• Hallo mensen!

    Sommige van jullie kennen mij al ^^
    Maar kennen jullie mijn stem al? Nee?

    En wil jij op de radio komen?

    Luister naar: http://shinefm.listen2myradio.com

    Dit is de 2de avond dat ik hier draai!
    Maar er komt waarschijnlijk 1 vaste avond die voor quizlet is!
    Of misschien meerdere, maar dat is nog allemaal in overleg!


    Ik heb vanavond op onze radio speciaal een Quizlet avond!

    Wat ga ik doen?

    Ik ga het forum doorkijken naar leuke topics, en grappige of leuke/aparte reactie's, en die komen op de radio.
    Met uiteraard je naam/nickname!

    Ik ga ook op de shoutbox, voor leuke gesprekken die ik ook op de radio laat komen, met natuurlijk humor

    Je kan ook verzoekjes voor muziek indienen, op onze msn of hier op quizlet gewoon door een PB of hier! (vraag maar naar mijn MSN als je wilt)

    Je kan natuurlijk ook een verhaal/mop/raadsel/groetjes doen via mij op de radio, altijd leuk! Gezellig als je luistert! ik draai alle soorten muziek, maar het meeste pop/top40 muziek, tenzij jij een verzoekje hebt! Bijna elk verzoekje draai ik!
    Van tokio hotel tot een vaag soort muziek!

    wees niet bang, dit is niet echt als reclame bedoelt hoor! Alleen ik vind deze site gewoon leuk, en er zijn veel leuke mensen hier.

    Dus kwam ik op het idee een avond voor deze site te maken! het gaat natuurlijk vaker gebeuren, als ik veel luisteraars heb!
    vergeet ik nog wat? uhmmm...
    Volgens mij niet,

    Dus als je gaat luisteren, dank je wel! en veel luister plezier met mij

    http://shinefm.listen2myradio.com

    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Sincere schreef:
    (...)

    Ohjawel hoor :Y) Niek is lekker, heeft een zwembad in zijn tuin, heeft een scooter, is best wel rijk, woont in Amsterdam, doet vmbo eindjaar, hij danst, basketbalt en voetbald en hij heeft een sixpack. Ha probeer dat maar te overtreffen :'D


    Geoffrey is lekker, lief, geduldig, verlegen en da's héééul erg cute en hij woont niet ver van mij en hij werkt al en rijd al met te auto. Hij heeft dezelfde intresses als mij en is gewoon de hotste jongen op heel deze aarde. Nick, een vriend van mijn zus ook en dis is ook 16 maar die heeft een vriendin >< Maar Geoffrey overtreft alles, hij heeft gekleurd haar in een paar kleurtjes, had vandaag sexi kleding aan en een arafat en hij was onwijs hot, zoals altijd. Niemand kan dát overtreffen.
    Geoffrey is altijd één keer meer de lekkerste jongen op aarde dan Niek (puh)

    Rick kan je me naam al uitspreken ;]
    Raquel-Ra-kel ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    weareTORRES schreef:
    (...)
    Haha,wat is Rick goed,
    nu enkel nog Enrique Iglesias! (puh)


    En forever the sickest kids >-<

    Spreek is plat Antwerps. Moet zo lachen zijn :3


    Only losers can act the way you do

    Womanizer van The All-American Rejects is leuker. :c


    blame the bully.

    Oh ja, tip: zet die verdomde echo uit >< het is ongelooflijk irritant ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Draai eens Cotton eyed joe van Rednex,, daar wordt gewoon IEDEREEN vrolijk van :D

    Hopeless schreef:
    Oh ja, tip: zet die verdomde echo uit >< het is ongelooflijk irritant ><

    Die kan je uitzetten door op de site op het stop teken te drukken. dacht ik, dat deed ik gister zo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oke, ik zal helpen.

    Als ik van m'n peerd val moe ik naar den dokteur. ;3


    Only losers can act the way you do

    Woejoooo Rickie is terug :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ga me als een jongen verkleede om Tom van mijn restaurant te versieren :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Decoy schreef:
    (...)
    Die kan je uitzetten door op de site op het stop teken te drukken. dacht ik, dat deed ik gister zo.
    Hé, tenk joe :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    CherryHead schreef:
    Oke, ik zal helpen.

    Als ik van m'n peerd val moe ik naar den dokteur. ;3

    dat kan ik zelfs :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hopeless schreef:
    (...)Hé, tenk joe :p

    Geen dank ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    weareTORRES schreef:
    Ik ga me als een jongen verkleede om Tom van mijn restaurant te versieren :'D


    Die Tom is mooi x'D


    We'll never be as young as we are tonight