• De stelling van vandaag luidt:
    Jezelf photoshoppen is hetzelfde als faken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Happysnail schreef:
    Ja, maar dat hangt er wel vanaf hoe ver je gaat. Als je het bijv. alleen maar een beetje lichter maakt en wat figuurtjes toevoegt, oké, maar als je jezelf compleet verandert vind ik wel dat het faken is.

    Helemaal mee eens. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Niet mee eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oneens.

    Photoshop kan ook zijn om de kleur van de foto wat scherper te krijgen of wat dan ook. Maar het is ook gewoon leuk om jezelf een beetje bewerken zodat je ogen misschien beter uitkomen, of dat je in zwart wit beeld bent. Wat ik zelf soms doe is het zo bewerken dat het niet opvalt, maar je mijn puisten gewoon niet zit.


    Scream for mercy!

    het ligt eraan hoe je het bewerkt, dat je nu bijv. een paar puisten ofzo. wegwerkt oké maar als je , je andere kleur ogen gaat geven, je slanker gaat mken en al die brol.Ja dan is dat faken (;


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Disagree.

    Nee, faken is je uitgeven als een andere persoon, photoshoppen pas je het gwn wat aan, maar je blijft dezelfde persoon. (:


    A. ikmisje.

    Ik doe alleen met kleuren en zo 'cartoon' achtig maken..das gewoon grappig om te doen
    krijg je vette effecten van
    maar
    mn puisten en de hele boel is dan wel niet te zien maar kheb ze niet weggewerkt


    Vind van nie


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Is te zien hoe hard en wat
    als het bv een puistje is of een stukje haar dat niet goed ligt, of je wilt de kleuren aanpassen, dan vind ik het ok.
    maar zo jezelf gaan dunner maken, make-up mooier maken en alles veranderen wat echt van jezelf is, is idd fake. een puistje bv gaat weg, je dikte van je neus niet, en als je dat bewerkt dan vind ik dat erg fake, want dan pest je jezelf alleen maar als mensen dat zien dat je neus bv in het echt er anders uitziet, ze moeten je maar nemen zoals je bent.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ligt eraan in welke hoedanigheid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Neen en ja, het is te zien wat je doet. Als je héél je gezicht ombouwd en er niet meer op lijkt. ja. Als je wat dingen verwijderd om je mooi te maken. Neen.


    You'll never dream alone. <3

    JolienShizzo schreef:
    Is te zien hoe hard en wat
    als het bv een puistje is of een stukje haar dat niet goed ligt, of je wilt de kleuren aanpassen, dan vind ik het ok.
    maar zo jezelf gaan dunner maken, make-up mooier maken en alles veranderen wat echt van jezelf is, is idd fake. een puistje bv gaat weg, je dikte van je neus niet, en als je dat bewerkt dan vind ik dat erg fake, want dan pest je jezelf alleen maar als mensen dat zien dat je neus bv in het echt er anders uitziet, ze moeten je maar nemen zoals je bent.

    Gedeeltelijk met je eens.
    Make-up vind ik bij versiering horen.. je bent toch nog steeds jezelf als je je oogschaduw een wat knallerende kleur geeft dan wat op de foto is weergegeven?
    Ik vind dat je vrij veel kan veranderen tot ik iemand fake noem.
    Zoals je al zei: als iemand zich dunner maakt, neus veranderd om mooier te worden, vind ik dat je dat wel fake mag noemen..
    Voor de rest vind ik de belichting veranderen en make-up anders maken geen enkel probleem!


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Nee, natuurlijk niet.
    Faken betekent letterlijk jezelf voordoen als iemand anders, die je niet bent.
    Fake is weer wat anders, gewoon nep dus.


    ok

    Agree.


    Let's do this poo

    Ik vind van niet =P


    But love's a malady without cure

    Mee eens. Je laat niet zien wie je echt bent, maar wie je wilt/hoort te zijn. Faken dus.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.