• De stelling van vandaag luidt:
    Jezelf photoshoppen is hetzelfde als faken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Het ligt eraan hoe je jezelf photoshopt. Als je alleen wat vage plekjes wegwerkt, je haar iets anders maakt of rode ogen wegwerkt vind ik dat niet echt faken . Maar als je jezelf een hele 'Boob-lift' geeft of alle rimpeltjes en puistjes wegwerkt vind ik dat best wel gefaked.


    Get back motherfuckerz'

    Mee eens. Als je jezelf fotoshopt op mooier te zijn ofzo, dan is het dus puur nep. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nja, als je het doet om mooier te zijn dan vind ik het wél fake. Maar als je er alleen maar wat versielseltjes bij wil doen, dan niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nee vind ik niet.


    AAP

    Niet als het vage plekjes of rode ogen zijn etc. Of kleureneffecten er over heen.
    Anders verbouw je gewoon je hoofd en dan klopt de foto niet meer.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nee ik vind van niet =3


    We can only learn to love by loving.

    Nee, als je bv alleen maar een kadertje er onderzet of tekst vind ik van niet. Maar als je plots ander haar hebt en dat soort stuff vind ik van wel.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    tekst + kadertjes zijn oké.
    je hele gezicht veranderen, donkere teint geven, haar fixen, plekken wegwerken, dat vind ik al behoorlijk fake worden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou.. Eigenlijk niet.
    Als je enkel wat plekjes vervaagt/weghaald en wat tinten wijzigd vind ik het niet faken.
    Maar als je nu je haar helemaal een andere kleur geeft etc., vind ik dat wat meer in de buurt komen, maar nog geen faken.
    Maar toch, je blijft die persoon op die foto. En wat je met photoshop kunt doen, zoals plekjes weg laten halen, haar verven, etc.


    -

    Jawel;d

    Nee. x)
    Da's geen fakeactie.
    Da's kunst.
    Amateurkunst of niet, het blijft kunst.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja en nee, kleuren veranderen zoals je haar vind ik niet faken, omdat jij het toch nog steeds bent, want als je nu morgen naar de kapper gaat en je kleurt je haar roze ofzo, dan fake je toch ook niet? ^^

    Moest je nu echt je gezicht veranderen zou ik het faken vinden. ^^


    Let the Night embrace you

    kijk, als je je zelf helemaal gaat veraderen is het faken (coolere achtergrond hoort hier ook bij) maar gwoon j haar anders of als opdr8 voor school ofzoo vin ik anders...


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    Ja, maar dat hangt er wel vanaf hoe ver je gaat. Als je het bijv. alleen maar een beetje lichter maakt en wat figuurtjes toevoegt, oké, maar als je jezelf compleet verandert vind ik wel dat het faken is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee is tog leuk om je foto te bewerken voor een site of wat ;)