• Okaay Ik zie eht steeds vaker en ik word er nu helemaal zat van! Echt ik kan er echt niet meer tegen. mensen doen allemaal maar alsof ze beter zijn dan een ander. Maar liefjes, ga eens inzien dat jij niet beter bent dan een ander. en een ander niet beter dan jou. Iedereen is gelijk.


    heel veel mensen die bv. Dik zijn worden gepest. Nou ben ik zelf ook dik, en word ik ook gespest. Maar ik vind het belachelijkd at er dan deze soort dingen worden gesegt:

    - Je bent neits waard
    -Jij zult nooit een man krijgen
    - je mag geen korte kleding aan
    ect.ect.


    zo gaat het nou altijd. net alweer in een ander Topic. Jezus zeg. Ik word zo kwaad als ik dat lees. Dan voel ik me ook best beledigd. Want ik weet heel goed dat ik evenveel waard ben dan jij. Maar ik moet het steeds maar weer aan iedereen bewijzen. EN dat geeft me een *** gevoel. En Nu kunnen jullie er niet veel aan doen thuis. Maar dat het ook op Quizlet gebeurd..

    En niet alleen dikke mensen hoor. Nee er is vanaales.

    Als je gothic bent, als je emo bent, een andere stijl. Als je niet populair bent. Als je een beugel hebt, Als je goed kan leren , Als je niet knap bent... Noem maar op,.



    Maar sgatten, Iedereen is Mooi. Iedereen. En iedereen is gelijk. En nu kan jij gaan denken van: Ja maar moordenaars dan? En verkrachters?


    Nou die doen dat, omdat ze een speciale les moeten leren in eht leven. Alleen weten ze dat niet. Okay dat ik dit seg, dat hoort bij mijn 'Geloof' Mijn eige geloof. geen officieel geloof. En iedereen heeft lessen om te leren en levens doelen. En Moordenaars worden als slecht aan gewezen. maar ze zijn niet slecht. Ze moesten wat leren of recht zetten. En zo heb jij ook een levensdoel maar een hele andere. Maar dat maakt een moordenaar of verkrachter nogsteeds niet minder als jij. Het is ook een mens. En een levend wezen. En het slachtoffer dan? Nou, je gaat pas dood als je doel bereikt is, Dus dan zou zijn doel berijkt zijn. Alles heeft een rede in het leven. Maar ook erbuiten. Niets gebeurd zomaar. En om niet te vergeten mensen die Zelfmoord plegen, Die hebben hun doel nog NIET berijkt. Nee. Die moeten een soort gelijk leven gaan volgen. Om de les alsnog te leren. Dit alles hoort bij mijn geloof. En ik wil jullie hiermee laten zien dat alles een rede heeft en dat iedereen gelijk is!

    Voel je niet beter dan een ander. Dan heb je nog veel te leren in het leven.

    Owja, Wist je dat *Okay ik heb raar gesin, maar ik hebe r een geloof door gekregen en je kan heel boos gaan zegge'echt neit blablabla, maar het is echt zo. mss voor jullie niet. maar ik maak geen grap, ik meen het serieus* Maar wist je dat jij eve levend bent dan je computer? dan je boek? je pen? je bord? noem het maar op. want alles in de wereld bestaat uit energie. Jij bent niets meer dan energie.




    Dat laatste was een weetje. Maar dat ervoor gaat allemaal over dat iedereen gelijk is. En ik zeg het je, IK ben niet minder dan jou. Okal vinden veel mensen van wel!


    Xxx MichelleBaby




    p.s Jullie hoeven neits teeds allemaal van die 'wacht maar tot jij dit en tot dat end at ' berichten te plaatsen. Want als je goed leest:


    Moedig ik heus die moordenaars neit aan en is het neit heel normaal. Maar leren hun daar een les uit. Soms wel meerderen. En voor de slachtoffers, Vreselijk, alleen hun levens doel is bereikt en het wordboven allemaal geregeld. Alles is goed zoals het is.

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Die hele lessen boeien mij niet.
    En hoe weet jij dat nu weer? Ben je soms helderziend? Nee.



    Hoe weet jijd at zo zeker. Je kent me neit dus je akn neit weten wat ik ebn. Maar ik heb wel soort gave. Die trouwens IEDEREEN heeft. alleen loopt neit iedereend at te gebruiken. Geestelijk enzo wel natuurlijk, maar niet bewust.

    totally right girl;)
    Weet je in de basisschool werd ik eens 2jaar aan een stuk gepest , ik heb nooit geweten waarom..niet omdat ik dik bn wnt ik ben zelfs is visgraat genoemd als ik 7 was xD[/leuk was het niet om het toen van je beste vriendin te horen maar ach ik lach er nu wel mee]
    maar ik heb ook problemen met mensen die andere pesten. Mensen op school haten mij omdat ik TH-fan ben o_O like zoek is een leven o_O
    ik haat aan de ene kant mijn school zo hè x) iedereen is daar normaal en er springe er echt niet veel uit + in het ASO denkt iedereen dat ze beter zijn dan een ander (de meeste toch) ik ben dat kotsbeu en wil dat er volgend jaar een pak nieuwelingen komen!!(lol) Allemaal emo's,gothics,techno's,hiphoppers,scenes,skaters alle soorten gwn dat iedereen met iedereen praat x") zo ik heb gezegd:Y)

    btw meid ik vind het echt erg voor je mr weet je ik weet dat iedereen gelijk is maar..een mens die verandert in een pester en jou dan pest is niet beter dan jou maar JIJ bent beter dan hen want je verlaagd je niet tot dat niveau;)(K)

    sterkte hè en laat ze is zien dat je a strong girl bent(K)^^
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    Doe ikw el, Want ik geloof dat. voor jmij is er neits anders en niets anders om dat uit te leggen zeg maar. Ik blijfg erachter staan. Als je dat irritant vind moet je eht maar niet lezen.


    Ik zeg ook niet dat je jouw mening moet veranderen, ik zeg alleen dat iedereen achter zijn mening blijft staan en dat waarschijnlijk niet gaat veranderen door reincarnatie, waar jij dus in gelooft.


    -

    MichelleBaby schreef:
    (...)



    dat mag je denken, maa rook jij gaat die lessen nog elren, Want 1. ik vergelijk je er neit mee, ik seg alleen dat ze even veel waard zijn als jij. en ik noem dat van moordenaars en verkrachters enzo alleen als voorbeeld en er is een enorme chaos. Sgatten, jullie krijgen jullie eige lessen nog, en ik ga niet seggen dta je het nu persee moet gaan geloven of er mee eens meot zijn want jij hebt die les nog neit gehad. en dat zal wel zijn rede hebben.

    leer eerst maar een nederlands schrijven

    dus er is een reden dat er zomaar kinderen worden verkragt en/of vermoord op onmenselijke wijzen dat er oorlog is dat kinder sterven omdatde regering geen geld aan hun geeft?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    LizesBIATCH schreef:
    Nou misschien is het dik zijn en alles ook wel een straf van iets dat je in een vorig leven hebt geflikt. (:
    Ik geloof namelijk ook in reïncarnatie you know.
    En wat jij zegt is eigenlijk allemaal reïncarnatie, alleen een beetje, ehm, doorgedraaid.



    hmm, dat kan, er is best een rede dat ik dik ben, mss heb ik vroeger wel dikke mensen gepest en meot het nu zelf ondergaan. Dat kan. Dat kweet ik niet kwa bewust zsijn. wel onderbewust. Ik geloof wel in rearcanatie ja, maar het is neit doorgedraaid dat is wat jij vind. je zegt het als een feit terwijl eht een mening is.

    Ga je nog antwoord op me vragen geven of weet je geen antwoord te verzinnen.


    hit me like a ray of sun

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat interesseert me de ballen. Alsof jij alles weet. Je praat alsof je alles al weet, maar je bent like nog maar aan het begin van je leven. Je weet nog helemaal niets.


    Uhm alsof ik het pas op mijn 80ste zou kunnen weten? Ik weet neit alles. Nog lang neitm, dan zou ik niet meer leven, dan zal ik alle lessen al wel gehad hebben. en mss ben in in dit leven nog maar aan eht begin. Maard at wil neit zeggend at ik in vorige levens niet heb geleerd.

    Mesmerized schreef:
    Kun je nou niets anders verzinnen dan die lessen?
    Nogmaals, dat is JOUW geloof, en niet die van iedereen. Dus ga niet iedereen opzadelen met reïncarnatie, dat geloof van jou, want de helft van de users hier geloven daar niet in. ><



    Nou dan lees je het toch lekker niet? Dat is mijn geloof ik sta ervoor. en ik geef jmijn mening op dat van jullie. wil je neit dat ik zo reageer reageer zelf dan ook niet. want dan mag ik best reageren.

    kijk ikgeloof in ook zo iets
    het lot(is anders maar lijkt er op)
    meer ik geloof dat mensen de toeklomst in eigenhanden hebben en dat moordenaars zo zijn gewoorden omdat ze dat zelf wilden niet omdat ze een les moesten leren(ik geloof ook een beedje in die lessen)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Bumblebee schreef:
    (...)

    Ahja, sure.
    Als jij dat gelooft, ik hou je echt niet tegen, maar ik zelf geloof er helemaal niks van.


    dat mag. Van mij hoef je eht neit te geloven. ik vertel gewoon waar ik voor sta, en als jij eht allemaal onzin vind mag je dta vinden. heeft vast ook weer zen rede

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    Nou dan lees je het toch lekker niet? Dat is mijn geloof ik sta ervoor. en ik geef jmijn mening op dat van jullie. wil je neit dat ik zo reageer reageer zelf dan ook niet. want dan mag ik best reageren.


    Ik geef gewoon mijn mening over die lessen. Dus ik geef mijn mening ook. Mag, zeg jij zelf net.
    Ik ben weg hier.


    -

    MichelleBaby schreef:
    (...)
    Uhm alsof ik het pas op mijn 80ste zou kunnen weten? Ik weet neit alles. Nog lang neitm, dan zou ik niet meer leven, dan zal ik alle lessen al wel gehad hebben. en mss ben in in dit leven nog maar aan eht begin. Maard at wil neit zeggend at ik in vorige levens niet heb geleerd.

    Weetje dat je echt wel freaky begint over te komen. De hele tijd met je 'misschien in een vorig leven...' Gooh, ja reïncarnatie bestaat misschien, maar hoe jij het naar voor brengt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, je hebt gelijk. We moeten elkaar met respect behandelen. Maar dat van die moordenaars en verkrachters? Je praat het like goed wat ze doen? Sorry hoor, dat vat ik echt niet. Als een moordenaar iemand vermoordt, vind je dat hij dan nog respect verdient? Als een verkrachter iemand verkracht, moet die dan nog respect krijgen? Damn, dit slaat toch nergens op.


    Listen to what we're not saying..

    aloha?


    hit me like a ray of sun

    tomfreakske schreef:
    totally right girl;)
    Weet je in de basisschool werd ik eens 2jaar aan een stuk gepest , ik heb nooit geweten waarom..niet omdat ik dik bn wnt ik ben zelfs is visgraat genoemd als ik 7 was xD[/leuk was het niet om het toen van je beste vriendin te horen maar ach ik lach er nu wel mee]
    maar ik heb ook problemen met mensen die andere pesten. Mensen op school haten mij omdat ik TH-fan ben o_O like zoek is een leven o_O
    ik haat aan de ene kant mijn school zo hè x) iedereen is daar normaal en er springe er echt niet veel uit + in het ASO denkt iedereen dat ze beter zijn dan een ander (de meeste toch) ik ben dat kotsbeu en wil dat er volgend jaar een pak nieuwelingen komen!!(lol) Allemaal emo's,gothics,techno's,hiphoppers,scenes,skaters alle soorten gwn dat iedereen met iedereen praat x") zo ik heb gezegd:Y)

    btw meid ik vind het echt erg voor je mr weet je ik weet dat iedereen gelijk is maar..een mens die verandert in een pester en jou dan pest is niet beter dan jou maar JIJ bent beter dan hen want je verlaagd je niet tot dat niveau;)(K)

    sterkte hè en laat ze is zien dat je a strong girl bent(K)^^
    Xx


    hmhm. maar toch, ik ben ook niet beter dan hun, okal verlaag ik me neit naar hun nivo. Want die mensjes en ik ehbbend an oomk lessen. maar ik word op school niet emer gepest. alleen wel eens ruzie, maar neit meer gepest. met ej gedachte trek je alles naar je toe:P