• Ik koos voor ShesGotStyle omdat ik het een mooi liedje vindt, en omdat ik Christofer Drew adore. En omdat het me aan mijn vriendinnetje doet denken.

    Nu geven jullie allemaal de reden van je username, dan moet degene onder je beoordelen wat ze van de naam en/of reden vinden.

    Begin maar bij mij :Y)


    x


    Scream for mercy!

    hahaha goeie ,

    BoBROKEN
    Mijn naam is bo ! En BROKEN is omdat ik snel te breken ben, of mijn harttje het gaat nooit goed in de liefde duss hahaha

    XXX


    Because Nobody Love's

    Sacramento klonk mysterieus, exotisch en een beetje ongrijpbaar. Een beetje als Zorro eigenlijk. Je eigen superhelden creëren is leuk, maar ze zelf zíjn is nog leuker.


    History is not hatred.

    Adord,
    'cuz, ik luisterde Adore van Paramore. En daar kwam het zinnetje Be the one adored uit. En ik vondt Adored wel mooi klinken :]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik ben Coldplace, omdat dat eigenlijk heel veel over mezelf zegt. Niet op de manier dat het koud is maar meer met emoties en gedachten.
    Het is eigenlijk een beetje vaag ^^
    En natuurlijk is het afgeleid van Coldplay, omdat ik die helemaal geweldig vind en omdat hun teksten iets zijn wat ik helemaal bij mij vind passen.

    Leuke naam en reden!

    Ik heb mijn naam van mijn broer, met een ander spel had hij me aangemeld en mijn inlognaamen wachtwood verteld. Omdat ik niet zo goed ben met meerdere verschillende namen heb ik bij quizlet en alle andere dezelfde naam en wachtwoord gebruikt.

    ik was toe aan een nieuwe naam en toen ging ik meedoen aan de Twilight-hype, en ik ben voro Jacob. dus daarom deze naam (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik heet overal Flix :]


    www.sunrized.blogspot.com

    omdat mijn vrienden altijd zeggen dat ik makkelijk over sex praat. xd haha jaa voor de lol he.. xd en toen zei mijn vriendin.. Smexy ! dat vond ik lache dus dacht ik Smexhead maar ik sexhead meer bij mij passen xd


    ...

    dat vind ik wel een goede reden maar waarom heet je dan nu niet zo?
    nou ik heet rionnag omdat het in eht keltisch ster betekent en mijn naam betekent ster.
    maar eerst heette ik ezdepiggy


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Fighter..

    omdat dat een van mijn favoriete nummers is en omdat ik simpelweg voor dingen in mijn leven gevochten heb om het te kunnen waarmaken


    We can only learn to love by loving.

    Ayumu is mijn japanse naam :P en het klinkt lollig :P


    i'm a vampire and i will kill you

    Omdàt ik gewoon een Exception ben.:Y)

    Oke, vage rede.


    Ik koos mijn naam omdat ik michelle heet, en omdat ik en een vriendin wel eens met een speen naar school gaan voor de lol, en uhm we eten baby voeding, en ik vond eht welm leuk klinken.

    Hahaha, dat vind ik wel een goede reden ^^

    Ik koos voor Courage, omdat ik het een geweldig nummer vind en de betekenis van het woord spreekt me gewoon aan :X

    Goed. :]

    Omdat het schavuit, iemand die niet deugt betekent. :] Dat zegt wel genoeg! (cat)


    You move me ......... Kurt