• Okaay Ik zie eht steeds vaker en ik word er nu helemaal zat van! Echt ik kan er echt niet meer tegen. mensen doen allemaal maar alsof ze beter zijn dan een ander. Maar liefjes, ga eens inzien dat jij niet beter bent dan een ander. en een ander niet beter dan jou. Iedereen is gelijk.


    heel veel mensen die bv. Dik zijn worden gepest. Nou ben ik zelf ook dik, en word ik ook gespest. Maar ik vind het belachelijkd at er dan deze soort dingen worden gesegt:

    - Je bent neits waard
    -Jij zult nooit een man krijgen
    - je mag geen korte kleding aan
    ect.ect.


    zo gaat het nou altijd. net alweer in een ander Topic. Jezus zeg. Ik word zo kwaad als ik dat lees. Dan voel ik me ook best beledigd. Want ik weet heel goed dat ik evenveel waard ben dan jij. Maar ik moet het steeds maar weer aan iedereen bewijzen. EN dat geeft me een *** gevoel. En Nu kunnen jullie er niet veel aan doen thuis. Maar dat het ook op Quizlet gebeurd..

    En niet alleen dikke mensen hoor. Nee er is vanaales.

    Als je gothic bent, als je emo bent, een andere stijl. Als je niet populair bent. Als je een beugel hebt, Als je goed kan leren , Als je niet knap bent... Noem maar op,.



    Maar sgatten, Iedereen is Mooi. Iedereen. En iedereen is gelijk. En nu kan jij gaan denken van: Ja maar moordenaars dan? En verkrachters?


    Nou die doen dat, omdat ze een speciale les moeten leren in eht leven. Alleen weten ze dat niet. Okay dat ik dit seg, dat hoort bij mijn 'Geloof' Mijn eige geloof. geen officieel geloof. En iedereen heeft lessen om te leren en levens doelen. En Moordenaars worden als slecht aan gewezen. maar ze zijn niet slecht. Ze moesten wat leren of recht zetten. En zo heb jij ook een levensdoel maar een hele andere. Maar dat maakt een moordenaar of verkrachter nogsteeds niet minder als jij. Het is ook een mens. En een levend wezen. En het slachtoffer dan? Nou, je gaat pas dood als je doel bereikt is, Dus dan zou zijn doel berijkt zijn. Alles heeft een rede in het leven. Maar ook erbuiten. Niets gebeurd zomaar. En om niet te vergeten mensen die Zelfmoord plegen, Die hebben hun doel nog NIET berijkt. Nee. Die moeten een soort gelijk leven gaan volgen. Om de les alsnog te leren. Dit alles hoort bij mijn geloof. En ik wil jullie hiermee laten zien dat alles een rede heeft en dat iedereen gelijk is!

    Voel je niet beter dan een ander. Dan heb je nog veel te leren in het leven.

    Owja, Wist je dat *Okay ik heb raar gesin, maar ik hebe r een geloof door gekregen en je kan heel boos gaan zegge'echt neit blablabla, maar het is echt zo. mss voor jullie niet. maar ik maak geen grap, ik meen het serieus* Maar wist je dat jij eve levend bent dan je computer? dan je boek? je pen? je bord? noem het maar op. want alles in de wereld bestaat uit energie. Jij bent niets meer dan energie.




    Dat laatste was een weetje. Maar dat ervoor gaat allemaal over dat iedereen gelijk is. En ik zeg het je, IK ben niet minder dan jou. Okal vinden veel mensen van wel!


    Xxx MichelleBaby




    p.s Jullie hoeven neits teeds allemaal van die 'wacht maar tot jij dit en tot dat end at ' berichten te plaatsen. Want als je goed leest:


    Moedig ik heus die moordenaars neit aan en is het neit heel normaal. Maar leren hun daar een les uit. Soms wel meerderen. En voor de slachtoffers, Vreselijk, alleen hun levens doel is bereikt en het wordboven allemaal geregeld. Alles is goed zoals het is.

    Sorry dat ik zo scherp uit de hoek kom maar dit is werkelijk het raarste wat ik van mijn leven heb gelezen.


    -

    Prodigy schreef:
    Wacht maar tot jij een keertje gepakt wordt door een vies, vuil ventje.


    ja, inderdaad.


    -

    Tranquillity schreef:
    Omg, waar slaat dit in godsnaam op. Dat mensen respect moet hebben, ja. Maar van die moordenaars en verkrachters. Heb je eigenlijk wel je tekst eens opnieuw gelezen? Het slaat nergens op. God damnit.


    Agree.


    -

    RwaydaROCK schreef:
    Ik snap jou echt totaal! ik word ook gepest omdat ik dik, Alternatief (in hun ogen Gothic/Emo) en andere muziek smaak heb.
    Fuck of laat mij! ik heb hun ook totaal niet nodig, want ik heb een vriendengroep waar ik me heel erg op mijn gemak voel en iedereen me accepteerd zoals ik ben!

    Echt heb schijt aan al die mensen, die snappen je toch niet!


    Ja, dat is wel zo, niemand moet anders behandeld worden omdat zijn/haar uiterlijk anders is.
    Maar dat betekent nog niet dat wij de daden van verkrachters en moordenaars heel normaal moeten vinden!
    Dit is voor de topicmaakster: Stél, -dat gebeurt natuurlijk nooit, maar stel- dat de rechters en blablabla met jou instemmen, en alle gevangenen vrijlaten, dan kunnen we de straat niet meer op. En straks wordt jíj verkracht, ontvoerd, of wat dan ook, en dan?
    Inderdaad, dan kun je het wel shaken.


    -

    Bumblebee schreef:
    Whatthefuck?
    'Oh, hij heeft haar levensdoel al bereikt, laat ik hem vermoorden'. --'
    Tuurlijk.



    NEEJHEEJ --' Jij krijgt voor je geboren gaat worden een levensdoel mee met lessen die je moet elren. Je hele lot is al bepaald en alles is goed zoals het is. kijk iemand kan iemand vermoorden, En die zal wel een rede hebben. Leve is gewoon zoals het gaat. Maar Dan ga je kijken, waarom is het egbeurd? omdat er een les in zat voor beide. Kijk degene die vermoord word heeft die lessen in dat leven al gehad en zo heeft iedereen in de wereld een ander doel en andere lessen. en die 'moordenaar' weet dat doel natuurlijk niet --' jij weet jouwn doel toch ook niet. Maar dat is vooraf zo bepaald. Zodat die weg is om naar volgend leven te gaan met nieuwe doelen. En dan word hij waarschijnlijk evrmoord omdat die moordenaar een les nodig heeft en dan word die vermoord. Kijk als je dood gaat, via een ongeluk of wathever. je moest toch dood , doel was bereikt en je moest evrder. en die ander 'moordenaar' heeft dan een les om te leren die in vermoorde van emnsen zit of mss wel in de straf ofzo. Alles is goed zoals het is. En alles en iedereen is evenveel waard.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Waarom zou je die mensen die 'gelijk aan ons' zijn dan in een gevangenis stoppen? Dat is dan hetzelfde als dat je 'dikke mensen' uitscheld of uilacht hoor.


    Niet waar. Want hun hebben dan die straf verdient omdat ze zeg maar iemand verkracht hebben of vermoord. Kijk als ze in de gevangenis belanden hebben ze ook levens lessen in de gevangenis zitten, anders zouden ze neit gepakt zijn. Dan zouden ze er mee weg gekomen zijn.

    Tranquillity schreef:
    Omg, waar slaat dit in godsnaam op. Dat mensen respect moet hebben, ja. Maar van die moordenaars en verkrachters. Heb je eigenlijk wel je tekst eens opnieuw gelezen? Het slaat nergens op. God damnit.


    Jawel, en het slaat dus wel ergens op. En + het hoort bij een geloof. En zowiezo, Moet jij die dingen allemaal nog leren. Dus die lessen krijg je nog wel. nu of over 200 levens wathever. die lessen krijg je wel.

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    NEEJHEEJ --' Jij krijgt voor je geboren gaat worden een levensdoel mee met lessen die je moet elren. Je hele lot is al bepaald en alles is goed zoals het is. kijk iemand kan iemand vermoorden, En die zal wel een rede hebben. Leve is gewoon zoals het gaat. Maar Dan ga je kijken, waarom is het egbeurd? omdat er een les in zat voor beide. Kijk degene die vermoord word heeft die lessen in dat leven al gehad en zo heeft iedereen in de wereld een ander doel en andere lessen. en die 'moordenaar' weet dat doel natuurlijk niet --' jij weet jouwn doel toch ook niet. Maar dat is vooraf zo bepaald. Zodat die weg is om naar volgend leven te gaan met nieuwe doelen. En dan word hij waarschijnlijk evrmoord omdat die moordenaar een les nodig heeft en dan word die vermoord. Kijk als je dood gaat, via een ongeluk of wathever. je moest toch dood , doel was bereikt en je moest evrder. en die ander 'moordenaar' heeft dan een les om te leren die in vermoorde van emnsen zit of mss wel in de straf ofzo. Alles is goed zoals het is. En alles en iedereen is evenveel waard.


    Dat (dikgedrukte) vind jíj. Dat is jóuw geloof, zoals je net aangaf. Maar waarom vergelijk je andere meningen met jouw geloof?


    -

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Eh, sorry?
    Dus jij draait het als het ware om? Mensen die voor hoop onrust zorgen zijn niet minder dan de gewone mens? En het vermoorden en/of verkrachten moet door de algemene Nederlander/Belg heel normaal gevonden worden, omdat zij ook maar een mens zijn?
    Nu wordt ik toch echt boos gewoon. Hoe kóm je er in godsnaam bij?
    Zou je die moordenaars en verkrachters nu nóg zo verdedigd hebben als iemand van jouw familie vermoord was, zou je dan nu nog zo praten?
    I don't think so.





    Nee, want jij vat mijn verhaal verkeerd op --'


    het meot neit normaal gevonden worden. maar eht is goed zoals het is. en die verdienen ook heus hun starf wel. waar ook weer lessen in zitten. En als iemand vermorod zou worden zou ik eht vreselijk vidnen, EN ik vind het allemaal vreselijk, maar ikw eet dat alles goed is zoals het is. klaar punt uit.

    MichelleBaby schreef:
    (...)

    Niet waar. Want hun hebben dan die straf verdient omdat ze zeg maar iemand verkracht hebben of vermoord. Kijk als ze in de gevangenis belanden hebben ze ook levens lessen in de gevangenis zitten, anders zouden ze neit gepakt zijn. Dan zouden ze er mee weg gekomen zijn.

    Stel, er is een pedofiel. Zijn hele leven lang rand hij kleine jongetjes en meisjes aan, maar niemand heeft het door en geen een kind durft hem te verraden. Op zijn 80e sterft hij in zijn slaap, in zijn warme bed en heeft hij een hoop mensen die om hem rouwen, aangezien die niet weten dat hij een pedofiel is.
    Welke levensles heeft deze man dan geleerd voor hij stierf?


    hit me like a ray of sun

    MichelleBaby schreef:
    (...)




    Nee, want jij vat mijn verhaal verkeerd op --'


    het meot neit normaal gevonden worden. maar eht is goed zoals het is. en die verdienen ook heus hun starf wel. waar ook weer lessen in zitten. En als iemand vermorod zou worden zou ik eht vreselijk vidnen, EN ik vind het allemaal vreselijk, maar ikw eet dat alles goed is zoals het is. klaar punt uit.


    Ik vat jouw verhaal helemaal niet verkeerd op.
    Jij omschrijft jouw mening dan gewoon niet goed. Bovendien is het helemaal niet goed zoals het is. ><


    -

    xLOSTMYMIND schreef:
    (...)
    Stel, er is een pedofiel. Zijn hele leven lang rand hij kleine jongetjes en meisjes aan, maar niemand heeft het door en geen een kind durft hem te verraden. Op zijn 80e sterft hij in zijn slaap, in zijn warme bed en heeft hij een hoop mensen die om hem rouwen, aangezien die niet weten dat hij een pedofiel is.
    Welke levensles heeft deze man dan geleerd voor hij stierf?


    Agree. ^^


    -

    MichelleBaby schreef:
    (...)
    Jawel, en het slaat dus wel ergens op. En + het hoort bij een geloof. En zowiezo, Moet jij die dingen allemaal nog leren. Dus die lessen krijg je nog wel. nu of over 200 levens wathever. die lessen krijg je wel.

    Woow oO Ik ga het nog leren. Net alsof ik ga vinden dat het ergens op sla als ik het in de lessen leer. Like not. Als ik nu vind dat het nergens op slaat, gaat dat niet veranderen. Ik vidn niet dat criminelen evenveel waard zijn als ons. Laat ik daar duidelijk in zijn.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mag ik wel wat zeggen

    weetje dat bijna de helft gedwongen is om de onderwereld in te gaan puur om te overleve :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    xLOSTMYMIND schreef:
    (...)
    Stel, er is een pedofiel. Zijn hele leven lang rand hij kleine jongetjes en meisjes aan, maar niemand heeft het door en geen een kind durft hem te verraden. Op zijn 80e sterft hij in zijn slaap, in zijn warme bed en heeft hij een hoop mensen die om hem rouwen, aangezien die niet weten dat hij een pedofiel is.
    Welke levensles heeft deze man dan geleerd voor hij stierf?



    Kijk, Dat gebeurd heus wel. En ikw et niet alle levens lessen op heel de wereld. Maar er zijn verschillende lessen die hij geleerd kan hebben. En geleerd heeft. Dat word allemaal wel geregeld --'