• Ja dudes, ik denk dat ik het heb :O

    Ik wil m'n haar zo doen in de vakantie.
    Wat vinden jullie?
    Do or don't?

    Edit:
    Oke wel dus. ^^
    Iemand echt goeie tips om m'n haar zo snel mogelijk te bleken?

    do, gewoon naar de kapper gaan :D


    i know you'll be my paparazzi *

    gewoon ontkleuring bij de kruidvat kopen? Ö

    Naar de kapper gaan helpt niet, want ze ontkleuren tegenwoordig niet meer. ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nee kappers weigeren :)

    Jou staat alles meid =']


    Life is hard and then we die

    En daarnaast sucken kappers gewoon. Want ze doen het nooit zoals je wilt. Is het niet met kleuren, is het wel met knippen. (N)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb een hekel aan kappers, ze verpesten het nou altijd! (nerd)

    Prodigy schreef:
    Ik heb een hekel aan kappers, ze verpesten het nou altijd! (nerd)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Liess schreef:
    En daarnaast sucken kappers gewoon. Want ze doen het nooit zoals je wilt. Is het niet met kleuren, is het wel met knippen. (N)

    Mijn kapper ook hij heeft mijn haar veeeeeeel te kort geknipt, 5 cm korter dan dat ik gezegt had! Ik vind het nu echt lelijk, ik had eers zo mooi lang haar, nu komt het maar net over mijn schouder! O.o


    -

    Mellifluous schreef:
    Je moet er citroensap op doen en in de zon gaan liggen?
    Wordt je haar lichter van of zoiets.

    Dan wordt het grijs:X.
    In ieder geval, ik denk dat als je haar eenmaal blond is, heel quizlet het zal willen zien. Misschien kun je zelfs foto's maken van de voorbereiding, want ook ik ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig hoor : D.


    rules don't stop me

    Jools schreef:
    (...)
    Dan wordt het grijs:X.
    In ieder geval, ik denk dat als je haar eenmaal blond is, heel quizlet het zal willen zien. Misschien kun je zelfs foto's maken van de voorbereiding, want ook ik ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig hoor : D.

    Haha ik maak wel na elke keer een foto van hoe het eruit ziet. x'D Vette fotoreportage.

    En dan ga ik later daarmee kappers stalken die zeggen dat het onmogelijk is. Echt onzin want m'n zusjes haar was ook heel donker en die wil de het roze. Moest het ook eerst lichtblond. Nou tis me wel gelukt.

    do weet je hoe stoer kapsel^^
    xxx


    /

    PoisonIvy schreef:
    ik heb medelijden met jou haar weetje,[/niet aanvallend bedoeld] Maar oke, het heeft wel wat.
    mee eens ik heb mijn haar ook zo vaak gekleurd van zwart tot blond het is nu vet dun:Y)

    Ik zou het doen, maar je moet er zelf helemaal achterstaan, doe je zo te zien wel. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ga mee met de do's ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right