• heey,,
    ik wild dit even kwijt.geliever geen haat reakrie's of zo dankje wel

    ik moet morgen naar een psychiater voor de 2de keer.
    ik zouw bij het begin beginnen

    mijn moeder is ruim 2,5 jaar geleden overleden.
    (daar heb ik het noch steets moeilijk mee)
    mijn vader vind dat ik sinds die tijd erch gesloten bne. daarom moest ik naar een haptonoom(is een soort van psychiater). daar heb ik heel wat gesprekken met haar gehad(dat hielp niet)

    een paar weken geleden moest mijn vader mee. en zij haren het metmakkar eens dat ik overgevoelig voor prikkels zouw zijn en me niet kan consentreren(wat volgens mij niet het geval is)

    mij vader heeft het met mijn school er over gehad en sommige leraren van mij zijn het met hem eens.

    daarom moets ik vorige week naar z'n insitut(ben de naam vergeten). daar hebben ik en mijn vader een gesprek ge had met een psychiater . zij wil een test met me gaan doen. om te kijken of er meer aan de hand is (ik ben dislectie's maar zij denken dat er meer aan de hand is).
    voor die test is een wacht tijd van ongeveer 2 maanden.

    ik moet dus morgen weer naar die vrouw toe om alleen met haar te praten en meschien zelf noch wat kleine vragen lijsten in te vullen.

    ik daar dus echt geen sin in maar ik moet.
    ze zechen dat ze me willen helpen. maar dat doen ze niet. ze zouden me pas acht helpen als ze me met rust laten(thuis en daar heb ik steets gezeur aan m'n kop omdat het oo school niet zo goed gaat).maar dat willen ze niet in zien. en ze luisteren ook niet naar mij

    en morgen moet ik er weer heen en dat wil ik acht niet.
    en nee ik hbe geen vertrouwen er in omdat dat met die hapronoom ook niet werkte. en nee ik zouw ook niet mogen stoppen want ik word gedwongen naar die psychiater te gaan

    ik word echt gek van mijn vader en zus. ze zitten ook de hele tijd te zeuren over mijn muziek en zo.
    HELP!!IK WORD HIER GEK!!

    edit
    ik ben net trug gekomen en ik moest allemaal domme vragenlijsten invullen. van heb je veel vrienden niet veel soms veel en zo

    wazig...
    en nu gaat ze met het team bespreken of ik wel die test moet doen... en ze zal noch bellen.
    dus ik weet niet eens wat er nu komen zal

    dank je voor het lezen
    xx


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Aaah wat erg vvoor je. Ik meen het.
    Succes met alles wat er nog gaat komen.

    Je vader wil denk ik alleen het beste voor je. En het is toch beter het zekere voor het onzekere. Als je zelf denkt dat er nix is. Is dat maybe wel zo. Maar aangezien je het nogsteeds moeilijk hebt met dat van je moeder,wil je misschie niet zien wat er is. Toch hoop
    ik van niet. Want niemand verdient dat.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik heb ook zoiets gehat..
    maar dan neit waar jij het moeilijk mee heb ens...
    ik omdat ik bijna ben verkr8 door m'n eigen zwager...
    kep het er nog moeilijk mee maar dat mens waar ik mee meost praten werd het teveel en is er mee gestopt.. dus heof ik ni meer heen..
    nu zegt mijn zus(die heeft met die man die dat bij mij heeft geflikt) dat ik naar psychiater meot ofzz... odmat ze zegt dat ik lieg.. ik ga egt facking kapot aan...

    p.s. ze hebben samen een kindje


    balub ^^.

    Soliloquy schreef:
    Aaah wat erg vvoor je. Ik meen het.
    Succes met alles wat er nog gaat komen.

    Je vader wil denk ik alleen het beste voor je. En het is toch beter het zekere voor het onzekere. Als je zelf denkt dat er nix is. Is dat maybe wel zo. Maar aangezien je het nogsteeds moeilijk hebt met dat van je moeder,wil je misschie niet zien wat er is. Toch hoop
    ik van niet. Want niemand verdient dat.

    zij zecht zelf ook dat er geen aanwijzingen zijn dat ik het heb.
    en mijn vader luisert niet naar mij dus het is legies dat hij mij niet begrijpt


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    samuraiCynn schreef:
    ik heb ook zoiets gehat..
    maar dan neit waar jij het moeilijk mee heb ens...
    ik omdat ik bijna ben verkr8 door m'n eigen zwager...
    kep het er nog moeilijk mee maar dat mens waar ik mee meost praten werd het teveel en is er mee gestopt.. dus heof ik ni meer heen..
    nu zegt mijn zus(die heeft met die man die dat bij mij heeft geflikt) dat ik naar psychiater meot ofzz... odmat ze zegt dat ik lieg.. ik ga egt facking kapot aan...

    p.s. ze hebben samen een kindje

    o gosie dat vind ik echt heel zielig voor je
    sterkte(K)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    samuraiCynn schreef:
    ik heb ook zoiets gehat..
    maar dan neit waar jij het moeilijk mee heb ens...
    ik omdat ik bijna ben verkr8 door m'n eigen zwager...
    kep het er nog moeilijk mee maar dat mens waar ik mee meost praten werd het teveel en is er mee gestopt.. dus heof ik ni meer heen..
    nu zegt mijn zus(die heeft met die man die dat bij mij heeft geflikt) dat ik naar psychiater meot ofzz... odmat ze zegt dat ik lieg.. ik ga egt facking kapot aan...

    p.s. ze hebben samen een kindje

    Wtf O.o


    -

    XamaranthX schreef:

    o gosie dat vind ik echt heel zielig voor je

    sterkte


    thanx
    (K)


    ShellysANUS schreef:


    Wtf O.o


    -.-'


    balub ^^.