• Die zich ergert aan Beyoncé?
    Like, nu op TMF die kutclip van dr, Diva.
    Wáár slaat dat op :'D Die rare kippendans. En dan maar door roepen 'i'm a diva i'm a diva'

    Zowieso doet zij me altijd denken aan bokito. (cat) Maar ze heeft echt een irritante stem en hoofd. ._.

    Vind ik.

    sommige liedjes van haar zijn wel goed, maar haar gedrag maakt me misselijk


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Geen idee 'k heb het nog niet gezien.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sommige liedjes vind ik goed en somiggen vind ik slecht.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    HAhah! ik weet niet ik kijk haast nooit meer tv is Boooring:Y) Ma zou best kunne hoowr :Y)

    Die clip heb ik nog niet gezien. (cat)
    en neen je bent niet de enigeuh.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    diva is niet leuk.... maar sommige anderen zijn wel leuk^^

    x

    Haha listen is ook zo vreselijk.
    Echt m'n oren |:

    Soms kan ik haar niet uistaan, soms wel. °-°
    Maar waarom moet ze altijd alles duizend keer herhalen in haar liedjes. We got it the first time. .__.
    En bijna al haar clipjes zijn zwart-wit. x-x

    Nee, heus niet. Ik erger me dóód aan haar. Like, ze riep onlangs tegen één van de lichtmensen, omdat het licht perongeluk uitviel of zoiets: 'Ohoh, I think somebody's getting fired.' of zo. Ze denkt echt dat ze heel wat is omdat ze goed kan zingen en zo. En haar clipje van 'If you like it then you should put a ring on it.' of zo, ben de naam kwijt. Dat bádpakje dat ze daarin draagt --'

    Ik erger mij aan het liedje en clip Single Ladies; dan staat ze daar op haar eigen kont te slaan oO


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Kort maar krachtig; ik haat haar.
    ze denkt altijd dat ze zo geweldig is enzo en dat ze alles mag wat ze wil. maar diep vanbinnen is het een dom onzeker gansje [":


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik vind haar wel goed en Diva vind ik ook een goed liedje :Y)


    All was well.

    xBillster schreef:
    Ik erger mij aan het liedje en clip Single Ladies; dan staat ze daar op haar eigen kont te slaan oO

    Haha ja daar is het net een aap x'D

    Nou kijk, ik ga ff uitgebreid doen. :P
    Beyoncé begon heel goed met Destiny's Child. Geen genialiteit aanwezig ofzo, maar wel lekkere muziek. Toen ging ze solo, en naar mijn mening is dat vanwege haar groeiende ego en op aandringen van Jay-Z (haar eerste single was zéér toevallig met hem?).
    En toen dat aansloeg, werd dat ego natuurlijk nog groter. Ze kreeg veel fans, en, toegegeven, ze heeft nummers die toch best goed zijn. Maar nog steeds niet geniaal, if I may say so. (A)
    Maar ja, ze is inderdaad een diva, maar niet op de manier die zij bezingt in haar liedje. Ze is echt geen 'female version of a hustler', of whatever.
    De tune is pakkend, maar verder is dat dansje inderdaad verdumde eng. xD
    Naja, ze is nu best populair, maar ze is niet van het formaat Madonna ofzeu. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Sommige nummers vind ik best goed, maar de clips die erbij horen vind ik sowieso (bijna) altijd vreselijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'