• De stelling van vandaag luidt:
    School zou pas na 10 uur moeten beginnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    dan moet ik langer op school zitte ook =s
    ma dan kan ik wel uitslape :)
    x

    Nee, want je moet dan ook langer na school en s'ochtends ben ik toch nog niet zo wakker, dus kan ik in de les nog ff slapen (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    nee liever eerder vrij maar woensday mag bij mij wel wat in gekort worden dan moet ik 8 uur naar school (huil)

    wel , als je op het zelfde uur uit bent als anders.

    niet , als je langer moet blijven dan.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    sure, maar dan moeten we wel ook niet later dan kwart voor 2 uit zijn


    rawr! I'm a pirate

    Neehee, want dat betekent dat je ook langer op school moet blijven. Ga gewoon vroeg op bed & dan lukt het wel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja,,
    en 2 uur uit of eerder,,


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Indeed,
    10 over 8 vind ik veeeeeeel te vroeg!


    Als je maar een ananas hebt..

    Bluh schreef:
    Neehee, want dat betekent dat je ook langer op school moet blijven. Ga gewoon vroeg op bed & dan lukt het wel.

    Ja, maar als ze dat dan óók eens niet gaan doen? =D


    Als je maar een ananas hebt..

    uhm ik ben nu om kwart over 8 in en dta vind ik wel wat te vroeg dus 9 uur vind ik prima !
    want las je later in bent ben je ook weer later uit en ja in de middag kan je veel meer dingen doen dan in de ochtend.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Mee eens ik moet om 7 uur opstaan en dan ben ik super chago en heb ik geen zin meer. Als ik kan uitslapen niet.

    Nee! :]
    want dan ben je ook veel later uit, ik ben wel een uitslaper maar nou en, dan heb je nog wat aan je dag. (a')


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Nee, dan zou je dus later uit zjn en dan heb je niks meer aan je dag.


    Sweet dreams will come true.

    oneens.

    ^^ en jullie maken het er zelf van dat je langer moet blijven zitten, dat staat niet in de stelling.

    ik vind van wel
    gewoon van 10 tot 4.
    klaaar.