• Okaay Ik zie eht steeds vaker en ik word er nu helemaal zat van! Echt ik kan er echt niet meer tegen. mensen doen allemaal maar alsof ze beter zijn dan een ander. Maar liefjes, ga eens inzien dat jij niet beter bent dan een ander. en een ander niet beter dan jou. Iedereen is gelijk.


    heel veel mensen die bv. Dik zijn worden gepest. Nou ben ik zelf ook dik, en word ik ook gespest. Maar ik vind het belachelijkd at er dan deze soort dingen worden gesegt:

    - Je bent neits waard
    -Jij zult nooit een man krijgen
    - je mag geen korte kleding aan
    ect.ect.


    zo gaat het nou altijd. net alweer in een ander Topic. Jezus zeg. Ik word zo kwaad als ik dat lees. Dan voel ik me ook best beledigd. Want ik weet heel goed dat ik evenveel waard ben dan jij. Maar ik moet het steeds maar weer aan iedereen bewijzen. EN dat geeft me een *** gevoel. En Nu kunnen jullie er niet veel aan doen thuis. Maar dat het ook op Quizlet gebeurd..

    En niet alleen dikke mensen hoor. Nee er is vanaales.

    Als je gothic bent, als je emo bent, een andere stijl. Als je niet populair bent. Als je een beugel hebt, Als je goed kan leren , Als je niet knap bent... Noem maar op,.



    Maar sgatten, Iedereen is Mooi. Iedereen. En iedereen is gelijk. En nu kan jij gaan denken van: Ja maar moordenaars dan? En verkrachters?


    Nou die doen dat, omdat ze een speciale les moeten leren in eht leven. Alleen weten ze dat niet. Okay dat ik dit seg, dat hoort bij mijn 'Geloof' Mijn eige geloof. geen officieel geloof. En iedereen heeft lessen om te leren en levens doelen. En Moordenaars worden als slecht aan gewezen. maar ze zijn niet slecht. Ze moesten wat leren of recht zetten. En zo heb jij ook een levensdoel maar een hele andere. Maar dat maakt een moordenaar of verkrachter nogsteeds niet minder als jij. Het is ook een mens. En een levend wezen. En het slachtoffer dan? Nou, je gaat pas dood als je doel bereikt is, Dus dan zou zijn doel berijkt zijn. Alles heeft een rede in het leven. Maar ook erbuiten. Niets gebeurd zomaar. En om niet te vergeten mensen die Zelfmoord plegen, Die hebben hun doel nog NIET berijkt. Nee. Die moeten een soort gelijk leven gaan volgen. Om de les alsnog te leren. Dit alles hoort bij mijn geloof. En ik wil jullie hiermee laten zien dat alles een rede heeft en dat iedereen gelijk is!

    Voel je niet beter dan een ander. Dan heb je nog veel te leren in het leven.

    Owja, Wist je dat *Okay ik heb raar gesin, maar ik hebe r een geloof door gekregen en je kan heel boos gaan zegge'echt neit blablabla, maar het is echt zo. mss voor jullie niet. maar ik maak geen grap, ik meen het serieus* Maar wist je dat jij eve levend bent dan je computer? dan je boek? je pen? je bord? noem het maar op. want alles in de wereld bestaat uit energie. Jij bent niets meer dan energie.




    Dat laatste was een weetje. Maar dat ervoor gaat allemaal over dat iedereen gelijk is. En ik zeg het je, IK ben niet minder dan jou. Okal vinden veel mensen van wel!


    Xxx MichelleBaby




    p.s Jullie hoeven neits teeds allemaal van die 'wacht maar tot jij dit en tot dat end at ' berichten te plaatsen. Want als je goed leest:


    Moedig ik heus die moordenaars neit aan en is het neit heel normaal. Maar leren hun daar een les uit. Soms wel meerderen. En voor de slachtoffers, Vreselijk, alleen hun levens doel is bereikt en het wordboven allemaal geregeld. Alles is goed zoals het is.

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Ik vat jouw verhaal helemaal niet verkeerd op.
    Jij omschrijft jouw mening dan gewoon niet goed. Bovendien is het helemaal niet goed zoals het is. ><



    wat jij wil. DFie les heb je duidelijk en duidelijk nog Lang niet gehad ^^

    sorry hoor maar mordenaars zijn gewoon gestoord(niet allle maar de meesten) en ik zouw niet graag met z'n gek willen worden vergeleken.
    mordnenaars zijn geen mensen een mans neemt niet iemands anders leven(er zijn uitzonderingen zoals soldaten)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik word gek van die lessen. Jíj gelooft daar in, maar dat wil niet zeggen dat iedereen daar in gelooft, enzovoort.
    Dus vergelijk niet elke mening met dat.


    -

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Woow oO Ik ga het nog leren. Net alsof ik ga vinden dat het ergens op sla als ik het in de lessen leer. Like not. Als ik nu vind dat het nergens op slaat, gaat dat niet veranderen. Ik vidn niet dat criminelen evenveel waard zijn als ons. Laat ik daar duidelijk in zijn.




    UHm like, jouwn verhaaltje klopt niet. Want die les ga jij wel leren, jij gaat wel leren dat iedereen het zelfde is, hoeft nog neit eens in dit leven. mss ben je er in een volgend leven wel zelf een. of ooit een geweest. Die lessen zul je wel kirjgen.

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    wat jij wil. DFie les heb je duidelijk en duidelijk nog Lang niet gehad ^^


    Die hele lessen boeien mij niet.
    En hoe weet jij dat nu weer? Ben je soms helderziend? Nee.


    -

    MichelleBaby schreef:
    (...)



    UHm like, jouwn verhaaltje klopt niet. Want die les ga jij wel leren, jij gaat wel leren dat iedereen het zelfde is, hoeft nog neit eens in dit leven. mss ben je er in een volgend leven wel zelf een. of ooit een geweest. Die lessen zul je wel kirjgen.

    kap is met die lessen dat jij dat geloof ok maar dring het niet aan ons op


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    AngelXWings schreef:
    mag ik wel wat zeggen

    weetje dat bijna de helft gedwongen is om de onderwereld in te gaan puur om te overleve :O



    Klopt ook. Maar dan nog altijd hebben ze wel lessen zitten in of die onderwerled, of het in bezit zijn van, of mss zelfs wel in het gedwongen worden.

    Nou misschien is het dik zijn en alles ook wel een straf van iets dat je in een vorig leven hebt geflikt. (:
    Ik geloof namelijk ook in reïncarnatie you know.
    En wat jij zegt is eigenlijk allemaal reïncarnatie, alleen een beetje, ehm, doorgedraaid.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    Kijk, Dat gebeurd heus wel. En ikw et niet alle levens lessen op heel de wereld. Maar er zijn verschillende lessen die hij geleerd kan hebben. En geleerd heeft. Dat word allemaal wel geregeld --'

    wie regelt dat dan volgens jou?
    en heb je je geloof eigenlijk zelf verzonnen, met die lessen enzo? of hoorde je er iets over en dacht je toen dat t de waarheid was?
    en staan die lessen op internet of in een bijbel ofzo ofzo, want jij zegt dat je ze niet allemaal kent, dus blijkbaar heeft iemand anders ze bedacht en ken je dr een paar ofzo?
    Ik snap er niet veel van.


    hit me like a ray of sun

    MichelleBaby schreef:
    (...)
    UHm like, jouwn verhaaltje klopt niet. Want die les ga jij wel leren, jij gaat wel leren dat iedereen het zelfde is, hoeft nog neit eens in dit leven. mss ben je er in een volgend leven wel zelf een. of ooit een geweest. Die lessen zul je wel kirjgen.

    Dat interesseert me de ballen. Alsof jij alles weet. Je praat alsof je alles al weet, maar je bent like nog maar aan het begin van je leven. Je weet nog helemaal niets.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    XamaranthX schreef:
    sorry hoor maar mordenaars zijn gewoon gestoord(niet allle maar de meesten) en ik zouw niet graag met z'n gek willen worden vergeleken.
    mordnenaars zijn geen mensen een mans neemt niet iemands anders leven(er zijn uitzonderingen zoals soldaten)




    dat mag je denken, maa rook jij gaat die lessen nog elren, Want 1. ik vergelijk je er neit mee, ik seg alleen dat ze even veel waard zijn als jij. en ik noem dat van moordenaars en verkrachters enzo alleen als voorbeeld en er is een enorme chaos. Sgatten, jullie krijgen jullie eige lessen nog, en ik ga niet seggen dta je het nu persee moet gaan geloven of er mee eens meot zijn want jij hebt die les nog neit gehad. en dat zal wel zijn rede hebben.

    Mesmerized schreef:
    Ik word gek van die lessen. Jíj gelooft daar in, maar dat wil niet zeggen dat iedereen daar in gelooft, enzovoort.
    Dus vergelijk niet elke mening met dat.



    Doe ikw el, Want ik geloof dat. voor jmij is er neits anders en niets anders om dat uit te leggen zeg maar. Ik blijfg erachter staan. Als je dat irritant vind moet je eht maar niet lezen.

    Kun je nou niets anders verzinnen dan die lessen?
    Nogmaals, dat is JOUW geloof, en niet die van iedereen. Dus ga niet iedereen opzadelen met reïncarnatie, dat geloof van jou, want de helft van de users hier geloven daar niet in. ><


    -

    MichelleBaby schreef:
    (...)


    NEEJHEEJ --' Jij krijgt voor je geboren gaat worden een levensdoel mee met lessen die je moet elren. Je hele lot is al bepaald en alles is goed zoals het is. kijk iemand kan iemand vermoorden, En die zal wel een rede hebben. Leve is gewoon zoals het gaat. Maar Dan ga je kijken, waarom is het egbeurd? omdat er een les in zat voor beide. Kijk degene die vermoord word heeft die lessen in dat leven al gehad en zo heeft iedereen in de wereld een ander doel en andere lessen. en die 'moordenaar' weet dat doel natuurlijk niet --' jij weet jouwn doel toch ook niet. Maar dat is vooraf zo bepaald. Zodat die weg is om naar volgend leven te gaan met nieuwe doelen. En dan word hij waarschijnlijk evrmoord omdat die moordenaar een les nodig heeft en dan word die vermoord. Kijk als je dood gaat, via een ongeluk of wathever. je moest toch dood , doel was bereikt en je moest evrder. en die ander 'moordenaar' heeft dan een les om te leren die in vermoorde van emnsen zit of mss wel in de straf ofzo. Alles is goed zoals het is. En alles en iedereen is evenveel waard.


    Ahja, sure.
    Als jij dat gelooft, ik hou je echt niet tegen, maar ik zelf geloof er helemaal niks van.

    Bumblebee schreef:
    (...)

    Ahja, sure.
    Als jij dat gelooft, ik hou je echt niet tegen, maar ik zelf geloof er helemaal niks van.


    Agree.


    -