• Ik koos voor ShesGotStyle omdat ik het een mooi liedje vindt, en omdat ik Christofer Drew adore. En omdat het me aan mijn vriendinnetje doet denken.

    Nu geven jullie allemaal de reden van je username, dan moet degene onder je beoordelen wat ze van de naam en/of reden vinden.

    Begin maar bij mij :Y)


    x


    Scream for mercy!

    Goeie reden. 8)
    Ik omdat ik dat woord heeeeel vaak zeg, maar dan in 't Nederlands. (:


    -

    goeie reden:P

    ik omdat iedereen mij tegenwoordig zo noemt, en mn oppaskindje had het bedacht, echt heel schattig allemaal=3

    Ja, goede reden!;)

    Ik koos deze naam, omdat ik het een mooie naam vind en het past een beetje bij mijn stijl.


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Mhh i dunno :Y)


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Omdat Aurelia zo..
    eh..
    Ik weet het niet. Ik vind het gewoon een mooie naam.


    No growth of the heart is ever a waste

    Well,,
    Because I'm ( a ) Legend (nerd)


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;

    omdat ik het een mooi dingie vond >:D Het liedje zelf is niet zo prachtig eigenlijk maarsoit :'D

    Weetiknietmeer o.o


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Omdat ik ooit een imitatie van Eric Cartman deed. En ik vond dat dat op een Kabouter leek.
    Paul De Leeuw heeft zich ook eens verkleed als Kabouter en hij noemde zich ook KabouterFack Ô :'(


    everything you imagined, and more...

    Omdat Domokun cool is:X


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik heet PEENYWISE om ShesGotStyle te pesten x'] ghehehehe. Én omdat ik ongelovelijk horrorfannetje ben =D en ik had toen net IT gezien en in vond ut wel geinig mezelf PENNYWISE te noemen! jeej

    PENNYWISE schreef:
    ik heet PEENYWISE om ShesGotStyle te pesten x'] ghehehehe. Én omdat ik ongelovelijk horrorfannetje ben =D en ik had toen net IT gezien en in vond ut wel geinig mezelf PENNYWISE te noemen! jeej


    Weet je wie dit topic gestart is? Dat ben ik bitch! xD

    <3


    Scream for mercy!

    Omdat iedereen me zo noemt en ik overal zo heet (dus mensen me herkennen xD)

    En omdat een hele hele lieve jonge mij zo noemt omdat ik de jongste van de click ben xD


    You can never wear to much black

    Ik kom ff geen andere bedenken en mijn vriendin heette toevallig zo dus ik zette gewoon marilena


    .

    Ik koos GeorgFucker
    om dat ik op de shoutbox
    had gevraagt wie weet er nog een leike nickname
    en om dat ik het iederedag met georg listing doet:9~(duivel)(geintje)

    x. serena


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.