• Ik heb alweer een week en 3dagen een relatie! Het gaat echt super goed, we willen elkaar gewoon niet kwijt, dat is zo super fijn! Hij is enorm lief voor mijn en zorgt er goed voor mijn.. We hebben al aardig wat gedaan samen.. Maar toch wil ik nog wat leuke tips krijgen, misschien heb ik er wat aan!

    - Wat is een leuke film om samen te kijken?
    - Wat is leuk om samen te doen?
    Jullie adviesen en tips zijn altijd welkom! Als je nog iets leuks weet, vertel het me maar! Wie weet kan ik het gebruiken! <3

    x


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    - Wat is een leuke film om samen te kijken? Dunno, een horror? Of romantische? :'D

    - Wat is leuk om samen te doen? Gewoon samen zyn ofzo. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    zoek een enge film kan je lkkr dicht tegen hem aankruipe ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Vanavond komt Brigdet Jones diary op tvvvv. Niet dat hij dat misschien zo leuk vindt ofzo.
    Ehm, naar het strand gaan? Strandwandeling? (krul)


    I recycle my thoughts.

    Zoals SecondBeva zegt,Maak een romantische Strandwandeling! (A)

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Kwijl over een foto van mij :9~
    Nee, miss kan je naar een horrorfilm ofzo, of naar het park..?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    een romantische film op de bank met kaars verlichting. of samen sporten of zo. ik weet niet hoe hij is maar het is net aan met julliemichien wil hij nog een beetje afstand houden dat moet je ook respecteren maar samen s àvonds in een hotelletje zwemmen zegt hij denk geen nee tegen:P

    wij kijken enge horrors das altijd wel stoer.
    of we gaan gewoon in zijn auto gezellig samen zitten kletsen!..

    x

    zware horror of comedie of helemaal de tocp zwijmel films met kaarsjes en al die shit alles over de top romantisch


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik kan niet echt tegen horror films, ik word er helemaal eng van:X.. En afstand tussen ons in er niet! We zitten altijd dicht tegen elkaar aan enz.. Echt zo lief altijd (flower)! Veder zijn tips altijd welkom(A)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Oooh ga zo samen naar buiten ergens op een kei mooie plaats met zonsondergang ö!

    Je moet Doodeind gaan kijken. Die vond ik echt eng toen ik hem keek. Alleen is het wel een Nederlandse film. Ik weet niet of je dat erg vind?
    En qua romantische films, moet je, denk ik. God ik weet er nu even geen één :S. Komt omdat ik die heel weinig kijk.
    En om iets leuks te gaan den, kan je misschien eerst naar de film gaan en daarna naar het strand gaan ofzoiets.
    Misschien moet je eens op google intypen wat er in de buurt te doen is, kom je vast wel wat leuks tegen ;)
    Hopelijk heb je er wat aan.
    xx


    >>>Live Ever Second! Before It's Too Late!!<<<