• Hey allemaal,, ik ben dus een TH-fan :D maar ik mag volgend jaar (of nog langer) pas naar een concert. Vinden jullie dan dat ik een "nep-Fan" ben??:$:S

    tuurlijk sou je dan geen nepfan sijn als jij graag wilt naar een concert en niet mag dan kan jij der toch niks aan doen xD

    Nee hoor. Je bent een fake fan (vind ik) als je alleen de jongens leuk vind en niet hun muziek en dat het dan al na een paar dagen/weken/maanden over is. Je bent gewoon fan hoor:)


    bla bla bla

    Neee, het ligt aan jezelf. Stel, je luistert veel liedjes van Kelly Clarkson fzeu, en je vriendin vraagt: 'Kom je mee naar een concert van Kelly?' Jij zegt nee. Dan ben je geen echte fan van haar. Maar in dit geval, neem ik aan, zou jij wel willen als iemand je het vroeg, ik neem aan dat je het zelfs doodgraag zou willen, maar van je ouders mag je niet. Nou, je bent gewoon een echte fan(A). Ik mocht ook niet van mijn ouders, maar ik woon in Rotterdam, en mijn moeder dacht dat het concert in Rotterdam was, en toen we de kaartjes hadden gekocht, zei ik dat het in Nijmegen was. Maar ik ging toch, wat moest ik anders met die kaartjes(A)


    ok

    Neee, het ligt aan jezelf. Stel, je luistert veel liedjes van Kelly Clarkson fzeu, en je vriendin vraagt: 'Kom je mee naar een concert van Kelly?' Jij zegt nee. Dan ben je geen echte fan van haar. Maar in dit geval, neem ik aan, zou jij wel willen als iemand je vroeg of je meekwam naar een concert van TH, ik neem aan dat je het zelfs doodgraag zou willen, maar van je ouders mag je niet. Nou, je bent gewoon een echte fan(A). Ik mocht ook niet van mijn ouders, maar ik woon in Rotterdam, en mijn moeder dacht dat het concert in Rotterdam was, en toen we de kaartjes hadden gekocht, zei ik toen pas dat het in Nijmegen was. Maar ik ging toch, wat moest ik anders met die kaartjes(A)


    ok

    dank jullie wel voor alle lieve reacties (H)

    ik houd van jullie xD

    nee ik ben ook nog nooit naar een concert geweest maar i love Th


    Sick and tired of needing your affaction

    Nee, je ouders kunnen je toch lopen te kutten?
    Aber ja, sommige zullen het wel zo zien.

    Neen, zeker niet! Ik ben nu wel niet echt zo'n TH fan, maar ik heb eerder de voorkeur van JB, maar ik mag pas vanaf mijn 16de naar eeen concert gaan -_-"


    What's wrong whit loving someone?

    nee ! als je niet mag of om welke rede dan ook ben je tog wel een echte fan. ik vind dat je niet per see naar een concert hoeft.
    maar ik vind je wel geen echte fan als je het niet eens wilt !

    néé joh!
    als het aan mijn ouders lag, zou ik pas moge gaan als ik 18 ben !
    en een vrindin van mij heeft hetzelfde voor, maar zij mag ZEKER niet naar een concert tot haar 16 e !
    van haar stiefvader :8
    egt kut !
    maar het is wel een echte fan ! echter kan bijna ni (xjustxmyself) ga zelf maar es kijke :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik mag ook nog ni!!!:(
    volgend jaar pas


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    jij bent geen nepfan hoor!

    als je nog even volhoudt tot volgend jaar, kun je ook genieten van een Tokio Hotel concert! Het is ontzettend leukig, vind ik!


    it's cool to know nothing.

    ik mag ook nog ni!!!:(
    volgend jaar pas


    ik leef met je mee,, zullen we samen huilen ?? xD

    jij bent geen nepfan hoor!

    als je nog even volhoudt tot volgend jaar, kun je ook genieten van een Tokio Hotel concert! Het is ontzettend leukig, vind ik!



    Bedankt!!

    (...)

    ik leef met je mee,, zullen we samen huilen ?? xD

    ja!!!!!!!!(Y)


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*