• Hey allemaal,, ik ben dus een TH-fan :D maar ik mag volgend jaar (of nog langer) pas naar een concert. Vinden jullie dan dat ik een "nep-Fan" ben??:$:S

    néé joh!
    als het aan mijn ouders lag, zou ik pas moge gaan als ik 18 ben !
    en een vrindin van mij heeft hetzelfde voor, maar zij mag ZEKER niet naar een concert tot haar 16 e !
    van haar stiefvader :8
    egt kut !
    maar het is wel een echte fan ! echter kan bijna ni (xjustxmyself) ga zelf maar es kijke :D


    :O van haar stiefvadeR? gelukkig is het bij mij gwn m'n ouders en niet m'n stiefmoeder-of vader

    Zoiets hangt af van je ouders^^
    Als je niet mag, dan kan je ook niet gaan..

    nee ik mag ook nog niet naar een concert dus als ik 16 ben mag ik pas


    xXx [A]ngel xXx


    you will be my forever and ever.....

    Lieve schat!

    Je maakt je eigenlijk druk om niks.
    Je bent heus wel een échte fan hoor!
    Je bent een faker als je het alleen maar doet om Tom, Tom is dus niet de enige van de band. Maar lieve schat je bent wel een fan hoor!.<33

    xxx


    Love is in the air'<3

    Tuurlijk niet. ;)


    It's not the same without you.

    Weetje, Er zijn denk ik best wel veel mensen naar een concert geweest alleen vanwege 1 vn de bandlid om die in het echt te zien, Die gaan alleen maar om hem en derest van de band mag opflikkeren, Nou dat noem je pas een neppe-fan!


    Love is in the air'<3

    Ik vind helemaal niet dat je een nepfan bent!
    Ik ga over 3 DAGEN naar WB! Dat is mijn eerste concert!
    IK GA DE HOTTIES ZIEN!^^

    IK BEN SUPR ZENUWACHTIG en ben al 500000 keer veranderd van outfit xD
    xx

    kmag ook nie
    da ligt nie aan jou maar aan die kutmensen
    die je ouders heten die je verbieden om te gaan

    IK VIND DAT DOM!! IK MAG OOK GEWOON ALLEEN NAAR CONCERTEN EN BEN OOK 12 NET ZOALS JIJ,WAAROM DOEN JE OUDERS DAAR MOEILIJK OVER..?:8


    Lalalalalalalala.

    tuurlijk niet

    IK VIND DAT DOM!! IK MAG OOK GEWOON ALLEEN NAAR CONCERTEN EN BEN OOK 12 NET ZOALS JIJ,WAAROM DOEN JE OUDERS DAAR MOEILIJK OVER..?:8
    weet ik veel,, ik zou zeggen,, praat met hun x3 (nee dat wil ik jou niet aan doen xd)

    nee, natuurlijk niet. je bent net zo erg fan, maar je kunt/mag gwn niet naar ze toe, daarom ben je wel fan. dat ahd ik ook altijd. totdat 14 juni kwam =DDDD


    Like a phoenix rising from the ashes

    het is echt stom als je niet mag, dat is duidelijk x'D


    Like a phoenix rising from the ashes

    Hey allemaal,, ik ben dus een TH-fan :D maar ik mag volgend jaar (of nog langer) pas naar een concert. Vinden jullie dan dat ik een "nep-Fan" ben??:$:S

    Nee, jij kan er niets aan doen dat je niet mag.
    Er zijn wel meer mensen die neit naar een concert mogen, of maar 1 per jaar ofzo...


    Sweet dreams will come true.

    Het is niet omdat je niet naar hun concert mag dat je fake bent.