• Hey allemaal,, ik ben dus een TH-fan :D maar ik mag volgend jaar (of nog langer) pas naar een concert. Vinden jullie dan dat ik een "nep-Fan" ben??:$:S

    Ik mag pas als ik 16 ben (Ben nou 14!)
    Ik mag gewoonweg niejh omdat mijn OUDERS het gevaarlijk vinden enzo... ze willen mij neijh alleen laten gaan! Opzich wel klote, maar ben toch wel blij dat ik bezorgde ouders heb! En als ik slaag krijg ik een cadeau, en ik vraag dan als mijn cadeau dat ik naar hun concerten mag!

    nee, tuurlijk niet ik mag ook niet.


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    I LOVE CONCERTS!! (H) IK GA DER OOK HEEN (H)

    Ik vind van niet. Ik ben al jaren gek van Within Temptation en wil ook dolgraag naar een concert maar de muzieksmaak van mijn vrienden staat het jammer genoeg niet toe. Daarom heb ik er dus nooit de kans voor gehad. Ik vind mezelf daarom geen faker en ik zou al helemaal niet iemand anders een faker daarom noemen. Eigenlijk moet jij je er niks van aantrekken of andere mensen jou een faker vinden. Want: calling someone else fake, does it make you real? Kortom: wie bepaalt er of je een faker bent of niet?


    No growth of the heart is ever a waste

    dan ben je echt geen nep-fan, ik was ook al veel eerder fan voor ik naar een concert mocht!

    k vind dat ej een fan bent als je je zo noemt als je zegt: k ben ene fan dan ben je er 1 als je zegt: k ebn geen fan dan ben je er geen,simpel.

    er zijn geen regels of testen die je moet doen omdat je een band erg goed vind en daarom een fan wilt zijn,dat ze ej ze goed vind s all genoeg,of je pas fan bent sinds monsoon of niet.
    wta maakt het nou uti of je fan bent na monsoon of schrei?? het zijn allebei nmmers van een band waar jullie[de meeste dan]fan van zijn dus tja zie het probleem niet.
    en als je nu nog niet naar een concert mag heeft niks met wel of niet fan te maken joh maar je daar maar geen zorgen over;)