• De stelling van vandaag luidt:
    Dierenproeven moeten kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    neeeeeeeee
    dat is gewone pure dierenmishandeling
    mensen kiezen er voor om proefpersoon te zijn
    maar dieren hebben die keuze niet
    dus ik vind dit helemaal niet kunnen


    One Day you'll remember me...

    Alhoewel het soms ook minder-erge proeven kunnen zijn, vind ik het eigenlijk niet kunnen.
    Ik bedoel, die dieren hebben ook een leven. Als het bij mensen gedaan wordt mag het toch ook niet? Waarom bij dieren wel dan?


    None but ourselves can free our minds.

    Noo way, oneens.

    medicijnen, oke kan nog wel want dat is noodzakelijk maar make-up egt niet, die dieren hebben ook gevoelens, zij hebben ook een leven !!


    I believe i can <3

    Repeat schreef:
    Echt niet!
    Waarom zou het niet op mensen getest mogen worden en wel op dieren. Dieren zijn echt niks minder.
    Ik vind het onrespectloos.

    Ookal zijn het medicijnen die getest moeten worden. Doen ze maar op een andere manier.


    Je hebt gelijk, ik vind dit dierenleed.

    onrespectloos


    It's heavy but you are not the only one

    Als je dieren nu speciaal fokt om op te eten, dan kan je ze ook speciaal fokken om er testen op uit te voeren.
    Het zijn geen tamme huisdieren of een bedreigde soort ofzo dat ze gebruiken. En bovendien, het zijn toch geen mensen waar ze dat op testen?
    Moet kunnen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Nee. Een dier kan zich niet verweren, dat betekent niet dat we er alles mee mogen doen wat we willen. Dieren hebben dezelfde rechten als mensen. Mensen testen dus hun eigen makeup en medicijnen maar. Wij gaan toch ook geen medicijnen en halsbandjes voor dieren testen? Alsof hun leven minder betekent ofzo...;s


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    nee trlyk niej, die dieren kunne der tg nx mee doen?

    Ik ben een erg grote dierenvriend,
    dus ik vind dat ze daar mee moeten ophouden. Die arme diertjes in een kleine kooi. Je krijgt er gewoon tranen door hoe zielig dat is!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee ik vind dat niet kunnen. Het is oneerlijk. Wij zijn echt bruut. Die dieren kunnen zich niet tegen ons beschermen en zijn in onze macht. Dat is toch oneerlijk? En weetje, niet lang geleden deden ze dit ook met zwarte mensen. Ik vind het gewoon écht niet kunnen, zo een beest krijgt niet eens de kans om te leven!


    Life is hard and then we die

    Nah ik weet niet

    Als er geen alternatieven zijn en het onderzoek echt van noodzaak is dan mag het naar mijn mening toegestaan worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    nee.


    ok

    Phenomenon schreef:
    Echt niet!
    Waarom zou het niet op mensen getest mogen worden en wel op dieren. Dieren zijn echt niks minder.
    Ik vind het onrespectloos.

    Ookal zijn het medicijnen die getest moeten worden. Doen ze maar op een andere manier.

    Onrespectloos is dubbel en betekent dus eigenlijk dat je wél respect hebt. :X


    ok

    Dus jullie kopen alleen maar make-up als jullie zeker weten dat het niet op dieren is getest?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.