat hij meespeelt in een Disney film?
    Of omdat je hem spuuglelijk vind?
    Je kan hem niet eens haten of een hekel aan hem hebben want je kent hem niet persoonlijk!
    Dit is ook niet leuk voor de fans van Efron om al deze haatberichtjes te lezen.
    Jullie zouden compleet uit jullie dak gaan als ik bv zo iets hatelijks over jullie lievelings band/ster/acteur/whatever zou typen.
    Dus stop daar gewoon mee laat de fans lekker en hou jullie hatelijke mening voor jezelf!

    Amen.


    Let's do this poo

    Ik ben gister naar die film geweest..

    en ik vond hem wel leuk!

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    LALALALALA schreef:
    Ik hoorde dat Zac misschien de rol van Jack Sparrow ging spelen in pirates of the caribbean 4XD. Het stond wel op zo een officiele site, maar ik hoop maar dat t niet waar is..x]



    neeeh geen zac efron!!!!
    ik zie het al voor me:S
    niemand kan zijn rol spelen
    hij is gewoon de beste!


    You are so god damn Sexy <3

    Leeft diejje zac nu nog altijd --'

    Zac is best cool hoor, en ik ga binnekort ook naar 17 Again omdat mijn vriendin hem wilt zien.

    Maar hij moet geen Jack Sparrow spelen want dat is niet leuk, nee.


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Ik ben naar de voorpremiere geweest XD (vriendin had kaartjes gewonnen bij de fancy)
    niet dat ik zac geweldig vind maar het is wel een leuke film

    Ik ben naar 17 Again geweest. Hij was heel leuk, en Zac nog leuker.

    :X


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.