• De stelling van vandaag luidt:
    Jezelf photoshoppen is hetzelfde als faken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Bovendien vind ik dat je pas faket als je je voordoet als Kiki Kannibal of een andere Scene Queen-geval.
    Of iemand anders, maakt niet uit wie. Je kan het zo gek niet bedenken. =)


    -

    Expression schreef:
    Het ligt eraan hoe je jezelf photoshopt. Als je alleen wat vage plekjes wegwerkt of je haar iets anders maakt vind ik dat niet echt faken. Maar als je jezelf een hele 'Boob-lift' geeft of alle rimpeltjes en puistjes wegwerkt vind ik dat best wel gefaked.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Nee, alleen als je jezelf héél erg gaat photoshoppen, zodat de mensen jou niet meer herkennen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    het is best kunstig maar het is wel weer fakend als je een foto ZO bewerkt dat het in nix op jezelf lijkt.. Ik bewerk de hele dag doro foto's [enmuziek] maar ik lijk er nog wel op en soms ook niet, maarja :P

    Ik vind het kunstig en niet echt fakey :o

    xxx


    ♥ I am Satan's Angel.

    Nee, want het blijft -als het goed is- wel jouw gezicht dat op de foto staat he :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als je echt niet meer te herkennen bent, dan is het fake, anders niet :'D
    Btw, sommige mensen zijn niet fotogeniek(?) en hebben dus photoshop nodig


    -

    ik vind het eigenlijk wel een beetje
    want kijk bv Lady gaga, ze is zo mooi --'?
    Maar zonder photoshop is ze eigenlijk totaal niet mooi hoor ö (mijn mening xp)

    Hmm zo vaag.
    Als je dat als faken gaat beschouwen, dan zou je toch eigenlijk ook foto's soms als fake kunnen beschouwen?
    Als je nu echt zorgt voor de perfecte lichtinval en al die andere factoren, dan zie je er toch ook beter uit zogeezegd?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    het ligt eraan,
    de kleuren en contrast veranderen is niet faken vind ik.
    en een pukkeltje of whatevah weg halen vind ik ook geen faken!
    maar zodra je een heel ander kapsel doet en enorm dun maakt dan noem ik dat wel faken!


    dream, dare, fly!

    Vind ik niet.
    behalve als je elk onderdeel van jezelf verandert.
    Maar bevoorbeeld rode ogen wegwerken,licht regelen en moedervlekjes wegwerken ofzo vind ik niet faken hoor.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Is te zien.
    Tekst enzo erbij zetten is oké, maar jezelf veranderen op de foto, ik puur fake. Je bent hoe je bent. ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    mee eens :)
    maar is ook tzien hoe je bewerkt;;
    als het maar kleur is foshoo no prob.
    but alsj al je sproetjes of hier en daar een beetje mooier probeert tdoen, jhaa dn kunt ge de boom in ze


    Gilles (ll)

    Stel: Ik moest een foto inleveren voor mijn schoolpasje, en heb net dán een giga knalrode puist dan zal ik die misschien wel ff maskeren met makeup ofzo, maar ik ga daar niet de computer voor aanzetten ofzo..

    Ik vind van wel, als je echt je huid gaat photoshoppen, dat vind ik gewoon kei fake :'3


    I don't need words to feel those lips.

    iedereen is anders op fotos dan in het echt. ik bewerk mijn fotos altijd, maar dan gewoon licht bijregelen enzo. ik vind dat het moment je erover gaat en maakt dat je helemaal niemeer lijkt op je foto dat je dan fake bent. maar op zich vind ik het best wel normaal dat je kleine veranderingen brengt aan een foto xd