• Okaay Ik zie eht steeds vaker en ik word er nu helemaal zat van! Echt ik kan er echt niet meer tegen. mensen doen allemaal maar alsof ze beter zijn dan een ander. Maar liefjes, ga eens inzien dat jij niet beter bent dan een ander. en een ander niet beter dan jou. Iedereen is gelijk.


    heel veel mensen die bv. Dik zijn worden gepest. Nou ben ik zelf ook dik, en word ik ook gespest. Maar ik vind het belachelijkd at er dan deze soort dingen worden gesegt:

    - Je bent neits waard
    -Jij zult nooit een man krijgen
    - je mag geen korte kleding aan
    ect.ect.


    zo gaat het nou altijd. net alweer in een ander Topic. Jezus zeg. Ik word zo kwaad als ik dat lees. Dan voel ik me ook best beledigd. Want ik weet heel goed dat ik evenveel waard ben dan jij. Maar ik moet het steeds maar weer aan iedereen bewijzen. EN dat geeft me een *** gevoel. En Nu kunnen jullie er niet veel aan doen thuis. Maar dat het ook op Quizlet gebeurd..

    En niet alleen dikke mensen hoor. Nee er is vanaales.

    Als je gothic bent, als je emo bent, een andere stijl. Als je niet populair bent. Als je een beugel hebt, Als je goed kan leren , Als je niet knap bent... Noem maar op,.



    Maar sgatten, Iedereen is Mooi. Iedereen. En iedereen is gelijk. En nu kan jij gaan denken van: Ja maar moordenaars dan? En verkrachters?


    Nou die doen dat, omdat ze een speciale les moeten leren in eht leven. Alleen weten ze dat niet. Okay dat ik dit seg, dat hoort bij mijn 'Geloof' Mijn eige geloof. geen officieel geloof. En iedereen heeft lessen om te leren en levens doelen. En Moordenaars worden als slecht aan gewezen. maar ze zijn niet slecht. Ze moesten wat leren of recht zetten. En zo heb jij ook een levensdoel maar een hele andere. Maar dat maakt een moordenaar of verkrachter nogsteeds niet minder als jij. Het is ook een mens. En een levend wezen. En het slachtoffer dan? Nou, je gaat pas dood als je doel bereikt is, Dus dan zou zijn doel berijkt zijn. Alles heeft een rede in het leven. Maar ook erbuiten. Niets gebeurd zomaar. En om niet te vergeten mensen die Zelfmoord plegen, Die hebben hun doel nog NIET berijkt. Nee. Die moeten een soort gelijk leven gaan volgen. Om de les alsnog te leren. Dit alles hoort bij mijn geloof. En ik wil jullie hiermee laten zien dat alles een rede heeft en dat iedereen gelijk is!

    Voel je niet beter dan een ander. Dan heb je nog veel te leren in het leven.

    Owja, Wist je dat *Okay ik heb raar gesin, maar ik hebe r een geloof door gekregen en je kan heel boos gaan zegge'echt neit blablabla, maar het is echt zo. mss voor jullie niet. maar ik maak geen grap, ik meen het serieus* Maar wist je dat jij eve levend bent dan je computer? dan je boek? je pen? je bord? noem het maar op. want alles in de wereld bestaat uit energie. Jij bent niets meer dan energie.




    Dat laatste was een weetje. Maar dat ervoor gaat allemaal over dat iedereen gelijk is. En ik zeg het je, IK ben niet minder dan jou. Okal vinden veel mensen van wel!


    Xxx MichelleBaby




    p.s Jullie hoeven neits teeds allemaal van die 'wacht maar tot jij dit en tot dat end at ' berichten te plaatsen. Want als je goed leest:


    Moedig ik heus die moordenaars neit aan en is het neit heel normaal. Maar leren hun daar een les uit. Soms wel meerderen. En voor de slachtoffers, Vreselijk, alleen hun levens doel is bereikt en het wordboven allemaal geregeld. Alles is goed zoals het is.

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet dat je jouw mening moet veranderen, ik zeg alleen dat iedereen achter zijn mening blijft staan en dat waarschijnlijk niet gaat veranderen door reincarnatie, waar jij dus in gelooft.



    Moet ook niet. iedereen meot geloven in wat die gelooft. want dat heeft allemaal een doel en allemaal is het goed.

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    hmm, dat kan, er is best een rede dat ik dik ben, mss heb ik vroeger wel dikke mensen gepest en meot het nu zelf ondergaan. Dat kan. Dat kweet ik niet kwa bewust zsijn. wel onderbewust. Ik geloof wel in rearcanatie ja, maar het is neit doorgedraaid dat is wat jij vind. je zegt het als een feit terwijl eht een mening is.

    Sorry alvast voor de reactie die nu gaat komen maar je maakt me ECHT pissed.
    Want je bént doorgedraaid. Sorry hoor, maar eerst gaan zeuren dat je gepest wordt omdat je dik bent en dan over levenslessen beginnen heeft geen logica. Blijkbaar is dik zijn een van jouw levenslessen, deal with it, dat is het enige wat je kan doen. Denk je echt dat je een of andere dalai lama bent die al zo veel reïncarnaties heeft gehad, en helemaal wijs is en weet ik veel wat? Jij bent pas aan het begin van je reïncarnaties meisje. En vraag me niet hoe ik dat weet, want dat zijn lange verhalen. Ik ben benieuwd hoe je denkt als je straks wordt verkracht en vermoord.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    leer eerst maar een nederlands schrijven

    dus er is een reden dat er zomaar kinderen worden verkragt en/of vermoord op onmenselijke wijzen dat er oorlog is dat kinder sterven omdatde regering geen geld aan hun geeft?



    Dat ik niet goed schrijf nu heeft meer te maken met het fijt dat ik snel typ plus ik zit nu op een andere computer en die heeft een nogal irritante toetsjes.






    En ja, daar is een rede voor.

    Je negeert mij gewoon omdat je geen antwoord op de vragen weet. Misschien moet je even de 'levensles' beleefdheid leren.


    hit me like a ray of sun

    xLOSTMYMIND schreef:
    Je negeert mij gewoon omdat je geen antwoord op de vragen weet. Misschien moet je even de 'levensles' beleefdheid leren.

    *Kouch*diss.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    xLOSTMYMIND schreef:
    Je negeert mij gewoon omdat je geen antwoord op de vragen weet. Misschien moet je even de 'levensles' beleefdheid leren.


    Die zit echt hard!
    Hahah sorry ik moet even lachen. 8D


    -

    MichelleBaby schreef:
    (...)

    dat mag. Van mij hoef je eht neit te geloven. ik vertel gewoon waar ik voor sta, en als jij eht allemaal onzin vind mag je dta vinden. heeft vast ook weer zen rede

    Dude, dat laatste zinnetje mocht je wel weglaten hoor. --'

    xLOSTMYMIND schreef:
    Je negeert mij gewoon omdat je geen antwoord op de vragen weet. Misschien moet je even de 'levensles' beleefdheid leren.

    Die zit. (x

    Wat een gedoe hier zeg !!
    Bij mijn geloof zeggen ze altijd ( Want ja ik ben christelijk ) je leven staat al opgeschreven dus het gaat gebeuren ! Ik wil niet zeggen dat iedereen het ermee eens moet zijn maar wij geloven dat !! En opzich is het van dat les enzo niet echt waar vind ik


    .

    xLOSTMYMIND schreef:
    (...)
    wie regelt dat dan volgens jou?
    en heb je je geloof eigenlijk zelf verzonnen, met die lessen enzo? of hoorde je er iets over en dacht je toen dat t de waarheid was?
    en staan die lessen op internet of in een bijbel ofzo ofzo, want jij zegt dat je ze niet allemaal kent, dus blijkbaar heeft iemand anders ze bedacht en ken je dr een paar ofzo?
    Ik snap er niet veel van.


    nee ik had er over heen gelsen.--'


    neej, ik ben er de laatste 4 jaar mee op gegroeit + het is te vinden in verschilende docenmontares die ik ook wel gezien heb enzo. en nee geen bijbel zover ik weet. Ik vind dat het geregeld word door boven. veel mensen geloven in god. ik in energie. alles en iedereen is energie. dus als word alles ookd oor energie geregeld. Ik zal wel ff voor je zoeken of ik wat site's kan vinden over die docenmontare...


    the secret is een van de films die ik gezien heb



    http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Secret


    En zo zijn er ook 100derden boeken. Maar een paar die ik heir in de woon kamer heb liggen zijn :

    - De geometrie van de schepping deel 1(een herrinering aan ons verre verlede)

    - De geometrie van de schepping deel 2(een herrinering aan ons verre verlede)

    - verborgen krachten der edelstenen

    - Spirituele psycbhologie

    - het gouden boek van Melchizedek( hoe word je een geïntegreerde christus/ Boeddha in dit leven?) Deel 2


    deel 1 zal ik ook nog wel ergens hebben liggen.

    - Je kunt je leven helen

    - Antonomie en fysiologie van de mens

    -Shiatsu in theorie en praktijk(oke is speciaal massage iets xD hoort er wel bij)

    - Het orb project

    - Quantum touch

    - Holy cow

    - Spiritualiteit voor dummies

    - Nostradamus voor dummies( over voorspellingen)


    en zo heb ik er nog wel 30 in de kast liggen.


    genoeg bewezen?

    Srry, meid.
    Maar het leven is zo niet.
    En als Quizlet je zo niet bevalt.
    Dan ga je toch van Quizlet af..

    Het is heus niet zo dat we door jouw preek in een keerr bekeren tot jouw 'geloof'.

    We leven hier in DEMOCRATIE dus Meningsuiting!!!


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    *Kouch*diss.


    nee hoor ik heb er eerst over heen gelese en heb er toen van alles over uit de kast gehaald --'

    Nu snap ik het helemaal niet meerXD.


    hit me like a ray of sun

    marilena schreef:
    Wat een gedoe hier zeg !!
    Bij mijn geloof zeggen ze altijd ( Want ja ik ben christelijk ) je leven staat al opgeschreven dus het gaat gebeuren ! Ik wil niet zeggen dat iedereen het ermee eens moet zijn maar wij geloven dat !! En opzich is het van dat les enzo niet echt waar VIND IK



    jah, christelijk en boeddha door elkaa ris eigelijks mijn geloof maard an neit alles. er zitten stukken van inz eg maar. jah het klopt wat je zegt. maar ik vind van wel emt de lessen, en ja dat sid an wat ik vind =)

    MichelleBaby schreef:
    (...)

    nee ik had er over heen gelsen.--'


    neej, ik ben er de laatste 4 jaar mee op gegroeit + het is te vinden in verschilende docenmontares die ik ook wel gezien heb enzo. en nee geen bijbel zover ik weet. Ik vind dat het geregeld word door boven. veel mensen geloven in god. ik in energie. alles en iedereen is energie. dus als word alles ookd oor energie geregeld. Ik zal wel ff voor je zoeken of ik wat site's kan vinden over die docenmontare...


    the secret is een van de films die ik gezien heb



    http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Secret


    En zo zijn er ook 100derden boeken. Maar een paar die ik heir in de woon kamer heb liggen zijn :

    - De geometrie van de schepping deel 1(een herrinering aan ons verre verlede)

    - De geometrie van de schepping deel 2(een herrinering aan ons verre verlede)

    - verborgen krachten der edelstenen

    - Spirituele psycbhologie

    - het gouden boek van Melchizedek( hoe word je een geïntegreerde christus/ Boeddha in dit leven?) Deel 2


    deel 1 zal ik ook nog wel ergens hebben liggen.

    - Je kunt je leven helen

    - Antonomie en fysiologie van de mens

    -Shiatsu in theorie en praktijk(oke is speciaal massage iets xD hoort er wel bij)

    - Het orb project

    - Quantum touch

    - Holy cow

    - Spiritualiteit voor dummies

    - Nostradamus voor dummies( over voorspellingen)


    en zo heb ik er nog wel 30 in de kast liggen.


    genoeg bewezen?

    Dus omdat je boeken hebt denk je dat je er alles van weet?
    Het spijt me zeer, maar je kan lezen wat je wilt, het is de ervaring die het doet ;)
    En ik ben trouwens wel benieuwd wat je op mijn reactie te zeggen hebt? (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.