• De stelling van vandaag luidt:
    Dierenproeven moeten kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind dat het alleen voor goede dingen kan gebruikt worden.
    We hebben hier trouwens maandag in de klas over gepraat en 'k ben van mening dat voor medicijnen enzo het wel mag, maar voor andere onnodige dingen zoals make- up, of zelfs gewoon zo' n soort hormonendingen erop testen, wat toch tot niets leidt (alleen maar tot het gebruik van die hormonen op koeien zodat we beter vlees hebben), belachelijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, dan kunnen we net zo goed op mensen gaan testen. Wij zijn eigenlijk ook dieren. (cat)


    You move me ......... Kurt

    Ik vind dat dat niet kan. Die beesten hebben nét zoveel gevoelens als ons.


    Tanya is de beste.

    ik vind dat het niet kan.. die dieren hebben ook een leven als ze iets willen testen dan moeten ze zich zelf maar gebruiken..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Nee, vind ik niet. Die beestjes hebben ook een leven.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    helemaal tegen!
    tezij het dier ziek is en een test wordt gedaan om te zien of het tegenmidddel werkt.
    Zo worden dieren of gered of dat zieke dier uit zijn lijden verlost!

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 16:50 ]


    What would Emma do?

    Het zou helemaal verboden moeten worden. x_x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind dat dat moet kunnen. Op konijnen zou ik het niet erg vinden, want die kweken toch zoals konijnen ^^
    en ja, mssn is dit grof, boeit me toch niet (aa.)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xGORGEOUS schreef:
    Nee, vind ik niet. Die beestjes hebben ook een leven.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mee eens. Die dieren worden speciaal gekweekt om testen op te doen, ze zijn niks anders gewoon.
    En hoe ga je anders testen of medicijnen en zo van die dingen goed zijn?

    Cherished schreef:
    Medicijnen vind ik het een ja. Make-up een nee.


    Inderdaad.
    Maar ik vind het toch zielig dat ze sommige beesten als proefbuis gebruiken.


    -

    oneens. Ik vind dat heel zielig voor de dieren. Om eerlijk te zijn vind ik dieren veel leuker en liever dan mensen. Dus waarom testen ze het niet gewoon op mensen uit. Dat is minder erg dan op die arme dieren. Dus echt helemaal oneens!!!!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee.
    Jij vind het denk ik ook niet leuk om in een hokje gestopt te worden en dat er producten op je worden getest zonder dat je weet wat voor producten en de bijwerkingen zijn.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ik vind eigenlijk dat ze niets op dieren mogen testen. Noch medicijnen, noch make-u^. Ik ben er hard tegen, want met mensen doen ze het toch ook niet? Dierenproeven moeten helemaal verboden worden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh zeker niet, nergens voor!


    -