• De stelling van vandaag luidt:
    Dierenproeven moeten kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    totaal niet mee eens dierenproef is zielig. Ik hou van dieren en make up moet je lekker op jezelf uittesten!

    Heel erg oneens!!!


    If your heart is in your dream no request is too extreme,

    neeeeee.
    dieren hebben ook een leven hoor. je gaat toch ook niet je eigen kind gebruiken om make-up op te testen,


    <3

    ik vind het onnodig, de wetenschap is zover dat het ook met de computer getest kan worden. alleen dat kost natuurlijk weer 'teveel' geld..

    vind van niet

    Blijkbaar was het topic nog niet heropened, dus bij deze. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    oneens maar als het echt niet anders kan, dan helaas eens.


    Never forget who you are and where you come from

    Eigenlijk vind ik dierenproeven net zo verkeerd als testen op mensen.


    26 - 02 - '16

    Als het gaat om medicijnen moet ik toch ja zeggen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Moeilijk. Aan de ene kant is het antwoord 'ja' als het op een respectvolle manier gebeurd. Op mensen testen we ook, op een humane wijze.

    Dat is ook waarom ik het uiteindelijk oneens ben. Dieren hebben geen stem, snappen niet wat ze doen en dat het (in sommige gevallen) voor een goed doel is. Dierproeven voor make up en andere onzinnigheden ben ik het voor 100% mee oneens. Wanneer het gaat om medicijnen die levens kunnen redden.. Tja. Dan kom ik er toch op terug dat een dier er niet vrijwillig mee instemt en niet kan aangeven waar zn grens ligt, dus oneens


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Als het erg is om op mensen te testen, moeten wij ook niet op dieren testen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 21:39 ]

    Nee, ik ben het zo niet eens met deze stelling.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Met medicijnen wel, maar dan wel met respect (niet dat die dieren de hele tijd in een kooi zitten. Ze moeten vrij rond kunnen lopen buiten.) Voor make-up niet. Make-up is een luxe product dat mensen alleen maar mooier maakt. Waarom zou er nog meer soorten make-up worden gemaakt?
    Voor de wetenschap alleen met respect.
    Zoizo moeten mensen meer respect hebben voor dieren.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Met medicijnen wel, maar dan wel met respect (niet dat die dieren de hele tijd in een kooi zitten. Ze moeten vrij rond kunnen lopen buiten.) Voor make-up niet. Make-up is een luxe product dat mensen alleen maar mooier maakt. Waarom zou er nog meer soorten make-up worden gemaakt?
    Voor de wetenschap alleen met respect.
    Zoizo moeten mensen meer respect hebben voor dieren.


    omdat niet elk product op iedereen kan vanwege iritaties en alergieën. maar tegenwoordig kunnen ze ook vlees clonen en laten groeien, dus ik vraag me af of er ooit iemand met het idee komt om stamcellen te gaan gebruiken voor medische doeleinde voor onderzoek naar medicijnen, parfum, make-up en meer.


    Never forget who you are and where you come from

    ik ben voor als we ook mensen met levenslang gaan gebruiken voor testen


    (en de dieren verder een goed leven hebben)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 23:55 ]