• De stelling van vandaag luidt:
    Jezelf photoshoppen is hetzelfde als faken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    ligt eraan.
    Als je echt zowat alles verandert om mooier te lijken en het daarna publiceert, dat noem ik faken.
    Maar als je maar puistjes ofzo wegwerkt en dan publiceert, of e fotoshopt een foto puur voor de lol OF je zet erbij dat het gefotoshopt is, dan vind ik het n iet echt faken.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Wel en niet mee eens,
    Als je jezelf gewoon een klein beetje bewerkt, kleurverandering etc dan vind ik het niet faken.
    Maar als je jezelf zó erg veranderd zodat je niet meer jezelf ben, dan vind ik het faken ja.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Expression schreef:
    Het ligt eraan hoe je jezelf photoshopt. Als je alleen wat vage plekjes wegwerkt of je haar iets anders maakt vind ik dat niet echt faken. Maar als je jezelf een hele 'Boob-lift' geeft of alle rimpeltjes en puistjes wegwerkt vind ik dat best wel gefaked.


    Idd


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    vind ik niet.
    Het is misschien een bewerkte foto, het blijft een foto genomen van die persoon.


    Mew <3

    Ligt er aan wat voor photoshop, als je je huid, make up en haar photoshopt dan betekend dat gewoon dat je je voor jezelf schaamt, en ik vind het echt fake ja :3


    I don't need words to feel those lips.

    Mee eens en Niet mee eens.

    waarom Mee Eens?
    Omdat je niet meer bent wie je bent.

    waarom Mee Oneens?
    Omdat ze niet iemand anders bent. Nouja, niet qua uiterlijk helemaal.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Hangt ervanaf. Ik verander de kleuren meestal en achtergrond. Of ik voeg er tekst aan toe, dat vind ik niet faken.

    StoneCold schreef:
    Niet als het vage plekjes of rode ogen zijn etc. Of kleureneffecten er over heen.
    Anders verbouw je gewoon je hoofd en dan klopt de foto niet meer.


    None but ourselves can free our minds.

    Nee, dan zou makeup en haarverf ook faken zijn, want dat is niet van jou, natuurlijk.

    eigenlijk wel
    maar als je alleen maar accesoires toevoegt, niet zelf op de foto maar erond klopt het niet meer


    One Day you'll remember me...

    Ligt eraan wat voor photoshoppen , want als je alleen je ogen mooier of helder maakt , vind ik het niet faken. Maar als je meer dingen gaat photoshoppen , zoals je kleding, haar, lichaamsfiguur, enzo dat is het wel faken ...

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Ligt eraan hoe ver je gaat..

    als je je zelf mooier maakt door je bijv. dunner te maken ofzo vind ik het echt fake :O..maar met effecten en kleuren enzo niet


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    als je je zelf mooier maakt door jezelf bijv. dunner te maken ofzo vind ik het echt fake :O..maar met effecten en kleuren enzo niet


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    xLoveIsDeadx schreef:
    tekst + kadertjes zijn oké.
    je hele gezicht veranderen, donkere teint geven, haar fixen, plekken wegwerken, dat vind ik al behoorlijk fake worden.