• Ja, de meeste dan.
    Het is jullie al eens duidelijk gemaakt in een topic, en weet niet meer wie het was, maar ze had groot gelijk.
    Eerst, toen ik hier altijd op het forum was, in de 'spamtijd' was het altijd leuk, altijd gezellig. Soms misschien een onenigheid, maar dat heb je over al. Ik was een tijdje niet op het forum, niet dat dat er was mee te maken heeft, totaal niet dus, maar nu ik een beetje terug begin te komen, irriteer ik me dodelijk aan mensen die alleen maar, of veel sarcastisch, of arrogant reageren op een topic. Je hoeft een topic niet leuk te vinden, maar omdat je nou eventjes populair bent, hoef je niet meteen minderpopulaire mensen af te kraken, als ze een topic aanmaken. Of meteen dom te reageren.
    De gezelligheid, die hier 'vroeger' was, daar is niet veel meer van over.
    Daar was ik dus al bang voor, dat het net als Gosupermodel, en al die site's zou gaan worden.

    Nou dat je zelf kan instellen of je het offtopic gedeelte bij actieve topics wil zien. Zodat er misschien meer leven in komt aangezien de meeste mensen alleen bij actieve topics kijken en niet van subforum wisselen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cherished schreef:
    (...)
    ja klopt, wij hebben bans van 48 uur.
    Maargoed als we regels maken over niet schelden enzo, dan zijn we weer te streng en zijn we stom. Doen we de regels weg, is Quizlet stom omdat mensen bot doen.

    Lastig hoor :'D
    Maarja. Je hebt wel gelijk

    en @ renee, welke suggestie?
    Hahah, oja, dat was er eerst ook nog heel erg 'quizlet word te streng, mods zijn stom'
    Maarja, als door die regel quizlet leuker word, heb ik er geen probleem mee. Al is het wel erg, dat jullie moeten straffen omdat sommige hier niets leuks te vertellen hebben.

    Misfit schreef:
    (...)Hahah, oja, dat was er eerst ook nog heel erg 'quizlet word te streng, mods zijn stom'
    Maarja, als door die regel quizlet leuker word, heb ik er geen probleem mee. Al is het wel erg, dat jullie moeten straffen omdat sommige hier niets leuks te vertellen hebben.

    Ja vind ik ook jammer. Maar users die ons, en andere verrot scholden maakte dat we ban-opties kregen enzo.
    Maar de regels zijn nu grotendeels weer verdwenen.
    Tis alleen beetje lastig om een 'je mag niet bot zijn' regel toe te passen.

    Conspiracy schreef:
    En wat is dan populair (': Haha, niemand op Quizlet is popu hoor ^^ Maar back2thepoint: Ik heb wel soms een heul erge sarcastische bui en dan kan ik het echt niet laten om sarcastisch op een topic te reageren, best veel de laatste tijd eigenlijk.
    Maar weetje? Dat de oude Quizlet weg is, dat hebben de meeste állemaal aan hunzelf te danken, jaja. Like, als je in de eerste instantie al eens normaal doet tegen iedereen ne niet meteen iedereen begint af te zeiken etc. Als je je eens wat beter gaat gedragen tegen andere users én mods, dan was dit hele ding niet nodig. Want veel vinden dit nu op een soort 'concentratiekamp' lijken, maar dat hebben ze aan hunzelf te danken, goddamnit.
    Sorry, moest ff

    Doede, je hebt gelyk (= Eerst gaan ze het er zelf naar zitten maken, en dan vervolgens erover zeiken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja vind ik ook jammer. Maar users die ons, en andere verrot scholden maakte dat we ban-opties kregen enzo.
    Maar de regels zijn nu grotendeels weer verdwenen.
    Tis alleen beetje lastig om een 'je mag niet bot zijn' regel toe te passen.
    Ja, inderdaad. Alsnog, als iemand alleen lullig reageren kan, mag die vertrekken, als het aan mij zou liggen.

    Conspiracy schreef:
    En wat is dan populair (': Haha, niemand op Quizlet is popu hoor ^^ Maar back2thepoint: Ik heb wel soms een heul erge sarcastische bui en dan kan ik het echt niet laten om sarcastisch op een topic te reageren, best veel de laatste tijd eigenlijk.
    Maar weetje? Dat de oude Quizlet weg is, dat hebben de meeste állemaal aan hunzelf te danken, jaja. Like, als je in de eerste instantie al eens normaal doet tegen iedereen ne niet meteen iedereen begint af te zeiken etc. Als je je eens wat beter gaat gedragen tegen andere users én mods, dan was dit hele ding niet nodig. Want veel vinden dit nu op een soort 'concentratiekamp' lijken, maar dat hebben ze aan hunzelf te danken, goddamnit.
    Sorry, moest ff
    Ik heb nog nooit iemand echt verrot gescholden op deze site ofzo, al krijg ik wel de neiging erna. Je hebt ook gelijk hoor, maar het is gewoon kut dat als je blij bent, een topic maakt, en vervolgens bot word gereageerd. Wat is het nut dan van het forum? 'Hoeveel haters kan je krijgen na een topic' ofzo.

    Misfit schreef:
    (...)Ik heb nog nooit iemand echt verrot gescholden op deze site ofzo, al krijg ik wel de neiging erna. Je hebt ook gelijk hoor, maar het is gewoon kut dat als je blij bent, een topic maakt, en vervolgens bot word gereageerd. Wat is het nut dan van het forum? 'Hoeveel haters kan je krijgen na een topic' ofzo.


    Doed, ik zeg niet dat je niet gelijk hebt of zo hoor ^^ Ik zeg gewoon dat ik soms ook wel bot of zo kan doen :'D Maar soms zit het bij mensen echt té hoog en moeten ze het ergens kunnen op afreageren en dat doen ze dan meestal hier. Begrijp ik ergens wel hoor (:

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Doed, ik zeg niet dat je niet gelijk hebt of zo hoor ^^ Ik zeg gewoon dat ik soms ook wel bot of zo kan doen :'D Maar soms zit het bij mensen echt té hoog en moeten ze het ergens kunnen op afreageren en dat doen ze dan meestal hier. Begrijp ik ergens wel hoor (:
    Ik begrijp je. Soms ben ik ook wel chagerijnig, maar er zijn mensen die dat áltijd zijn, leekt het zo.

    Kijk, Quizlet is ook verandert en we hebben ook gemerkt aan die staking dat we niet zonder de mods kunnen, en het lastig is omdat iedereen bijna wel een andere mening heeft! dus tjah.. het is vaag


    Some angels have no wings.