• Ik koos voor ShesGotStyle omdat ik het een mooi liedje vindt, en omdat ik Christofer Drew adore. En omdat het me aan mijn vriendinnetje doet denken.

    Nu geven jullie allemaal de reden van je username, dan moet degene onder je beoordelen wat ze van de naam en/of reden vinden.

    Begin maar bij mij :Y)


    x


    Scream for mercy!

    Does it matter? (:
    Ik omdat Ik van Hajar hou.
    Heel simpel.


    -

    Omdat ik mijn vorige beu was, en omdat ik deze wel leuk vond klinken (:


    Never run out of reasons to smile...

    Omdat Stone Cold in de WWF zat en het koud bier betekent :P
    Eigenlijk wil ik een nieuwe, maak zo ff topic denk ik xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Bier (l)
    Ik zocht er al even eentje en dan zag ik op het profiel van een vriendin de verklaring van die van haar staan en daar stond Honour bij. En ik vond het mooi (:


    everything you imagined, and more...

    Ik xLOONYx omdat, Loony is mijn bijnaam. En Loony alleen vond ik saai dus deed ik er 2 xen bij XD


    Life is unfair.

    Niet echt een bijzondere reden, ik vond het wel mooi klinken (:


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Unhearted schreef:
    Ik heb Unhearted omdat ik het een mooi liedje vind en omdat ik het ook wel gewoon een mooi woord vind. :')
    En hierboven, ik vind Pufash wel mooi gevonden nu je het zo verklaard. ;d


    Gha bedankt! :'D -late reactie, maar toch ^^-


    -

    omdat ik videogame ergens had gezien en ik vond hem leuk, maar toen ik bezig was hem te veranderen ging mijn broer er een e tussen zetten :')


    -

    vind em wel nice =D


    Omdat ik deze naam gekregen heb op een fanmeeting. nouja , het was een herbijeenkomst van een meeting. Niet alle mensen kwamen terug. Toen we ontdekten dat we allemaal BillLovers waren, zijn we met 'Billnamen' begonnen. Je mocht er zelf eentje kiezen en ik heb dus Billster gekozen omdat ik Bill zijn stertattoo erg mooi vind. (:

    en de x is gewoon voor de euh ... versiering ? ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omdat ik een Itachi loverr ben. ;p

    perfecte reden (:
    ik omdat ik nozomi heet en ik hou van katten :Y)

    omdat ik vrolijk word vab trafficlight van the ting tings :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Goede reden ;D

    Nou.. mijn naam is Anouk, en mijn bijnaam Noukel. Ik was net kabouter plop aan het kijken en daarom dat. maar eigenlijk vind ik het een *** naam, en wil ik een nieuwe. volgend persoontje? weet jij een nieuwe?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Berendbotje? ;D


    Scream for mercy!

    2Krull4U,
    omdat ik in al mijn namen elke keer Krull wil, en toen bedacht LiveInPink deze naam voor mij. En daarvoor bedacht ze Krulliful, van beautiful.