• De stelling van vandaag luidt:
    Jezelf photoshoppen is hetzelfde als faken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Nee.


    Imperfection Is Beautiful

    Ja das waar, want dan is het niet je echte ik dus is het gefaked:p

    ik hou niet van fotoshoppen want het is gewoon veel leuker om de realistische beautys te zien zonder al dat gefotoshop.
    ik vind dta rode ogen wegwerken wel kan.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    hangt ervan af.
    kijk als je een rare vlek hebt ofzoo is het niet zoo erg.
    Maar kijk je bent bv: heel erg dik of je hebt last van acne, dan moet je niet helemaal bewerken en mooier maken en dan doen alsof jij dat dan bent :S

    Devotion schreef:
    Nja, als je het doet om mooier te zijn dan vind ik het wél fake. Maar als je er alleen maar wat versielseltjes bij wil doen, dan niet.


    fotoshoppen komt neer op het mooier maken van..

    ?

    het hele begrip faken is gewoon stom.

    Niet als je ook een echte fto laat zien of als alleen de kleur en achtergrond veranderen, anders wel.

    Nee vind ik niet. (:
    ligt er eigenlijk aan, als je echt verandert en het nóg mooier maakt dan het eigenlijk is en jezelf helemaal verandert dan wel.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik vind het wel een beetje .. =O
    Want.. je -bewerkt- jezelf. Je .. maakt je anders dan dat je bent.. natuurlijk ligt het eraan hoe je fotoshopt, als je alleen je foto wat lichter of donkerder maakt, TSJAAAAA. dat is niet faken or what ever, maar dat als je, jou gezicht bijwerkt vind ik dat wel een beetje.

    tering dat is het niet.

    en faken is zo'n kut begrip. dat is niet hetzelfde als dingen veranderen. of verbeteren.

    Misschien,het hangt ervan af wat je verandert.Als je een vlekje wegdoet,of rode ogen bewerkt kan je nog niet spreken van faken.


    Everyone smiles in the same language.

    Oneens. Ik verwijder de oneffenheden die ik op dat moment op de foto heb, die gaan vanzelf toch weer weg /b]ik heb trouwens alleen maar een paar vlekjes op mijn neus[b. Maar als je je haarkleur veranderd, je kleur ogen, lip- of borstvorm of iets anders bewerkt dan wel.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 12:00 ]


    a figment of your imagination

    faken:
    kopie, vervalsing
    nagemaakt, nep, vals


    fotoshoppen:
    bewerken, veranderen,
    ANDERE DOELEINDEN DAN FAKEN.

    doh.

    ik snap echt niet hoe je het ermee eens kan zijn!

    Onzin. Jij blijft er toch op die foto.


    Where there is a sea there are pirates...