• Hey allemaal,, ik ben dus een TH-fan :D maar ik mag volgend jaar (of nog langer) pas naar een concert. Vinden jullie dan dat ik een "nep-Fan" ben??:$:S

    Euhm. Nee!
    Waarom zou je daarom nepfan zijn? Omdat je dan pas naar concerten mag? Ik vind het dom als je daarom een nep fan bent. Maar.. hoeoud ben jij dan?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nee, joh, als je niet mag kun je daar zelf nix aan doen, en je wilt wel graag, dus ben je heus wel een echte fan hoor!
    x3" Christinaa


    Not every conversation is a fight to win. - Christina

    jij bent een echte fan hoor:D

    nee

    zelf ben ik al naar 2 geweest jipie
    mr het hangt er ook van af hoe je ouders enzow daar in zijn
    en als jij weet dat je een echte fan bent
    ben je er toch een!!!

    danke shön!!

    Best wel stom dat je niet mag gaan, en volgend jaar pas^^ Best gemeen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Neej

    Waarom zou je een facker zijn?

    Ik moestook heel hard zagen voor naar een concert te gaan [ben al naar 2 geweest] en als ik zo hard niet had gezaagd was ik er ook nog naar geen geweest.

    Maar je bent zeker geen facker als het aan je ouder ligt hoor ;)µ

    xxx(H)

    tuurlijk niet! kan jijtoch niet aandone dat je ouders tgn stribble?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nee natuurlijk niet.. zoiets hangt niet af.. of je al naar een concert bent geweest of niet.. ik bedoel. miss ben je wel te jong.. of vinde je ouders je nog te jong. en dat is best begrijpelijk als je ook echt te jong bent. want je word der echt geplet en der valle 10talle mensen flauw en huilen zich helemaal dood van de mooiheid van bill zn stem. maar ik ben ook al naar 2 concerten geweest. maar afgelopen 14 juni mocht ik niet.. maarik ben nogsteeds fan.. ik vint iemand pas een faker als ze nu pas aankomen dat bill een stemoperatie heeft gehad xD


    HenkAddicted <33

    oke,, alle mensen heel erg bedankt(A)(H)
    xxx

    nee natuurlyk niet x3


    We can only learn to love by loving.

    Nee,ik Kan ook niet gaan,omdat ze altijd uitverkocht zijn,of ik ben in het geval van WB op reis..
    xx


    everybody needs a song.

    Nee, tuurlijk niet,'t is niet omdat je niet naar een concert mag van je ouders (of pas volgend jaar) dat je daarom een nep-fan bent hoor!
    Trouwens als je naar hun concert wilt, betekent het wel dat je er fan van bent hé.(doeg)

    Ja dat is waar

    Nee, tuurlijk niet,'t is niet omdat je niet naar een concert mag van je ouders (of pas volgend jaar) dat je daarom een nep-fan bent hoor!
    Trouwens als je naar hun concert wilt, betekent het wel dat je er fan van bent hé.(doeg)


    precies x3


    We can only learn to love by loving.