• De stelling van vandaag luidt:
    Dierenproeven moeten kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alhoewel het soms ook minder-erge proeven kunnen zijn, vind ik het eigenlijk niet kunnen.
    Ik bedoel, die dieren hebben ook een leven. Als het bij mensen gedaan wordt mag het toch ook niet? Waarom bij dieren wel dan?


    -

    Vind ik niet.
    Dieren zijn er niet voor het plezier van de mens. Je moet ze respecteren. Ze zijn evenveel levend wezen als wij en ze voelen evenveel pijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind van niet.

    Er worden konijnen met haarlak onder gespoten om te kijken watvoorn chemische reactie erontstaat. of ze testen nagellak,haarverf en make-up op die dieren. ik vind dat mens & dier onwaardig. ik ga toch ook niet op iemand allemaal gevaarlijk spul smeren en kijken wat er gebeurd ?


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Ik vind van niet.

    Er worden konijnen met haarlak onder gespoten om te kijken watvoorn chemische reactie erontstaat. of ze testen nagellak,haarverf en make-up op die dieren. ik vind dat mens & dier onwaardig. ik ga toch ook niet op iemand allemaal gevaarlijk spul smeren en kijken wat er gebeurd ?


    PRECIES!!!

    dieren hebben gewoon geen mening, en wij gaan idd toch ook niet op mensen dingen spuiten.
    Wij moeten kiezen voor dieren en dan doen we het zo dat ze lijden, ja slim :S
    ik kan moeilijk mensen in een hokje stoppen en zelfgemaakte haarspray op hun gaan spuiten :S

    Nee, want in feite is het enige wat ons van dieren onderscheid het feit dat wij kunnen dromen en het vermogen hebben om dingen te creëren. Onze fantasie dus. Dierenproeven mogen niet omdat het wreed is om anderen te laten lijden slechts om onze cosmetica te testen. Anderen laten lijden voor eigen gewin is trouwens - naar mijn mening - al helemaal verboden.


    History is not hatred.

    nooooooooooooway,

    omdat wij mensen ons nou boven de natuur voelen omdat we slimmer zijn, betekend niet dat we ook maar al onze vreemde smeerseltjes op dieren kunnen gebruiken waarna ook nog eens een x aantal dieren met veel pijn dood gaan!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    daar ben ik zoooo hard tegen!

    Ik vind dat ze alleen medicijnen op dieren mogen testen omdat medicijnen nodig zijn maar ik vind niet dat ze make-up of haarlak op ze mogen testen


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Medicijnen vind ik het een ja. Make-up een nee.

    met mate. medicijnen ja, make-up nee.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee. Test het dan op mensen die wél een keuze hebben.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cherished schreef:
    Medicijnen vind ik het een ja. Make-up een nee.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Cherished schreef:
    Medicijnen vind ik het een ja. Make-up een nee.

    - deelt Cherished mening -

    Echt niet!
    Waarom zou het niet op mensen getest mogen worden en wel op dieren. Dieren zijn echt niks minder.
    Ik vind het onrespectloos.

    Ookal zijn het medicijnen die getest moeten worden. Doen ze maar op een andere manier.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Medicijnen, ja. Make up, nee. Onnodig dat make-up getest. ><