• De stelling van vandaag luidt:
    Dierenproeven moeten kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hell no dat dierproeven kunnen!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens,


    Love is the movement <3

    Cherished schreef:
    Medicijnen vind ik het een ja. Make-up een nee.


    Only losers can act the way you do

    LadyBug schreef:
    Hell no dat dierproeven kunnen!


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ladybird schreef:
    Nee. Test het dan op mensen die wél een keuze hebben.


    All was well.

    Nee.


    None but ourselves can free our minds.

    Aan de ene kans oneens aan de andere klans eens.Het is dierenmishandeling,maar soms is het nodig,hoe erg het ook klinky.
    Liever niet natuurlijk,maar als het moet.Ik bedoel zolang er geen altenatief is(is er wel maar volgens mij niet voor alles)dan zal het wel 'moeten'.In de nl wet staat dat het eerst op dieren of altenatief moet worden getest voordat het op mensen kan.Ik heb ooit het verhaal gehoord van een man en die ging dood aan een ziekte,er was een medicijn er voor maar die was nog niet op dieren getest. Hij zei geef mij dat medicijn ik ga toch dood,maar dat mog niet.Hiij is uitijndelijk ook gestorven. Dat vind ik echt heel fout!

    Ik vind het echt zielig en zou het liever niet hebben maar helaas kunnen we de wet niet aanpassen.

    Make-up vind ik helemaal niet kunnen.Maar ik snap dat het met medicijnen word gedaan. Als je bedenkt dat er aan de spaanse griep in 1 jaar 50 miljoen doden zijn gevallen,dan snap je het wel.

    Gelukkig zijn er al veel altenatieven en ik mag aan nemen dat die worden gebruikt.Volgens mij zou niemand dit echt willen.

    Laten we het er op houden dat er zo snel mogelijk voor alles altenatieven komen en dat die ook gebruikt worden,zodat de dieren niet meer hoeven te lijden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee. Ook medicijnen kunnen ze op mensen testen. Ze worden ook gebruikt voor mensen en dus moeten mensen ze ook maar testen.
    Make up, andere rotzooi en gewoon omdat het kan proeven moeten ze helemaal verbieden.

    Chrme die beestjes >.<


    Your Butt is Mine!

    Goliath schreef:
    Nee, want in feite is het enige wat ons van dieren onderscheid het feit dat wij kunnen dromen en het vermogen hebben om dingen te creëren. Onze fantasie dus. Dierenproeven mogen niet omdat het wreed is om anderen te laten lijden slechts om onze cosmetica te testen. Anderen laten lijden voor eigen gewin is trouwens - naar mijn mening - al helemaal verboden.

    nee ik vind van niet => doe het dan op mensen die niet lang meer hebben ofzo!


    FBI U.S.A. story

    Sealine schreef:
    Echt niet!
    Waarom zou het niet op mensen getest mogen worden en wel op dieren. Dieren zijn echt niks minder.
    Ik vind het onrespectloos.

    Ookal zijn het medicijnen die getest moeten worden. Doen ze maar op een andere manier.


    I'm a little bit lost without you <3

    Hell no! Er zijn genoeg andere manieren om dingen te testen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    I K B E N D A A R F E L T E G E N !
    Oneens dus. ;]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2010 - 17:35 ]


    dress me, i'm your mannequin.

    Als dieren aan de macht waren geweest hadden wij toch ook niet als testpersoon willen dienen?!

    [ bericht aangepast op 23 feb 2010 - 17:35 ]


    dress me, i'm your mannequin.